[BC3] Klacht over Global Mod Obsidian

Pagina: 1
Acties:

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Zie het topic
[topic=1659]

Mijnheer Obsidian dreigt gelijk met waarschuwing, omdat ik als enige weerwoord geef aan een stel domme ''racisten'' (misschien niet letterlijk, maar wel een zooi onnozelaars). Ik dacht echt dat hij het met hun eens was en ineens krijg ik een waarschuwing.
Veel plezier ermee. Als zulke eikels hier de dienst uit mogen maken, dan moet het hier lekker zo door gaan. Dit forum gaat helemaal naar de klote zo.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Ik heb je eerst vriendelijk verzocht om je anders uit te drukken omdat jouw posts gewoon uitlokkingen waren tot een flamewar. Toen je hier geen gehoor aan gaf, heb ik je voor de tweede keer verzocht om rustig te doen en daarbij gezegd dat de derde keer een waarschuwing zou volgen.

Je bent de hele tijd al bezig om uitspraken op een bepaalde manier te gaan quoten zodat ze iets heel anders gaan betekenen.

Lijkt mij vrij normaal om iemand te verzoeken hiermee te stoppen!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Sjah ik heb niet het hele verhaal gevolgd, maar het is mij wel duidelijk dat er een aantal mensen zijn die zich niet in hebben kunnen houden. Obsidian probeert eenvoudigweg de discussie in goede banen te leiden door bepaalde mensen die zich te provocerend opstellen een tik op de vingers te geven, in dit geval lijkt het mij ook terecht gedaan.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Offtopic, maar toch nog een heeeel klein beetje ontopic:
... Hij probeerd niemand op te fokken of te discrimineren. Hij reageerd...
Even een stukje opbouwende ''kritiek'', namelijk een tip: check ff je werkwoorden. Als Mod/Ad sta je een beetje in de kijkers, en dan is het leuk als je "probeert" en "reageert" enzo goed schrijft. ;).

Iedereen begrijpt het zo ook, maar het staat wel netjes als je ''t goed schrijft.

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 04 april 2001 14:20 schreef Burat het volgende:
Offtopic, maar toch nog een heeeel klein beetje ontopic:
[..]

Even een stukje opbouwende ''kritiek'', namelijk een tip: check ff je werkwoorden. Als Mod/Ad sta je een beetje in de kijkers, en dan is het leuk als je "probeert" en "reageert" enzo goed schrijft. ;).

Iedereen begrijpt het zo ook, maar het staat wel netjes als je ''t goed schrijft.
Je hebt gelijk... maar ben niet zo goed in d - t en dt, dus erop letten zal niet genoeg zijn ben ik bang. En om elke post door een spellings-checker te halen, is mij teveel moeite.

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
maar ben niet zo goed in d - t en dt, dus erop letten zal niet genoeg zijn ben ik bang.
Derde persoon enkelvoud is gewoon stam + t. (en eindigt dus *nooit* op een d)

Da''s alles. En dat kun jij ook onthouden. :)

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Op woensdag 04 april 2001 14:24 schreef obsidian het volgende:

[..]

Je hebt gelijk... maar ben niet zo goed in d - t en dt, dus erop letten zal niet genoeg zijn ben ik bang. En om elke post door een spellings-checker te halen, is mij teveel moeite.
Uiteraard, door spellingschecker halen kost veel te veel tijd. Maar het is wel aan te leren om het goed te doen - het is mij ook gelukt :P. Het komt erop neer dat je bij elk ww ff voor jezelf moet kijken of het goed is, en na een week doe je dat onbewust en gaat het goed.. :D

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:01

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
  • TopixDo list
  • Spellingchecker voor crew
:P

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 04 april 2001 14:31 schreef Onno het volgende:

[..]

Derde persoon enkelvoud is gewoon stam + t. (en eindigt dus *nooit* op een d)

Da''s alles. En dat kun jij ook onthouden. :)
Ik maak er een post-it van.. :)

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:42
woow.. wie is dat?

een admin.. maar nog nooit gezien volgens mij...

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op woensdag 04 april 2001 15:43 schreef Phantom_ het volgende:
woow.. wie is dat?
Das Kees ;)...

• Mior
  • Laatst online: 19:42
Hehe.. ja a''doh :)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Goed he, zijn we allemaal vrij blij mee, dus wees voorzichtig met ''m. :)

• Helsie
  • Niet online
Toch blijf ik erbij dat ik echt ten onrechte als provocerend optredend in dat topic word neergezet.

Ik ga juist tegen de mensen, die dom deden, in op een fatsoenlijke, correcte manier (zonder spelfouten ;)).
Ik baal er gewoon van dat je soms ondanks je fatsoenlijke gedrag alsnog bijna een waarschuwing aan je broek hebt hangen.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 06 april 2001 15:05 schreef Helsie het volgende:
Toch blijf ik erbij dat ik echt ten onrechte als provocerend optredend in dat topic word neergezet.

Ik ga juist tegen de mensen, die dom deden, in op een fatsoenlijke, correcte manier (zonder spelfouten ;)).
Ik baal er gewoon van dat je soms ondanks je fatsoenlijke gedrag alsnog bijna een waarschuwing aan je broek hebt hangen.
Ehhh... het ging om de manier van quoten. Je verdraaide elke quote en viel het persoon er vervolgens op aan met flames en gescheld.

Er deden meerdere allachtonen mee met de discussie en die waren niet beledigd, en jij ging in een keer herrie lopen schoppen omdat je beledigd was. Beetje vreemd, en zeer zeker overbodig en niet getolereerd hier.

• Helsie
  • Niet online
Flames en gescheld???

Laat maar eens zien dan.

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Je begon heel vriendelijk, maar daarna dit, wat ik toch niet echt "ten onrechte provocerend optredend" noemen:
Denk nou eens na, eikel
...
Toevallig is dat niet zo. Verbaas ik je nu?
...
Denk nou eens na, of lukt dat niet meer?
...
Wat een standpunt zeg, aan deze intelligente opmerkingen heb je echt iets!
...
[/end dom gelul]
Nou ja... het kan aan mij liggen, maar ik vind dit alleen al behoorlijk provocerend hoor.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Wimo.
  • Laatst online: 21:22

Wimo.

Shake and Bake!

ahum.. nog ff over die spellings checker voor modjes.. die checker is niet alleen handig voor obsidian :P

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Moeten we nu allemaal aan de spellingscontrole? Ik ben tweaker, geen taalstylist.

* Delerium heet Jotti van harte welkom als NIEUWE mod. :)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Welkom collega....

• Wimo.
  • Laatst online: 21:22

Wimo.

Shake and Bake!

Damn alweer een mod.. straks zijn er meer van die gasten dan normale users 8-)

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
Op vrijdag 06 april 2001 21:29 schreef Wimo. het volgende:
Damn alweer een mod.. straks zijn er meer van die gasten dan normale users 8-)
hehe, er worden er nog gezegt.. AYB-ABTU word hopelijk niet zo lang van nu vervangen.. en misschien ook een actief modje in NT? *hoop*
Pagina: 1