Want ik wil dolgraag een tweakers.net trui hebben.
Nieuw, nu met Twitter
Maar ik had begrepen dat er nieuwe truien/t-shirts en eventueel strakke truitjes voor de dames zouden komen (ideetje) en ik wilde graag weten of dat er idd zou komen en wanneer?
Nieuw, nu met Twitter
Mmmm... valt best mee als je in de Gallery kijkt.Op vrijdag 06 april 2001 09:52 schreef McVirusS het volgende:
Hmm, strakke truitjes voor de vrouwen? Erg goed idee....jammer dat er daarvan hier zo weinig rondlopen.
Verwijderd
Voor de rest zou het gewoon erg cool zijn als tweakgear idd online komt...
Verwijderd
Ik wou neit uit de top 50 gedrukt worden.Op vrijdag 06 april 2001 09:56 schreef obsidian het volgende:
[..]
Mmmm... valt best mee als je in de Gallery kijkt.
Dus ik sta weer gedeeltelijk 49ste met je
(hmm eigenlijk best kinderachtig om dit forum hiermee te vervuilen, maar ja het is een goed doel)
Verwijderd
Ik heb begrepen dat de batch eerst opmoet voordat erweer nieuwe firmwear:) komt, ik wil namelijk ook graag een WITTE met normale mouwtjes!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik wil best een polletje houden om te weten te komen (of als een modje of admintje zo lief is om te kijken hoeveel dames er zijn geregd zijn tot zover) hoeveel dames er zijn op GoT, maar dan wil ik wel uitleg hoe je zoiets in elkaar zet. (Tsja, je bent newbie of niet, he:P)
Nieuw, nu met Twitter
Edit:
Kewl dat er nu ook rekening wordt gehouden met de dames, tnks daarvoor en ik wacht met kloppend hartje op al dat moois.
Nieuw, nu met Twitter
Maar ehh tweakgear.net komt nog wel online ooit? want ik wil natuurlijk wel een nieuw shirt.. en komen er ook nog shirts waarbij het logo er aanvast genaaid is en dat het logo zelf geborduurd is?? want het shirt wat ik nu heb is na 7 maanden behoorlijk raggel geworden
NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95
Zeg... waar blijven mijn spaghettibandjestruitjes?Op zaterdag 07 april 2001 11:57 schreef AntonT het volgende:
Truitjes staan op de check voor haalbaarheid. Femme heeft van mij een bestelscript liggen, moet ie alleen ff online zetten en evt hier en daar aanpassen.
\o/
Hmm, vergeet niet mensen als SuperZusje, die zich hebben omgebouwd op GoT maar IRL gewoon een vrouw zijn.Op zaterdag 07 april 2001 10:58 schreef Floris_Diemel het volgende:
Er zijn ongeveer 395 vrouwen op het forum (als men het goed heeft ingevuld)
Verwijderd
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/108
Verwijderd
Op zondag 08 april 2001 21:49 schreef [nielsonline] het volgende:
Haal er maar 1 af, want Arjen denkt ook nog steeds dat ie een vrouw is
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/108
Ik wist het wel
Maar van mij mogen er best van die vrouwen truitjes komen hoor
Kunnen we dan geen ontwerp contest doen voor de vrouwen-truitjes!? Lijkt me cool
Komt er ook nog een Tweakers-parfum op de markt!?
Verwijderd
Ja, en dan zeker ook Tweakers.net bestek, Tweakers.net WC kalenders en Tweakers.net lingerie?Op maandag 09 april 2001 10:56 schreef Llewella het volgende:
[..]
Ik wist het wel
Maar van mij mogen er best van die vrouwen truitjes komen hoorIk hoop er van de zomer er toch de benodigde kilootjes te hebben afgetrained...
Kunnen we dan geen ontwerp contest doen voor de vrouwen-truitjes!? Lijkt me cool
Komt er ook nog een Tweakers-parfum op de markt!?
Transparant is koelOp maandag 09 april 2001 10:56 schreef Llewella het volgende:
[img]http://antonis.interbizz.nl/zooi/truitje.gif> :P[/img]
Verwijderd
Stoute Tom toch!Op maandag 09 april 2001 11:20 schreef Tom het volgende:
[..]
Transparant is koel
[img]http://antonis.interbizz.nl/zooi/truitje.gif> :P[/img]
Wat is het toch weer een oversext mannetje...
Foei foei foei