Wat bedoel je? Van wie wil je het email adres hebben dan? GoT zelf heeft geen email adres, maar de crewleden wel. En de meeste mensen kan je bereiken door gewoon hun naam te pakken (nickname dus) en dan @tweakers.net erachter zetten.
Let op, ik zei dus de meeste, niet allemaal dus. Zeg maar wie je wil spreken/mailen
Let op, ik zei dus de meeste, niet allemaal dus. Zeg maar wie je wil spreken/mailen
Huh 
GoT is geen persoon maar staat voor Gathering of Tweakers.....
En dat zijn er best wel veel. Volgens mij bedoel je de e-mail adressen die in je profile staan (dat leuke rooie kruisje
).
In dat geval is het meer iets voor Lieve Adjes.
Probeer ook ff de search. Volgens mij hebben al meer gebruikers over die rooie kruisjes geklaagd.
(Tenminste, ik kan me niet voorstellen dat het niet zo is.
)
GoT is geen persoon maar staat voor Gathering of Tweakers.....
En dat zijn er best wel veel. Volgens mij bedoel je de e-mail adressen die in je profile staan (dat leuke rooie kruisje
In dat geval is het meer iets voor Lieve Adjes.
Probeer ook ff de search. Volgens mij hebben al meer gebruikers over die rooie kruisjes geklaagd.
(Tenminste, ik kan me niet voorstellen dat het niet zo is.
"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005
Als je nou gewoon ff in de fora index kijkt.
Daar kan je bij elke mod op z''n naam gaan staan met de pointer en dan zie je een e-mail adres.
Misschien een idee?
Daar kan je bij elke mod op z''n naam gaan staan met de pointer en dan zie je een e-mail adres.
Misschien een idee?
Daar staat niet iedereen.Op vrijdag 06 april 2001 12:35 schreef Nasty.Nate het volgende:
Als je nou gewoon ff in de fora index kijkt.
Misschien een idee?
De belangrijke wel..Op vrijdag 06 april 2001 12:36 schreef obsidian het volgende:
[..]
Daar staat niet iedereen.
hehehehehe... Nasty.Nate->notes++
Sinds wanneer ben ik belangrijkOp vrijdag 06 april 2001 12:37 schreef Nasty.Nate het volgende:
De belangrijke wel..
Altijd al toch?Op vrijdag 06 april 2001 12:38 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik belangrijk
Ze noemen jou toch ook wel "Het levende backbone van Got" ?
Nee was meer een geintje omdat Obsidian er zelf niet bijstond.
Jezus zeg.. als dit niet in de categorie ASS KISSEN valt dan weet ik het ook niet meer hoorOp vrijdag 06 april 2001 12:41 schreef Nasty.Nate het volgende:
Ze noemen jou toch ook wel "Het levende backbone van Got" ?
Erhmm...was meer als sarcastische grap bedoeld eigenlijk..Op vrijdag 06 april 2001 12:42 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Jezus zeg.. als dit niet in de categorie ASS KISSEN valt dan weet ik het ook niet meer hoor..
Wat zou ik er in godsnaam aan hebben om te slijmen bij jou?
juist..
Ok, ik geef je een ban!!! Oh damn dat kan ik niet.. uhmm een waarschuwing dan >:):P.Op vrijdag 06 april 2001 12:46 schreef Nasty.Nate het volgende:
Erhmm...was meer als sarcastische grap bedoeld eigenlijk..
Wat zou ik er in godsnaam aan hebben om te slijmen bij jou?
juist..
And i have friends in higher places!
Nee ik snapte hem hoor
Waarom staat daar het verkeerde email adres bij mijn naam? Het is @tweakers.net hoor!
Met de note dat mijn naam als IceStorm geschreven wordt en mijn mail IceStorm@tweakers.net isOp vrijdag 06 april 2001 12:50 schreef Bulldog het volgende:
Alsjeblieft
[afbeelding]
Ohja, je mag mij natuurlijk altijd een mailtje sturen
Llewella staat er niet....en die is toch best belangrijk IMHOOp vrijdag 06 april 2001 12:37 schreef Nasty.Nate het volgende:
[..]
De belangrijke wel..
die screenshot hè, kun je toch ook ded pagina geven, iedereen heeft um al volgens mij trouwens
ik ook
Bij mij zou ook Oscar@Tweakers.net moeten staanOp vrijdag 06 april 2001 12:52 schreef obsidian het volgende:
Waarom staat daar het verkeerde email adres bij mijn naam? Het is @tweakers.net hoor!
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
mijn icq nr en m''n email klopt nie....
zie profile
zie profile
Das toch gotcrew@tweakers.net ?Op vrijdag 06 april 2001 12:27 schreef Napsta2002 het volgende:
Kan jullie e-mail adres niet vinden.
gathering@tweakers.net ook hoor
Professioneel Hyves-weigeraar
Verwijderd
:'(Op vrijdag 06 april 2001 12:37 schreef Nasty.Nate het volgende:
[..]
De belangrijke wel..
Ze vinden me niet meer belangerijk
Verwijderd
Maar ik vind je wel liev hoor :7;)Op zaterdag 07 april 2001 13:02 schreef Llewella het volgende:
[..]
:'(
Ze vinden me niet meer belangerijkEn dat als enigste vrouwelijk mod;(
Verwijderd
Ben ik gewoon 2 keer vergeten in een topicOp vrijdag 06 april 2001 15:28 schreef McVirusS het volgende:
[..]
Llewella staat er niet....en die is toch best belangrijk IMHO.
Het is gewoon om te janken:'(
Schaam jullie allemaal!!! >:):P (behalve meneer virus dan!
Verwijderd
Dankje dat maakt het weer enigzins goed :):*Op zaterdag 07 april 2001 13:05 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Maar ik vind je wel liev hoor :7;)
Enigste ben je ook, maar je bedoeld waarschijnlijk enigeOp zaterdag 07 april 2001 13:02 schreef Llewella het volgende:
Ze vinden me niet meer belangerijkEn dat als enigste vrouwelijk mod;(
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1