euhhm.. ik kan nu nog maar 1 hoofdgroep zien, de rest is ''minimized''
ERG irritant daar ik altijd in 3 verschillende hoofdgroepen zit
ERG irritant daar ik altijd in 3 verschillende hoofdgroepen zit
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
uh?Op donderdag 05 april 2001 13:22 schreef Floris_Diemel het volgende:
Euh hier is nix aan de hand, zie alles helemaal prima

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Tja uhm....er is volgens mij nergens een "handleiding" van Topix.....lijstje van alle UBB codes die gebruikt kunnen worden zou bijvoorbeeld ook handig zijnOp donderdag 05 april 2001 14:25 schreef RickJansen het volgende:
Kan al een tijdje? Kan al sinds Topix draait.. volgens mij een van de minst gebruikte functies
Op donderdag 05 april 2001 14:59 schreef saviour het volgende:
!éh nettez QAF ed ni gat ezed koo laroov ej teom nad nE
Ik ben toch malle pietje niet!
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq