Toon posts:

[BC3] Vraag over submitted nieuws

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai ad of mod,

ik heb vandaag (voor de eerste keer) een stukje via de frontpage van tweakers.net->''nieuws''->''submit nieuws'' ingestuurd over een eventuele vervanging van de huidige accu''s van laptops (!!!) door een verbrandingsmotor ter grote van een paar centen (een onderzoek aan de Universiteit van Berkeley).
Titel weet ik niet meer, had wel met m''n naam (787B) ondertekend.

Ik wil niet zeuren of die geplaatst wordt, ik wil alleen vragen of jullie een backlog hebben, offie in een queque staat, dattie gedelete is of dat ik te weinig geduld heb.

TIA voor een eventuele reply en allemaal een goed weekend,

787B.

/edit

Is geen 1 april grap of whatever maar wel een serieuze wereldprimeur en ik vind het leuker dat het hier komt dan op een andere nieuwssite. Vraag niet waarom want dat weet ik niet.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het staat nog in de queue.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 06 april 2001 23:03 schreef Femme het volgende:
Het staat nog in de queue.
K, dank je.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Tis trouwens niet de bedoeling dat over elke submit die (nog) niet geplaatst is een nieuw topic wordt geopend. Voor ''de eerste keer'' kan ik het wel begrijpen trouwens ;),

Zelf heb ik geen tijd op dit moment om de queue een beetje af te werken. Winamp 2.74 :r bleek vanochtend m''n complete Windows 2000 install vernaggeld te hebben. Ben nu dus druk bezig om alle software weer een beetje op orde te krijgen :(.

Edit: en natuuuuuuuuurlijk alle vage webcam driver cdtjes kwijt ;(

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 06 april 2001 23:14 schreef WouterTinus het volgende:
Tis trouwens niet de bedoeling dat over elke submit die (nog) niet geplaatst is een nieuw topic wordt geopend. Voor ''de eerste keer'' kan ik het wel begrijpen trouwens ;),

Zelf heb ik geen tijd op dit moment om de queue een beetje af te werken. Winamp 2.74 :r bleek vanochtend m''n complete Windows 2000 install vernaggeld te hebben. Ben nu dus druk bezig om alle software weer een beetje op orde te krijgen :(.

Edit: en natuuuuuuuuurlijk alle vage webcam driver cdtjes kwijt ;(
Ik denk dat die submit een wereldprimeur is in Nederland, vandaar deze draad (anders had ik het wel geloofd). Om de eer doe ik het niet, dat laat me Siberisch koud.

Ik hetzelfde verhaal met 2 versies voor 2.74. Ik draai NT en heb (nog) geen last van 2.74... fingers crossed! :)

/edit
Scheiss Sprache

Verwijderd

Topicstarter
Dan kan deze draad nu dicht denk ik zo? Alles is besproken wat er bespoken had kunnen worden en ik ben weer verzadigd.

Kan HlpDsk weer een dubbeltje verdienen (no offence, just kiddin'')!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Het kwam volgens mij door een combinatie van dat nieuwe AVS overlay gedoe en een paar visuele tweaks van het inlogscherm die ik had. [/offtopic] :)

Professioneel Hyves-weigeraar

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Dan kan deze draad nu dicht denk ik zo?
Alhoewel sommige modjes daar anders over denken is ''dicht'' niet de normale manier voor een thread om te eindigen hoor. Als niemand meer iets toe te voegen heeft verwijnt hij vanzelf uit de actieve topics. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 06 april 2001 23:25 schreef Chaos het volgende:

[..]

Alhoewel sommige modjes daar anders over denken is ''dicht'' niet de normale manier voor een thread om te eindigen hoor. Als niemand meer iets toe te voegen heeft verwijnt hij vanzelf uit de actieve topics. :)
Mijn vraag is verzadigd en denk ik dus dat dit draadje nu nutteloos is.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Mijn vraag is verzadigd en denk ik dus dat dit draadje nu nutteloos is.
Dat zal blijken zodra deze thread van de lijst verdwijnt. :)
Pagina: 1