Toon posts:

[BC3] Wie bepaalt wie mods of admins worden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Naar aanleiding wat er gebeurt is gisteren rond 15:30 (een stel Tweakers die het hele webboard vergalden met stomme posts) heb ik een post gezet bij "Stoute Usertjes".
Ik was niet zo duidelijk in deze post, en daarom hebben een paar Mods en Admins mij een beetje neer staan halen, terwijl ik gewoon wilde helpen.
Hierop deed ik nog een post, en toch blijven sommigen door gaan, alsof ze een god zijn hier op GoT.

Wie bepaalt eigenlijk wie een mod of admin wordt, want ik vind sommigen best wel een stelletje sukkels.

Als er anderen zijn met deze mening, willen jullie dit dan graag melden.

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

ik denk Femme >:):+

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 22:58

Arfman

Drome!

Dat heb je altijd...sommige lui worden moderator en blijken dan achteraf toch niet aan de verwachtigen te voldoen..doe je niks aan.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Niet zo duidelijk? :?

Quote uit die post met titel: "Forum naar de klote".
GoT is niet meer zoals het was.
Doe er wat aan.
Understatement of the year, aangezien dit ook de hele post was.

Verwijderd

Topicstarter
Als je een beetje als mod af admin gisteren opgelet had zag je dat er 100 keer dezelfde post door 1 iemand gedaan was, en hierop gingen anderen nog serieus op in ook.
En dit in 2 topics.

Zijn er anderen die getuige waren van wat er gisteren allemaal gaande was, aangezien ze de topics het verwijderd hebben naderhand.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:58

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op dinsdag 03 april 2001 11:12 schreef TPC het volgende:
Zijn er anderen die getuige waren van wat er gisteren allemaal gaande was, aangezien ze de topics het verwijderd hebben naderhand.
Tuurlijk is dit weggehaald. Daar zijn modjes namelijk voor. Alleen als je meteen in je post gezet had wat er aan de hand was dan hadden we ''dit'' nu niet gehad.

Jou opmerking lijkt meer op een algemene opmerking. Daar is SU sowieso niet voor en met zo weinig inhoud kunnen we er ook niks mee.

Voor de rest ben ik bang dat het mooie weer + opgekropte frustraties + een maandagmiddag hebben geleidt tot wat reacties...

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Die zijn verwijderd. Maar wij konden niet weten dat als jij zegt "het forum gaat naar de klote" dat jij het over een spammer hebt in SG.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 03 april 2001 11:12 schreef TPC het volgende:
Als je een beetje als mod af admin gisteren opgelet had zag je dat er 100 keer dezelfde post door 1 iemand gedaan was, en hierop gingen anderen nog serieus op in ook.
En dit in 2 topics.

Maar dat is geen verklaring voor dat topic. Zelfs met deze uitleg die je nu geeft, kunnen we nog niets met dat topic.

Verwijderd

Geeft niks hoor, wij vinden sommige users ook sukkels :)

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
is SU dien je gewoon duidelijk neer te zetten wat er aan de hand is en in welk subforum, doe je dat niet ja dan kunnen de modjes en admins er ook niks mee. Uiteraard kunnen ze dat ook wel normaal vertellen....
Maar de volgende keer dus gewoon duidelijker het probleem neerzetten

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Verwijderd

Topicstarter
Goed genoeg over wat er dan gister gebeurd is.

Wie bepaalt wie mods en admins worden.

• IceStorm

IceStorm

Op dinsdag 03 april 2001 11:23 schreef TPC het volgende:
Andere mods/admins. Soms met input van users.

Laatste ''sollicitatie'' van een paar weken geleden kon iedereen zich aanmelden maar ook bijv een andere user ''nomineren'' (dat heet anders damn :)).
Daar heb ik dus ook mijn ''functie'' aan te danken.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Goed genoeg over wat er dan gister gebeurd is.

De bestaande crew (meestal de adjes) beslist over de mensen die nu mod of ad worden.

• Tom
  • Niet online

Tom

ons moeder

Verwijderd

Topicstarter
Dus het is eigenlijk een beetje vriendjespolitiek.

