[BC3] topic in case moding: modding, dicht?

Pagina: 1
Acties:

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
[topic=155833]
Waarom werd mijn topic geclosed, alleen maar omdat er even een paar mensen zeiden dat ze er interesse in hadden?
Nou ja dan kun je net zo goed niks gaan vragen, want stel je voor dat er straks iemand roept "ja, ik heb interesse" word gelijk je topic gesloten.
En ik kan ze niet emailen omdat ze geen email in hun profiel hebben staan.
En die laatste post ging alleen even om de prijs indicatie aan te geven om wat hij zou moeten kosten, maar toen moest ik dringend weg en kon ik niet 123 mijn oude post meer editten zodat we de verkoop ergens anders zouden bespreken.
Tevens het ging er alleen om ideetjes op te doen, en niet om in eerste instantie te verkopen.
Dat weet ik ook wel dat ik dat op Vraag & aanbod moet posten. en als je goed kijkt staat hij daar alang!
:(

[edit]
en zoals je ook kunt zien zijn de posts in een rap tempo na elkaar gepost, zadat ik ook niet mijn posts daarop kon aanpassen wat er werd gezegd.

39

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Tuurlijk staat hij in Vraag en aanbod om verkocht te worden.
Maar die topic ging er gewoon over wat je er nog meer mee kunt doen.
Gewoon een tweede optie om te gebruiken als hij niet verkocht werd.

39

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 13:15
Kijk wat ik zag is dat de eerste 2 posts over het modden van de kaart ging. Daarna ging het over het onderhandelen van de verkoop van de koeler. Dit kan via ICQ/E-Mail/MSN maar dus niet via GoT.

En als hij al op Vraag en Aanbod staat, waarom open je er dan nog een topic over?

Verwijderd

Op vrijdag 06 april 2001 16:27 schreef Phreak het volgende:

En als hij al op Vraag en Aanbod staat, waarom open je er dan nog een topic over?
Tevens het ging er alleen om ideetjes op te doen, en niet om in eerste instantie te verkopen.
Daarom?

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 13:15
:? Als je ''em op V&A zet, neem ik toch aan dat je hem wilt verkopen, of zit ik hier nou verkeerd? Voor de rest:
Op vrijdag 06 april 2001 16:27 schreef Phreak het volgende:
Kijk wat ik zag is dat de eerste 2 posts over het modden van de kaart ging. Daarna ging het over het onderhandelen van de verkoop van de koeler. Dit kan via ICQ/E-Mail/MSN maar dus niet via GoT.