"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Vanavond heeft zich een korte downtime voor gedaan. Hierdoor waren Tweakers.Net, Fokzine.net, Gathering of Tweakers en Fokforum.net niet bereikbaar van 19.30 tot 20.30. De downtime is niet veroorzaakt door een server probleem, maar door een aantal problemen bij onze hosting provider Vuurwerk.nl. Het probleem is inmiddels opgelost en als alles goed is moet alles weer werken. Onze excuses voor het tijdelijke ongemak
GelukkigDe downtime is niet veroorzaakt door een server probleem bij Tweakers.net, maar door een aantal problemen bij onze hosting provider Vuurwerk.nl. Het probleem is inmiddels opgelost en als alles goed is moet alles weer werken.
Ik begon al aan mezelf te twijfelen
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ik ga even opruimen. (Zo 2 posts met walgelijke spelfouten en geen nuttige info voor deze thread verwijderd).
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Mijn excuses Floris... maar als dat iemand zijn eerte post op GoT is word ik een beetje flauw... ik zal me weer beheersenIk ga even opruimen. (Zo 2 posts met walgelijke spelfouten en geen nuttige info voor deze thread verwijderd).
Jeremy Clarkson
Pagina: 1