• Tom
  • Niet online

Tom

Op dinsdag 03 april 2001 11:28 schreef TPC het volgende:
Dus het is eigenlijk een beetje vriendjespolitiek.
Ja

• Tom
  • Niet online

Tom

geen zuivere koffie

eh
ofzo

Verwijderd

De bestaande crew beslist wie er modje wordt...
Hierbij wordt gekeken naar een aantal zaken:
- is het persoon vrij vaak actief op GoT
- heeft het persoon kennis van zaken
- is het persoon serieus en geschikt om modje te zijn...

• Tom
  • Niet online

Tom

koffie sucks toch al.

• Tom
  • Niet online

Tom

Op dinsdag 03 april 2001 11:29 schreef Llewella het volgende:
En naar het geslacht >:)

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 11:30 schreef Tom het volgende:

[..]

En naar het geslacht >:)
psies... Ik ben een hoge uitzondering, ben enigste vrouw in de crew...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 03 april 2001 11:29 schreef Llewella het volgende:
Sommige modjes en adjes:

punt 1: Nee.

punt 2: Weet ik niet, want als ze replyen op een topic is het of "Slotje" of een sarcastische opmerking waar niemand wat aan heeft.

punt 3: Nee.

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-02 14:01
Op dinsdag 03 april 2001 11:33 schreef TPC het volgende:

[..]

Sommige modjes en adjes:

punt 2: Weet ik niet, want als ze replyen op een topic is het of "Slotje" of een sarcastische opmerking waar niemand wat aan heeft.

|:( Zukkkelll.. het gaat er toch om VOOOR dat ze mod worden |:(

sjeez... ;)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• IceStorm

IceStorm

Sommige modjes en adjes:

Punt 1: Zoals?

Punt 2: Kennis van zaken. Ik weet zeker dat elke mod iig een redelijke kennis van zaken heeft.. Elke user heeft dat namelijk ook. Sarcastische opmerkingen zijn soms een logisch gevolg. En vaak is een opmerking als ''[/onzin]'' meer dan genoeg omdat het ECHT wel duidelijk is dat het gewoon kul is.

Punt 3: Ben ik benieuwd. Wie is er naar jou mening NIET geschikt als mod en wie wel (mogen ook users zijn).

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hmm, mischien kan dit topic zo even gemoved worden naar [LA] voor verdere discursie.

• ArthurMorgan
  • Niet online

[..]

Sommige modjes en adjes:

in het algemeen of heb je iemand op het oog?

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-01 17:14
Op dinsdag 03 april 2001 11:17 schreef HlpDsK het volgende:
Geeft niks hoor, wij vinden sommige users ook sukkels :)
lol!

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 11:41 schreef Bulldog het volgende:
Hmm, mischien kan dit topic zo even gemoved worden naar [LA] voor verdere discursie.
idd. bij deze dus.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 03 april 2001 11:34 schreef jooers het volgende:

[..]

|:( Zukkkelll.. het gaat er toch om VOOOR dat ze mod worden |:(

sjeez... ;)
Allereerste wil ik even zeggen dat jij de grootste kontlikker bent op GoT.:r

Nu gaan we weer verder met het topic.

Je hoeft niet alleen mijn mening aan te horen, ik denk dat er meerdere Tweakers zijn die andere mods en ads niet geschikt vinden.
Laten we eens naar hun mening vragen, als ze die willen zeggen.
Misschien willen ze niets slechts zeggen over de ads en mods, omdat ze bang zijn voor hun goede reputatie.

Want zeg nou eens eerlijk, een Ed(BigBrother) kan nooit winnen.

• FragNeck
Op dinsdag 03 april 2001 11:48 schreef TPC het volgende:

[..]

Je hoeft niet alleen mijn mening aan te horen, ik denk dat er meerdere Tweakers zijn die andere mods en ads niet geschikt vinden.
Misschien willen ze niets slechts zeggen over de ads en mods, omdat ze bang zijn voor hun goede reputatie.

tss

• Bulldog
  • Niet online
Eh, je mag in dit topic best je mening laten weten maar houd het aub wel netjes ;)

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-01 17:14
Op dinsdag 03 april 2001 11:31 schreef Llewella het volgende:

[..]

enige

:P

• FragNeck
even over jezelf,

lees jij je eigen Profile wel eens??!

