[BC3] Misschien een ideetje.. GoT/Optie

Pagina: 1
Acties:

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Topicstarter
Ik weet niet of het idee al bestaat. Maar in de wat serieuzere topics moet zo nu en dan ook tijd zijn voor een grappige opmerking, dat houdt het gezellig. Soms verwaterd dat in een alleen maar grappig topic, maar ok.

Zou het niet wat zijn dat je aan kan geven bij posten of je post serieus is of grappig/gevat. Dan zou er in de prefs de optie kunnen komen om wel/geen grappige posts te zien kunnen modjes posts als grappig merken zodat ze niet meteen een topic op slot moeten gooien.

Nu zit ik vaak in de DevSchuur, daar lijkt zoiets best wel nuttig/handig. Vergt wat discipline van de posters maar ok, lijkt me mogelijk.

Tis maar een ideetje.. sommige mensen irriteren zich erg snel aan een gevatte opmerking die anderen weer grappig vinden en zo heb je een beetje de keuze. Lijkt me technisch ook niet echt ingewikkeld.

Tot zover mijn hersenspinsel. :)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Hmm is wel goed idee, hoop mensen die hier komen zijn nog niet zo goed in onderscheiden van cynisme/sarcasme/humor van serieuze reply''s, op veel andere forums doen ze dit soort dingen DMV icoontjes (duimpje omhoog, duimpje naar beneden, smiley etc.). Maar goed....er is nog een HELE LANGE todo list.....dus zelfs al wordt er besloten dit toe te voegen kan het nog wel even duren :).

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:58

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Idee lijkt me wel ok is alleen in de praktijk NIET uit te voeren/in de hand te houden.

Dan moet iedereen bij zijn post aangeven of ie wel of niet grappig is. Dat is zeker voor de wat gevorderden niet zo''n probleem maar newbies/irritantjes doen het dan verkeerd.

IMHO goed idee, praktisch onhaalbaar ;).

• McVirusS
  • Laatst online: 16-01 10:51
Op vrijdag 06 april 2001 10:27 schreef IceStorm het volgende:
Idee lijkt me wel ok is alleen in de praktijk NIET uit te voeren/in de hand te houden.

Dan moet iedereen bij zijn post aangeven of ie wel of niet grappig is. Dat is zeker voor de wat gevorderden niet zo''n probleem maar newbies/irritantjes doen het dan verkeerd.

IMHO goed idee, praktisch onhaalbaar ;).
Daarom moet je ook met icoontjes werken.....dat zegt mensen iets meer....

• OzBoz
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Topicstarter
Op vrijdag 06 april 2001 10:27 schreef IceStorm het volgende:
Daar zit wel wat in, die doen zonder die opties al dingen verkeerd ;) Sja, vergt eigenlijk ook wel een bepaald niveau.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Of iedereen maakt er misbruik van, en gaan onder het mom van iedereen even een lollige post, even een heel topic verkloten door er een chatbox van te maken. :)

Ach , is wel leuk hoor. Maar mensen vinden het gebruiken van de search al teveel moeite, laat staan dat ze dit soort dingen in moeten gaan stellen.

Verwijderd

Inderdaad blijft persoonlijk humor,ik vind deze wel ok (gaat over een geribbelde (golfjes) koelblok) maar als je dit niet snapt (stel je voor*) dan ist wel lullig. Die 2 smileys aant eind zijn daarom wel goed gekozen vind ik

http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=292658

zo dan:

Gepost door bork Donderdag 5 April 2001 - 13:48 Score: 3 (Grappig)
die golven zijn voor een betere stabiliteit van je moederplank, het blijkt dat ie dan stukker beter ligt tijdens het surfen, dan krijg je met een 56.6 k modempje toch zeker een performance verbetering van 10 a 15 procent :):)

* iemand geeft deze opmerking inzichtvol

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Wordt aan gewerkt.
Al een maand of twee.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:06

Cyphax

Moderator LNX
UBB heeft zoiets, kan je een posting een icoontje geven dat in de linkerhoek van de posting komt.
als je dan de optie geeft te kiezen tussen normaal (zoals het huidige icoon dat er staat) en een smilie ofzo?

[edit] Feedback, in die link van jou staat die amp; een paar keer maar die verneukt dus zwaar de page. Waar is dat voor? Ik heb die eruit gevist en dan is die pagina wel te bekijken (ook zonder errors)

Saved by the buoyancy of citrus

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
en wat dan met de informatieve post die op een grappige manier wordt gegeven?

Ik denk niet dat dit een echt nuttige functie zou zijn, de grappige/niet serieuse haal je er toch op minder dan een seconde uit.
En extra icoontjes maakt het boeltje alleen maar drukkere en minder duidelijk..
Nu heb je een net board met leuke layout, geliever dat niet te gaan verneuken met features die eigenlijk niet nodig zijn.. kan je beter UBB weer nemen :P

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op vrijdag 06 april 2001 10:47 schreef Cyphax het volgende:

[edit] Feedback, in die link van jou staat die amp; een paar keer maar die verneukt dus zwaar de page. Waar is dat voor? Ik heb die eruit gevist en dan is die pagina wel te bekijken (ook zonder errors)
Is een foutje in een regexp die de & in een link niet goed doet.
Wordt aan gewerkt.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Als d''r veel :P :D enz. smilies in de post staan moet het grappig zijn en anders serieus. Jou systeem lijkt mij niet echt handig en niet goed voor een forum (dadelijk krijg je hetzelfde als op t.net, alles zo heel geforceerd met scores/karma enz.).

