[BC3] Tweakgear topic.

Pagina: 1
Acties:

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02-2025

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Topicstarter

• xxfile
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-11-2024

xxfile

\/ It's me \/

Wanneer is tweakgear.net eindelijk eens geupdate? En wanneer kunnen we eindelijk eens ronlopen in de felbegeerde tweakgear? Of moet er nog een of ander geregeld worden?

Want ik wil dolgraag een tweakers.net trui hebben.

Nieuw, nu met Twitter

• xxfile

xxfile

\/ It's me \/

Dank je wel, maar helaas hebben ze mijn maat niet meer:P

Maar ik had begrepen dat er nieuwe truien/t-shirts en eventueel strakke truitjes voor de dames zouden komen (ideetje) en ik wilde graag weten of dat er idd zou komen en wanneer?

Nieuw, nu met Twitter

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Hmm, strakke truitjes voor de vrouwen? Erg goed idee....jammer dat er daarvan hier zo weinig rondlopen ;(.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 06 april 2001 09:52 schreef McVirusS het volgende:
Hmm, strakke truitjes voor de vrouwen? Erg goed idee....jammer dat er daarvan hier zo weinig rondlopen ;(.
Mmmm... valt best mee als je in de Gallery kijkt.

Verwijderd

Strak truitje!? Hmmmm moet ik eerst mijn buikje maar weer eens gaan aftrainen :D

Voor de rest zou het gewoon erg cool zijn als tweakgear idd online komt...

Verwijderd

Op vrijdag 06 april 2001 09:56 schreef obsidian het volgende:

[..]

Mmmm... valt best mee als je in de Gallery kijkt.
Ik wou neit uit de top 50 gedrukt worden.
Dus ik sta weer gedeeltelijk 49ste met je

(hmm eigenlijk best kinderachtig om dit forum hiermee te vervuilen, maar ja het is een goed doel)

Verwijderd

hihi, das al snel een eigen leven gaan leiden, maandag met het mooie weer gemaild van die topjes (korte truitjes mag ook)
Ik heb begrepen dat de batch eerst opmoet voordat erweer nieuwe firmwear:) komt, ik wil namelijk ook graag een WITTE met normale mouwtjes!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Er zijn ongeveer 395 vrouwen op het forum (als men het goed heeft ingevuld)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• xxfile

xxfile

\/ It's me \/

Hmm, op tweakergallery zijn er 26 dames. Maar zonder t.gallery zijn het er veel meer en ik denk (correct me if I''m wrong;)) dat er toch wel dames rondlopen die iets anders willen dan een trui of een t-shirt (moet nog denken wat dat moet zijn, just give me a moment, aangezien Llewella het er op dit moment niet mee eens is als medetweakster;)).

Ik wil best een polletje houden om te weten te komen (of als een modje of admintje zo lief is om te kijken hoeveel dames er zijn geregd zijn tot zover) hoeveel dames er zijn op GoT, maar dan wil ik wel uitleg hoe je zoiets in elkaar zet. (Tsja, je bent newbie of niet, he:P)

Nieuw, nu met Twitter

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-02 08:05

AntonT

One Ton!

Truitjes staan op de check voor haalbaarheid. Femme heeft van mij een bestelscript liggen, moet ie alleen ff online zetten en evt hier en daar aanpassen.

• xxfile

xxfile

\/ It's me \/

Hoe worden wij op de hoogte gebracht dat alles te bestellen is? Komt dat op de frontpage?

Edit:
Kewl dat er nu ook rekening wordt gehouden met de dames, tnks daarvoor en ik wacht met kloppend hartje op al dat moois.

Nieuw, nu met Twitter

• Ropniko
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-03-2021
395??? wow ds behoorlijk wat.. dan stelt die gallery ook niet veel voor..

Maar ehh tweakgear.net komt nog wel online ooit? want ik wil natuurlijk wel een nieuw shirt.. en komen er ook nog shirts waarbij het logo er aanvast genaaid is en dat het logo zelf geborduurd is?? want het shirt wat ik nu heb is na 7 maanden behoorlijk raggel geworden :( alleen het tweakers.net staat er nog goed op.. een beetje kwaliteit stellen de meesten denk wel op prijs..

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

• Arshia
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-07-2025
Op zaterdag 07 april 2001 11:57 schreef AntonT het volgende:
Truitjes staan op de check voor haalbaarheid. Femme heeft van mij een bestelscript liggen, moet ie alleen ff online zetten en evt hier en daar aanpassen.
Zeg... waar blijven mijn spaghettibandjestruitjes? :P

\o/

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zaterdag 07 april 2001 10:58 schreef Floris_Diemel het volgende:
Er zijn ongeveer 395 vrouwen op het forum (als men het goed heeft ingevuld)
Hmm, vergeet niet mensen als SuperZusje, die zich hebben omgebouwd op GoT maar IRL gewoon een vrouw zijn.

Verwijderd

Haal er maar 1 af, want Arjen denkt ook nog steeds dat ie een vrouw is >:)

http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/108

Verwijderd

Op zondag 08 april 2001 21:49 schreef [nielsonline] het volgende:
Haal er maar 1 af, want Arjen denkt ook nog steeds dat ie een vrouw is >:)

http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/108
:D
Ik wist het wel >:)

Maar van mij mogen er best van die vrouwen truitjes komen hoor :) Ik hoop er van de zomer er toch de benodigde kilootjes te hebben afgetrained...
Kunnen we dan geen ontwerp contest doen voor de vrouwen-truitjes!? Lijkt me cool :)

Komt er ook nog een Tweakers-parfum op de markt!? :P

Verwijderd

Op maandag 09 april 2001 10:56 schreef Llewella het volgende:

[..]

:D
Ik wist het wel >:)

Maar van mij mogen er best van die vrouwen truitjes komen hoor :) Ik hoop er van de zomer er toch de benodigde kilootjes te hebben afgetrained...
Kunnen we dan geen ontwerp contest doen voor de vrouwen-truitjes!? Lijkt me cool :)

Komt er ook nog een Tweakers-parfum op de markt!? :P
Ja, en dan zeker ook Tweakers.net bestek, Tweakers.net WC kalenders en Tweakers.net lingerie? >:)

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Op maandag 09 april 2001 10:56 schreef Llewella het volgende:
Transparant is koel

[img]http://antonis.interbizz.nl/zooi/truitje.gif> :P[/img]:)

Verwijderd

Op maandag 09 april 2001 11:20 schreef Tom het volgende:

[..]

Transparant is koel

[img]http://antonis.interbizz.nl/zooi/truitje.gif> :P[/img]:)
Stoute Tom toch! :P
Wat is het toch weer een oversext mannetje...
Foei foei foei >:)
Pagina: 1