Signature: Laat iedereen in z''n waarde, dan doen zij dat ook bij jou.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 03 april 2001 11:50 schreef Nasty.Nate het volgende:

[..]

enige

:P
SA ;)

• Bulldog
  • Niet online
Mischien is het een idee om een soort Admin. /Mod. opmerkingen systeem voor users te maken. Ik stel mij dan voor dat er anoniem opmerkingen /aanmerkingen en klachten bekend gemaakt kunnen worden. Het is anoniem en je kunt dan kwijt wat je altijd al eens had willen zeggen. Wellicht kunnen wij er dan rekening mee houden en dingen veranderen /vebeteren.

Anders word het een mailinglist waar users anoniem een mailtje naar toe kunnen sturen en wat dan bij alle Admin. /Mods. terrecht komt. Zodat we allemaal weten wat er speelt etc. En hoe er over ons gedacht worden opmerkingen /aanmerkingen etc.

• IceStorm

IceStorm

Op dinsdag 03 april 2001 11:52 schreef Bulldog het volgende:
Mischien is het een idee om een soort Admin. /Mod. opmerkingen systeem voor users te maken. Ik stel mij dan voor dat er anoniem opmerkingen /aanmerkingen en klachten bekend gemaakt kunnen worden. Het is anoniem en je kunt dan kwijt wat je altijd al eens had willen zeggen. Wellicht kunnen wij er dan rekening mee houden en dingen veranderen /vebeteren.
Is wat mij betreft een goed idee.. Ik ben allang bang dat er (zeker als het anoniem is) een enorme hoeveelheid geflame/rotzooi etc in gedumpt gaat worden.. En dat lijkt me helemaal niks..

Ik ben ook nog steeds nieuwsgierig naar TPC zijn mening.

Verwijderd

Topicstarter

Anders word het een mailinglist waar users anoniem een mailtje naar toe kunnen sturen en wat dan bij alle Admin. /Mods. terrecht komt. Zodat we allemaal weten wat er speelt etc. En hoe er over ons gedacht worden opmerkingen /aanmerkingen etc.
Kijk, dit is pas een reply.

Hie hebben we wat aan, maar waarom zouden we het anoniem doen. Als je wat wilt zeggen tegen een ander, dan moet je het ook in z''n gezicht zeggen en niet achter z''n rug om.

Ik ben voor het idee van Bulldog.:7

• mvds

mvds

Totally awesome!

Als je het niet perse anoniem wilt doen, dan is er al een plaats waar je dat kan doen. Gewoon hier in LA.

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 11:57 schreef TPC het volgende:

[..]

Hie hebben we wat aan, maar waarom zouden we het anoniem doen. Als je wat wilt zeggen tegen een ander, dan moet je het ook in z''n gezicht zeggen en niet achter z''n rug om.

Ik ben voor het idee van Bulldog.:7
Ik ben ook wel voor, maar het moet dan wel om serieuze kritiek gaan...
Soms worden er ook wel regelrecht hetzes geleverd om een stompzinnig slotje wat gewoon terecht was...

• Tom
  • Niet online

Tom

Ik denk trouwens dat ik me er weinig van aan zal trekken op wat er binnenkomt. Ik mod op m''n eigen manier en weet echt wel dat niet iedereen mij mag... maarja vind het wel goed zo :)

• Tom
  • Niet online

Tom

Dat trekken die servers niet >:)

• Bulldog
  • Niet online
enorme hoeveelheid geflame/rotzooi etc in gedumpt gaat worden..
De kans is er, maar dat zal de toekomst eventueel uit moeten wijzen.
Zelf denk ik dat dit echter heel erg mee zal vallen.
Thanks ;)
..maar waarom zouden we het anoniem doen...
.
Natuulijk, maar houd er rekening mee dat er ook gebruikers zijn die heel graag even wat kwijt willen maar toch niet met hun naam geasocieerd willen worden. Er zijn gebruikers die het prettiger vinden om het anoniem te doen en die mogelijkheid moet er dan ook zijn.
dan is er al een plaats waar je dat kan doen. Gewoon hier in LA.
Er zijn zaken die inderdaad gewoon in [LA] besproken kunnen worden er zijn echter ook zaken die beter via een andere weg uitgepraat kunnen worden. De kans in [LA] is aanwezig dat er een flame ontstaat, en het is nogal openbaar; iedereen kan het lezen. Mischien wil een gebruiker het alleem met een aantal Admin. /Mods. oplossen. Niet anoniem maar wel besloten.