• waxle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-02 14:30

waxle

Schavuit & Schobbejak

Ik heb het idee dat sommigen toch nooit de lol van een gevatte/bijdehante/grappige opmerking kunnen in kunnnen zien; heveel smileys, grijnzen en gevarendriehoeken je er ook bijzet. Tis een goed idee; maar d''r zullen altijd mensen blijven met langere tenen:)

ouwe meuk
Nichts ist toller als ein Zündapp Roller!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op vrijdag 06 april 2001 17:11 schreef waxle het volgende:
Ik heb het idee dat sommigen toch nooit de lol van een gevatte/bijdehante/grappige opmerking kunnen in kunnnen zien; heveel smileys, grijnzen en gevarendriehoeken je er ook bijzet. Tis een goed idee; maar d''r zullen altijd mensen blijven met langere tenen:)
Sjah je kunt nu eenmaal niet met alles en iedereen rekening houden.

Chaos: Jah dat is waar, het schijnt echter dat er nu daadwerkelijk schot in komt. :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

check ny new icion

• BC3 Victim
Ik ga het gelijk proberen! Cewl, bedankt!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Obi
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Op vrijdag 06 april 2001 17:53 schreef Floris_Diemel het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/986567107.gif
Moorhuhn roels :)

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
Op vrijdag 06 april 2001 18:17 schreef Obi het volgende:

[..]

kewl kippetje! :)

Verwijderd

Op vrijdag 06 april 2001 22:02 schreef poohbeer het volgende:

[..]

kewl kippetje! :)
/me ]had bij Floris een heel ander type in gedachte. :P

• BC3 Victim
Op vrijdag 06 april 2001 18:17 schreef Obi het volgende:

[..]

Wie? Serieus: Ik kwam hem tegen op fokzine en ik dacht: die moet ik hebben, die is echt vet! Ik wil dus wel weten waar dit uit komt of vandaan komt ofzo als het kan. (Expres een beetje vaag gehouden die zin hoor :P)
Op vrijdag 06 april 2001 22:14 schreef Coolie het volgende:
check ny new icion
1. Je NL spelling is kut, maar dat heb ik soms ook.
2. Check your new icon? Lijkt me niet dat je daar zelf over moet beginnen, dat moet mensen opvallen...

Op vrijdag 06 april 2001 22:12 schreef [BoerQ] het volgende:

[..]

* BC3 Victim ]had bij Floris een heel ander type in gedachte. :P
Ik heb wel een kippetje aan de haak geslagen, maar ben zelf geen kippetje hoor, anders zou er wel "Floor" of "Floortje" staan ;)

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.planet-internet.cc/_borders/home_start.gif
Op zaterdag 07 april 2001 00:01 schreef Floris_Diemel het volgende:

[..]

Wie? Serieus: Ik kwam hem tegen op fokzine en ik dacht: die moet ik hebben, die is echt vet! Ik wil dus wel weten waar dit uit komt of vandaan komt ofzo als het kan. (Expres een beetje vaag gehouden die zin hoor :P)
[..]
Moorhuhn? Ken je die niet :? Is een spelletje van dat ongeveer de helft van het duitse bedrijfsleven plat heeft gelegd :)

Zal eens kijken of ik een URL kan vinden om ''m te downen (is freeware).

Edit; URL voor deel 2 alvast: http://www.planet-internet.cc/images/Mohrhuhn/cc_mh2.zip

Edit2; URL voor del 1: hier

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 07 april 2001 00:01 schreef Floris_Diemel het volgende:

[..]

lijkt op die kippen uit de film ''chicken run'' kewle film...

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Verwijderd

Moorhhun is koel 8-)

BAM!

• BC3 Victim
Cewl, heb ff gespeeld, lachen spelletje, soort duckhunt op de oude Nintendo met zo''n gun :P

Verwijderd

Zoek de verborgen punten!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ok geen chicken run, gaaf spel.... ben voorlopig wel weer ff van de straat dus :)

wel stom dat je strafpunten krijgt als je vliegtuigen enzo uit de lucht schiet.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Verwijderd

Hebben we hier hier over Deel 1 of Deel 2?

• BC3 Victim
Ik over deel 2, en ik kreeg volgens mij 25 punten extra toen ik het vliegtuig uit de lucht knalde, maar 35 punten aftrek bij die zeppelin.

Verwijderd

knal op de stenen op de grond, op de paal en het bootje, op de molen (deel1), op de hoed van de vogelverschrikker, op de spin aan de tak, op de kip die uit de boom schiet (vette bonus), en opd e kip die af en teo naar voren komt.

• BC3 Victim
laten we er maar mee ophouden :)

Pagina: 1