i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
Hmmm.. zovaak komen er toch geen topics over die dingen? Waarom dan een apart forum erover?
Topics daarover die kunnen best in [url="/listtopics.php/6"]Hardware Algemeen[/url] ofzo.
ee, forum creëerd geen discussies hoor, discussies zijn er voor het forum.Op vrijdag 06 april 2001 09:39 schreef Muyz het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen forum voor handhelds (Palm, Ipaq etc.)? Misschien dat dit de discussie hierover ook wat meer impuls geeft.
Verwijderd
je vergeet de mooiste en beste van allemaalOp vrijdag 06 april 2001 09:39 schreef Muyz het volgende:
Hi Adjes,
Waarom is er eigenlijk geen forum voor handhelds (Palm, Ipaq etc.)?
Psion
maar ik denk niet dat het erg veel nut heeft... Als je hierover moet discusieren gaat het alleen over de software ervan en dat kan je wel op de website van het product lezen...
ik geloof dat ik in totaal iets van 5 keer een topic heb gezien over een pda, niet de moeite waard dus..
Ik vermoed dat de poster erop doelt, dat de discussies meer op gang komen als er een apart forum voor is.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ja, dat is precies wat ik bedoel. Er zijn veel gebruikers van handhelds en er is veel informatie uit te wisselen tussen gebruikers. Dit lijkt me wel een forum waard...
[edit]
O ja, er is trouwens veel meer info uit te wisselen dan alleen over sw. Dit is een wat naieve houding, me dunkt
[edit]
O ja, er is trouwens veel meer info uit te wisselen dan alleen over sw. Dit is een wat naieve houding, me dunkt
i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
Verwijderd
Ik zou idd ook graag een PDA forum, en dan zullen er zeker meer discussies op gang komen, zoals al werd gezegd.
Op http://www.palmclub.nl heb je trouwens ook diverse fora over de PDA, maar dat is alleen Palm-gericht. Daarnaast vind ik persoonlijk dat die fora voor newbies geschikt zijn, maar niet voor de gevorderde. GoT heeft bij mij een goede naam op technisch gebied, omdat je op complexe vragen (meestal) simpele antwoorden krijgt.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Pagina: 1