[BC3] Tnet is buggy? (kleintje dan)

Pagina: 1
Acties:

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Net een posting gedaan en vlak daarna ging íe plat.
deze dus

De karma-boost die ik meegaf, was +2, maar na de downtime was dat weg. Andere moderaties zijn ook tot 0 teruggevallen op 1 of andere manier. Hoe kan dat? Gaat er data verloren of zo?

* Delerium worried ''bout karma-verlies :+

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02-2025

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Hm ik heb hem net een +1 gegeven, maar hij blijft op 0 staan. Vreemd..

[edit]
Zo te zien is het alleen bij reakties voor de reboot enzo..

• Delerium
  • Niet online
Ja, de o-gemodereerd is nu 0, behulpzaam geworden.
[edit], reactie 181 is onder een kwaad gesternte gemaakt.

* Delerium denkt dat het vanzelf wel goed komt

• Kees
  • Laatst online: 21:01

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Gefixt (tenminste, ik kan nu weer trollen aan +4 reacties geven (dan weet ik tenminste zeker dat die -1 troll van mij is :P))

Burat: http://www.tweakers.net/plan/85

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Hmm! Net stond ie op 0 Overbodig, toen ik refreshte op +4 Informatief en nu op +2 Informatief.. :?.

Zal wel ff gebout hebben ofzo, net was tnet en Got 5 minuten totaal onbereikbaar.. #55''s, #1''en en Koffie.

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Delerium
  • Niet online
*zucht*, die edit met link zal wel weer worden opgevat als een poging tot dubbelpost nu die teletekst-dump gedaan is in mijn kielzog. En ja hoor, van +2 naar +1.

* Delerium denkt dat modereren voor vele mensen nog steeds moeilijk is, en gaat daarom ff naar het TMF.

[edit], aha, hij stond ff op +4, vandaar de overgewaardeerd. Dan opeens naar +1 ;(. Kan iemand een gewoon vastzetten op +3, dat is volgens mij het juiste niveau.

gedoe

• RvdH
  • Laatst online: 04-02-2025

RvdH

Uitvinder van RickRAID

You go man :P Kick some butt.

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

edit:
Ik mag nu ineens niet meer modereren met > 100 modpoints en een penalty ratio van ~0,2 dus ik kan ''m helaas niet +1''en.. :? :?

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Delerium
  • Niet online
* Delerium vertrouwt erop dat iedere posting op eigen kracht het juiste niveau vind, ook al zijn er al door de bug 3 pluspunten verdwenen.

Vraag me meer af wat andere postingen doen?

• Delerium
  • Niet online
* Delerium denkt dat het meer motivatie is om naar het TMF te gaan.

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Daar moet je (tegenwoordig) niet al te veel op vertrouwen..

Het gebeurt vaak dat ik als eerste iets interessants post, wat later +2 overbodig wordt ofzo, terwijl alle open deuren +4 interessant krijgen.. Wat mijn motivatie om te posten weer laat afnemen..

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Hmja, heb je gelijk in..

Misschien moet ik me maar weer es wat actiever opstellen hier :z. Vroeger (uche) toen alleen bepaalde personen modje waren, modereerde & poste ik veel meer... :)

Pagina: 1