• IceStorm

IceStorm

Op dinsdag 03 april 2001 12:05 schreef Tom het volgende:
Ik denk trouwens dat ik me er weinig van aan zal trekken op wat er binnenkomt. Ik mod op m''n eigen manier en weet echt wel dat niet iedereen mij mag... maarja vind het wel goed zo :)
Tom, dat ben ik iig niet helemaal met je eens.. Onderbouwde kritiek is goed. Dat die zelden gelevert wordt is iets anders.

* IceStorm heeft in zijn hoofd nog een mooi voorbeeld van onderbouwde kritiek/nette kritiek maar kan de draad even niet vinden.. |:(

• McVirusS
  • Laatst online: 16-01 10:51
De meeste moderators zijn goed bestemd tegen gegronde kritiek, alleen een beetje trappen tegen moderators heeft absoluut geen nut, onderbouw je commentaar en wees niet bang om namen te noemen....jouw posts komen op mijn nogal gefrustreerd en kinderachtig over.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik heb een email, ik heb ICQ altijd aan en ik heb een topic geopend waarin ik mijn richtlijnen plaats voor PM (daarbuiten ben ik een gewone user) (Zie sig). (andere modjes zijn zo ook bereikbaar)

Als dat niet voldoende is voor een user om commentaar te plaatsen (kritiek), dan wens ik dat een user absoluut geen generalisatie toepast :(.

Users die dat menen te doen en daar een handje van hebben verpesten het gehele forum. Deze zouden per direct gebanned moeten worden.
(Nu kan dat niet, aangezien niemand dat weet, maar wat mij betreft is de toekomst duidelijk)

Verwijderd

Topicstarter
Het idee van Bulldog is heel goed, alleen moet het niet anoniem zijn.

Als de users denken dat een ad of mod het niet goed doet, dan kunnen zij dit hier opgeven, en misschien zie je na een tijdje wel dat sommige adjes en modjes toch niet goed genoeg zijn om ad of mod te blijven omdat ze te veel minpunten hebben.

En als er iemand tegen een slotje is van een ad of mod moeten zijn dat bespreken, misschien komen ze dan wel tot de conclusie dat een ad of mod toch niet thuis hoort als ad of mod en dat ze alleen ad of mod zijn door vriendjespolitiek, zoals jullie zeggen.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Er staat al een hele tijd en soort van personal messagebox idee op de wachtlijst. Als die er zou komen (is overigens alleen voor crewleden) dan zou dit daarin gedaan kunnen worden.

• ArthurMorgan
  • Niet online
als je problemen met een modje of een admin hebt kun je hem/haar (ja het laatste is natuurlijk puur hypothetisch :7) toch icqen of mailen? en als dat niet helpt ff in LA of een andere mod/admin aanspreken en uitleggen wat er aan de hand is.

en verder ben ik blij dat er gemodereerd wordt, zo af en toe is het hier gewoon een bende door wat je in je eerste posting al aan geeft. (en ook door mensen die ongeveer dezelfde posting als jij geplaatst hebt in SU plaatsen maar dan met de achtergrond dat heel GoT zou zuigen.)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 03 april 2001 12:54 schreef obsidian het volgende:
Er staat al een hele tijd en soort van personal messagebox idee op de wachtlijst. Als die er zou komen (is overigens alleen voor crewleden) dan zou dit daarin gedaan kunnen worden.
Ja, maar wat hebben wij "gewone users" daar dan aan.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 03 april 2001 13:03 schreef TPC het volgende:

[..]

Ja, maar wat hebben wij "gewone users" daar dan aan.
Ik bedoel ermee dat niet alle users een messagebox krijgen, maar waarschijnlijk alleen de crewleden.

