[BC3] WTF??!!

Pagina: 1
Acties:

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb dus ong. iedere dag op tweakers, en (naar mijn mening) niet aso, lomp, etc. post gedrag, en nu wil ik iets poste in de shop survey, zegt ie dat ik GEEN 14 dage lid ben, en ik ben toch echt sinds 01-2001 (ofzow) lid. en hij zegt ook dat mijn KARMA -3 is en mijn status een "faalhaas" hahahah!!! *D :?
wat is dit?? hahahaha!! ik vind dit op zich wel lache, maar ik wil toch wel graag kunne poste..... :)

• Steije
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-02 09:29
De database van tweakers.net is volgens mij een beetje gal...

Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.

Verwijderd

Moved naar LA |:(

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:01

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
probeer eerst eens je koekjes te verwijderen en opnieuw in te loggen, bekijk dan eens je profiel of je karma idd niet negatief is, en vervolgens probeer je het opnieuw.

lukt het bovenstaande niet, post eens wat meer info over jezelf zodat wij er iets mee kunnen doen.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Helemaal naar amerika? ;)

sorry ik kon het niet late!

maar ik heb alle koekjes in de prullebak gegooit.... haha! (ze ware niet zo lekker meer) maar ik ben nogsteeds een "faalhaas" haha! en nogsteeds -3.... iemand from the inside?? of.... verander het ff? plz? ik bedoel je kan al me posts opzoeke en er zit er misschien 1a2 bij die onzin zijn.... zijn er zo''n 110..... plz? :'(