[BC3] Meer reviews op t.net

Pagina: 1
Acties:

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
Is het misschien geen goed idee om ipv alleen nieuws en reviews van andere sites te vergaren t.net ook hun eigen reviews te laten maken?
Er is vast toch wel iemand die dit kan en wil?
Materiaal lijkt me ook niet echt een probleem, professionelen genoeg online hier toch? T.net is nu ook al wel bekend genoeg om gratis demo/test materiaal los te weken van enkele grotere fabrikanten/distributeurs/winkels dacht ik zo.

Misschien weer het zoveelste idiote idee van me, misschien eindelijk ook eens iets leuks.. Graag wat meer info erover dus.

• tabaqui
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:46
ik geloof dat er zelfs een speciaal review team is, maar heb daar laatste tijd niet veel van gehoord.

Het lijkt me idd leuk om er meer te lezen die door t.net zelf zijn gemaakt dan alleen maar van andere site''s

Maak van jouw probleem niet mijn probleem

• AVL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09-2022

AVL

OHMSS

Er komen binnenkort weer wat reviews aan, alleen moest er de laatste tijd even wat meer aandacht besteed worden aan het op peil houden van het nieuws.

"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."

• Buzzman
  • Niet online
Het is inderdaad jammer dat er weinig reviews zijn, ik zat er iig al lang op te wachten.

Het nieuws is weer goed op peil, dus review ze ;)

• witchdoc
is er effectief een ''echte'' review team zoals tabaqui zegt?
Zou anders niet slecht zijn als men eens contact opnam met een paar merknamen om een constante supply van nieuwe dingen te mogen ontvangen in bruikleen om deze dan terdege te testen en de review bekend maken aan het tweaker volkje. Reviews van materiaal dat velen reeds hebben is ok, maar reviews van materiaal dat splinternieuw is, is nog intressanter he.
Je snapt hem al.. ik wil meer weten over hoe het hier wordt aangepakt. :)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Moet je voor bij Daniel zijn. Die heeft getest en maakt geloof ik nog steeds deel uit van het testteam.

• tabaqui
  • Laatst online: 15:46
hier kan je lezen dat er een revieuw team is. Of ze nog wat doen dat weet ik niet.

Maak van jouw probleem niet mijn probleem

• witchdoc
bombs away!!
als in icq send :)µ
als ie is aangekomen.. bloemetjespiccie werkte niet en icq bij mij was aan''t doldraaien
offtopic: als icq platligt krijg je dan bericht dat het NIET werkt als je die bloem hier in tweakers gebruikt?

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Dat er de laatste tijd weinig gereviewed is ligt aan een aantal dingen.

1. Tijd, of beter, het tekort daaraan. Een goede review bouwen doe je niet op een verloren avondje, daar gaan gewoon flink wat uren in zitten (10-15 uur minimaal als je een beetje iets fatsoenlijks wilt doen)
Er zijn wat personele wisselingen in het review-team geweest, andere dingen kregen prioriteit (nieuws, GoT) en dan is er ook nog zoiets als school of werk.

2. Interessante spullen
Op zich kennen we genoeg bedrijven die reviewspullen ter beschikking willen stellen, daar ligt het probleem niet. De laatste maanden is het echter mode geworden om wel hardware aan te kondigen, maar het vervolgens nauwelijks te leveren (KT266, GF3 etc.)
En juist als je weinig tijd hebt wil je alleen de echt nieuwe dingen reviewen, en als die niet komen krijg je dus ook geen reviews. Een CD-brander roundup kan altijd maar heeft dan niet echt prioriteit.

Arjan (AVL dus) heeft iig weer wat plannen voor meer reviews, en ik hoop de komende tijd ook wat meer te kunnen vrijmaken. Wat leuk blijft het natuurlijk wel :)

• witchdoc
arjan? als in die kerel die topix aan elkaar breit?
ohwjee.. zou je die niet aan topix laten werken?

btw, weinig tijd.. tss.. mensen genoeg in GoT toch?
En alleen in mijn vakgebied alleen al (datacom) komen elke week wel leuke items uit, wireless hier, routertje daar, gigabitje ginder.. leuke daarvan is dat er al concurrentie is, makkelijk om te vergelijken dus.. *HINT* :)

• Le Mol
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op vrijdag 06 april 2001 21:45 schreef poohbeer het volgende:
arjan? als in die kerel die topix aan elkaar breit?
ohwjee.. zou je die niet aan topix laten werken?
nope, da''s een ander, er zijn meerdere arjan''s binnen de crew :)

Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Arjan != Arjen

• witchdoc
Op vrijdag 06 april 2001 22:10 schreef Femme het volgende:
Arjan != Arjen
OEF! :P

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-02 13:47
Op zaterdag 07 april 2001 12:41 schreef poohbeer het volgende:

[..]

OEF! :P
Je moet natuurlijk wel zorgen dat je een beetje op de hoogte bent over het personeel... Er zijn zelfs d8 ik al topics geweest waarin discussie was of arjen het erg vond arjan genoemd te worden ofzoiets... :?

• Arshia
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-07-2025
Op zaterdag 07 april 2001 21:44 schreef msturm10 het volgende:

[..]

Je moet natuurlijk wel zorgen dat je een beetje op de hoogte bent over het personeel... Er zijn zelfs d8 ik al topics geweest waarin discussie was of arjen het erg vond arjan genoemd te worden ofzoiets... :?
jah dat vindt ie erg :P

\o/

• Acolyte57
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Is er misschien de mogelijkheid om gebruikers van T.net reviews te laten submitten? D''r zullen heus wel wat mensen zijn die zich daar wel geschikt voor voelen, toch?

[edit]

DOH. Net die andere topic over dit subject gelezen. Schrap maar wat ik gezegd heb :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• witchdoc
Op zaterdag 07 april 2001 21:44 schreef msturm10 het volgende:
klopt, maar de vraag is natuurlijk of IK het erg vind die vergissing :)

• AVL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09-2022

AVL

OHMSS

Op zondag 08 april 2001 19:28 schreef poohbeer het volgende:

[..]

klopt, maar de vraag is natuurlijk of IK het erg vind die vergissing :)
Nee, de vraag is of IK die vergissing erg vind! >:)

"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."

• witchdoc
Op zondag 08 april 2001 19:46 schreef AVL het volgende:

[..]

Nee, de vraag is of IK die vergissing erg vind! >:)
Gebruikersnaam: AVL
Voornaam: Arjan
zie je wel! Jij bent AVL, niks in de pap te brokken dus! :P
btw, als IK de vergissing maak, zal IK degene toch moeten zijn die het wil inzien hoor .. maja, de coder = arjen en de reviewer is arjan,
case closed!
Pagina: 1