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

TPC: Het lijkt me een tamelijk onzinnig idee. Als je iets tegen/over een mod/admin wil zeggen kan dat of direct via ICQ/mail of als het meerdere mods/ads/users aangaat of in het algemeen nuttig is in Lieve Adjes.

Als jij nou eens gewoon begint door hier precies met naam en toenaam te noemen wie je fout vind en waarom - met voorbeelden.

Je moet er vanuit gaan dat de modjes/adjes hier allemaal al 10-100 keer zo lang zijn als jij en al 10-100 keer zoveel gepost hebben als jij. No offence, dat is ook niet erg, maar het is wel een feit...

Ik ben zelf ook anderhalf jaar admin geweest op een messageboard (met ~300 zeer actieve users, was van school), en ik kan je verzekeren dat het niet makkelijk is, en dat de meeste adjes/modjes het hier prima doen..

Vergeet niet dat posts van users vaak ongenuanceerd overkomen (zoals geen info geven en gewoon kreten neergooien) waardoor het doel ervan voor een mod/admin lastig te begrijpen is. Hierdoor en door het feit dat ze ook maar mensen zijn wordt soms een foute beslissing gemaakt. So? Pak ICQ, IRC, Mail, Lieve Adjes en het is zo weer gefixed.

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• The Legend
  • Laatst online: 18:05

The Legend

*Plop*

Op dinsdag 03 april 2001 11:48 schreef TPC het volgende:

[..]

Mijn menig ? Okidoki :)

De mods en adjes die nu actief zijn doen goed werk. Soms wat inconsequent maja daar doe je nix aan.

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

Topicstarter
Nou goed. Alfredt, Bulldog en Burat bedankt voor jullie replys.
Ik weet niet waarom, maar aan die van jullie had ik de meeste positieve gedachten door gekregen.

TOPIC CLOSED!

• McVirusS
Private messagebox? Hmm, email, ICQ etc. is niet genoeg? M''n emailbox is ook een redelijk ''private messagebox'' ;).

• McVirusS
Op dinsdag 03 april 2001 13:45 schreef TPC het volgende:
TOPIC CLOSED!
Dat bepaal jij niet :P, dat doen de door jou zo geliefde adjes en modjes...en ik vind als modje zijnde dat de discussie net een beetje intressant begint te worden.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 03 april 2001 13:46 schreef McVirusS het volgende:
Private messagebox? Hmm, email, ICQ etc. is niet genoeg? M''n emailbox is ook een redelijk ''private messagebox'' ;).
Het gaat erom dat je kan zien dat een mod of ad online is en dan een rechtstreekse manier hebt om iets te zeggen. Dat bloempje van ICQ werkt niet als je invisible bent. Email zou kunnen, maar aangezien veel mods en ads hier op hun werk zitten te gotten en geen replies willen sturen (aangezien ze dan het emailadres kenbaar moeten maken) kan je met zo''n messagebox dwingen dat alles wat er gezegd moet worden in één message staat, want antwoord krijg je waarschijnlijk niet.

• McVirusS
Hmm, ik zie hier niet zoveel heil in...ICQ kunnen ze toch gewoon een vraag stellen? En emailen kan ik op m''n werk ook heus wel met andere accounts hoor ;).

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 03 april 2001 13:49 schreef McVirusS het volgende:

[..]

Dat bepaal jij niet :P, dat doen de door jou zo geliefde adjes en modjes...en ik vind als modje zijnde dat de discussie net een beetje intressant begint te worden.
Nou, ik heb ''denk ik'' antwoord gekregen op m''n vraag van m''n topic, dus open lekker een ander topic als je het over personal-message-boxen en icq gaat hebben.

Anders ga je off-topic en dat moet ik niet hebben in mijn topic.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 03 april 2001 13:56 schreef McVirusS het volgende:
Hmm, ik zie hier niet zoveel heil in...ICQ kunnen ze toch gewoon een vraag stellen? En emailen kan ik op m''n werk ook heus wel met andere accounts hoor ;).
Maar neem jou nou bijvoorbeeld. Jij staat bijna altijd invisible of offline, dan is de drempel gewoon een stuk hoger. Users zouden dan eerder iemand aanspreken die wel online is (staat) dan iemand die offline staat.

