[BC3] pageviews tweakotine

Pagina: 1
Acties:

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
In de help bij je profile staat bij tweakotine: "aantal pageviews dat je in de afgelopen week op Tweakers.net (excl. forum) genereert".
Maar wanneer genereer je een pageview?
Gewoon op F5 drukken op de mainpage??

Ik heb toch het idee dat ik dat vaker doe dan mijn aantal tweakotine puntjes...

Verwijderd

Je bezoekjes aan de frontpage heeft geen invloed op de tweakotine. Alleen als je naar nieuws, columns, pricewatch, etc. gaat.:)

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat precies werkt, de formule dus. En hoe het werkt als je 2 keer op hetzelfde nieuwsitem komt, etc.. En wanneer het wordt geupdate.

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Eens in de 2 uur wordt het bijgewerkt, hoe de formules precies zijn weet alleen Femme en hij wil het geloof ik niet vertellen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:58

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op vrijdag 06 april 2001 16:33 schreef Floris_Diemel het volgende:
Eens in de 2 uur wordt het bijgewerkt, hoe de formules precies zijn weet alleen Femme en hij wil het geloof ik niet vertellen.
Kan ook zijn omdat hij het zelf niet altijd meer 100% volgt ;)..
Nee maar serieus, het is beter als het niet bekend is anders dan krijg je weer mensen die ''het'' doorkrijgen en snel tweakotine gaan inslaan.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Er zijn vier tijdzones over de dag. Pageviews in de nacht en ochtend tellen bijv. harder dan pageviews in de middag. Er gaat per tijdzone een worteltje overheen, dus als je veel tweakotine binnen wil krijgen kun je het beste in alle vier tijdzones tweakotine verzamelen omdat het effect van de wortel dan kleiner is.

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Naja, hoe het precies gebeurt is op zich ook niet belangrijk.. Soms vraag ik me alleen af waarom de hoeveelheid tweakotine ineens zo groot is of waarom het nauwelijks gestegen is na een dag waarop ik veel op Tnet was (en dan bedoel ik niet ''s nachts, ik weet dat dan van 7 dagen terug weggaat).

Ooit was er overigens toch een soort tabel waarin je kon zien op welke dag je een bepaalde hoeveelheid tweakotine had gekregen? Of was dat met modpoints..? Ben namelijk heel benieuwd wanneer ik die heb opgelopen, heb er namelijk > 320.. *D

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Pagina: 1