[BC3] Plaatjes bij oerdocument?

Pagina: 1
Acties:

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
* KeX was het oerdocument betreft overklokken op T.net aan het doorneuzen en zag dat op de vierde pagina de plaatjes niet meer laden. Zijn deze gewoon verwijderd, als in niet meer van belang of up-to-date, of is dit tijdelijk? Ik kan me voorstellen dat de bibliothecaire functie minder is zonder plaatjes.

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Bij de (andere) vroege reviews en frontpage postings doen de plaatjes het ook niet meer.

Best leuk om die eens door te lezen, de oprichting van DPC, voor het eerst op het domein tweakers.net, een pageview record van 500/dag, etc.. :)

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-02 12:17
Beter :):)

Echt shitterend... leuk dat het nog bestaat en de naam oerdocument vind ik heel toepasselijk... net alsof tweakers.net een oude dynasty is ofzo, terwijl in werkelijkheid pas 3 jaartjes zijn verstreken :P.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:37

GaMeOvEr

Is een hork.

In het beginstadium werden al die pics gehost op allerlei vag accountjes en servertjes van de posters zelf. Die zijn er dus nu gemiddeld niet meer.

Wel jammer eigenlijk, best leuk spul om zo nu en dan eens door te lezen...

Aannames zijn fataal.

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
Ik had alleen gehoopt dat er nog ergens op wat schijfjes wat rond zweefden zodat ze hersteld konden worden, want het is inderdaad leuk om te conserveren.

edit:
Iek tiep als dielektiesche Gans