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 14:05 schreef obsidian het volgende:

[..]

Maar neem jou nou bijvoorbeeld. Jij staat bijna altijd invisible of offline, dan is de drempel gewoon een stuk hoger. Users zouden dan eerder iemand aanspreken die wel online is (staat) dan iemand die offline staat.
Ik ben ook bijna niet meer op icq doordat ik het afentoe wel erg druk heb op icq en daar niet altijd tijd voor heb (wel voor moderator zaken, maar krijg veel geouwehoer ipv belangrijke dingen :+)
Daarnaast ben ik wel altijd op mail bereikbaar, ik check vaak mijn mail...

• McVirusS
Op dinsdag 03 april 2001 14:05 schreef obsidian het volgende:

[..]

Vind ik een beetje een bull-argument, ze kunnen toch gewoon de vraag stellen? Ze krijgen heus wel snel genoeg antwoord...en voor echt dringende zaken hebben we [url="/listtopics.php/26"]Stoute Usertjes (Meldpunt Forummisbruik)[/url].

• Mior
  • Laatst online: 12:33
Op dinsdag 03 april 2001 14:01 schreef TPC het volgende:

[..]

Nou, ik heb ''denk ik'' antwoord gekregen op m''n vraag van m''n topic, dus open lekker een ander topic als je het over personal-message-boxen en icq gaat hebben.

En als ze dat nou eens wel doen? Stap je dan naar een Modje of zo? :P

jonge waar maak je je druk om, als het je niet bevalt hier, dan ga je toch lekker een ander forum zoeken?

• The Legend

The Legend

*Plop*

Op dinsdag 03 april 2001 14:01 schreef TPC het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij dringend mod status nodig ? http://www.ezboard.com iets voor jou ? Kun je mooi eigen baas spelen!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Op dinsdag 03 april 2001 11:48 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

idd. bij deze dus.
Nog gefeliciteerd met je 10.000ste post ;) het gaat wel erg snel bij jou :)

Alle proemn in n drek

• El Jefe
  • Niet online
- Off Topic -
Wie is eigenlijk de mod van Non-Windows Operating Systems :?
* El Jefe ziet op de frontpage van GoT er niemand bijstaan..
- /Off Topic -

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 18:16 schreef Bierkameel het volgende:

[..]

Nog gefeliciteerd met je 10.000ste post ;) het gaat wel erg snel bij jou :)
Deja Vu :P

• Oscar the Grouch
  • Laatst online: 11:16

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Op dinsdag 03 april 2001 18:20 schreef Webgoodie het volgende:
- Off Topic -
Wie is eigenlijk de mod van Non-Windows Operating Systems :?
* Oscar the Grouch ziet op de frontpage van GoT er niemand bijstaan..
- /Off Topic -
Dat is/was Rick gloof ik :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Huh, dus we hebben weer een vaceture?

En wie bepaalt wie mod of admins worden?

Solliciteren dan maar weer :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Vooralsnog hebben we de plaats voor non-windows OS niet vrij.

We willen eerst intern de situatie nog eens doorspreken en kijken of we zelf een geschikte kandidaat op het oog hebben, als we die niet hebben, dan komt er misschien een sollicitatie-ronde.

Wat het bepalen wie er mod of niet wordt:

Zoals Llewella al aangaf: Het huidige team kijkt wie er geschikt zijn en aan de hand van een aantal criteria wordt dan bepaald wie het worden zal. We hebben nu een aantal onderverdelingen gemaakt, de HGA heeft nu in principe nu in de hand wie het wel en niet worden. De admins zullen zich hier in mindere mate mee bemoeien aangezien de verschillende onderdelen in grote mate zelfregulerend zijn (of iig moeten worden).

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• The Legend

The Legend

*Plop*

Heeft Non-Windows OS een mod nodig dan ? Die taak kan toch gezamelijk worden overgenomen door de Global Mods ? Ofnie :?

• Palomar
  • Niet online
overbodige reply.. :o

• Lordy79
  • Laatst online: 17:38

Lordy79

Vastberaden

Even terug naar het topic...

Ik vind het een beetje jammer dat er zoveel kritiek is op de mods. Op tweakers kom ik al wat langer, maar op GoT ben ik pas sinds een week of 6 aktief.

Raar is het dat elke keer weer hetzelfde topic aangekaart wordt, dat sommige mensen sommige modjes niet goed vinden functioneren. Laten ze dat alsjeblieft tegen die persoon zeggen en het daarmee uitpraten. Als dat niet lukt ga je naar een Admin, als dat niet lukt ga je naar Femme en als dat niet lukt, ga je maar naar www.disney.nl ofzo... of je richt je eigen forum op.

Opbouwende kritiek is okee, maar met ongenuanceerde kritiek komt het forum geen stap verder. En als TPC problemen met iemand heeft en zegt dat het openlijk genoemd moet worden, moet hij ook de OO hebben om dat te noemen...

bah... :r :r :r

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
Op dinsdag 03 april 2001 18:38 schreef Floris_Diemel het volgende:
Vooralsnog hebben we de plaats voor non-windows OS niet vrij.

We willen eerst intern de situatie nog eens doorspreken en kijken of we zelf een geschikte kandidaat op het oog hebben, als we die niet hebben, dan komt er misschien een sollicitatie-ronde.

Wat het bepalen wie er mod of niet wordt:

Zoals Llewella al aangaf: Het huidige team kijkt wie er geschikt zijn en aan de hand van een aantal criteria wordt dan bepaald wie het worden zal. We hebben nu een aantal onderverdelingen gemaakt, de HGA heeft nu in principe nu in de hand wie het wel en niet worden. De admins zullen zich hier in mindere mate mee bemoeien aangezien de verschillende onderdelen in grote mate zelfregulerend zijn (of iig moeten worden).
vergeet dan niet gelijk die AYB-ABTU bij networking te vervangen door iemand die echt bestaat.. en een actief modder in NT is misschien ook wel handig. (tot op heden is AcidBurn daar wel erg inactief met posts en modding)
PS: vergeet de blacklist niet bij llewella''s criteria :P

• witchdoc
Op dinsdag 03 april 2001 21:32 schreef The Legend het volgende:
Heeft Non-Windows OS een mod nodig dan ? Die taak kan toch gezamelijk worden overgenomen door de Global Mods ? Ofnie :?
het is misschien handiger om voor elk forum minstens 1 aanspreekpunt te hebben.. mocht er zich iets voordoen weet je meteen wie er het beste gekwalificeerd is om je te helpen

Verwijderd

Topicstarter
:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z

edit:
zo snappen we het ook wel

• The Legend

The Legend

*Plop*

Op woensdag 04 april 2001 07:45 schreef TPC het volgende:
:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z

edit:
zo snappen we het ook wel
Ik vat hem nog niet :?

>:)

• IceStorm

IceStorm

Op woensdag 04 april 2001 00:24 schreef poohbeer het volgende:

[..]

het is misschien handiger om voor elk forum minstens 1 aanspreekpunt te hebben.. mocht er zich iets voordoen weet je meteen wie er het beste gekwalificeerd is om je te helpen
Dat is nu toch ook ongeveer :)?

The Legend, ik gok dat TPC een bladzijde vol '':Z'' heeft gezet en obsidian daar wat vanaf heeft gehaald.

Verwijderd

Topicstarter
Oh nee hoor, ik had er 50 stuks neergezet.

• witchdoc
Op woensdag 04 april 2001 09:11 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Dat is nu toch ook ongeveer :)?

The Legend, ik gok dat TPC een bladzijde vol '':Z'' heeft gezet en obsidian daar wat vanaf heeft gehaald.
zien naar de reactie waar ik op reageer.
En ongeveer is niet helemaal he
Kleine moeite om nog een modje aan te duiden dat zich specifiek met dat gedeelte bezighoud lijkt mij.

• mvds

mvds

Totally awesome!

poohbeer: moeten we eerst even kijken zie er voldoende verstand heft van non-windows OS-en. Ik niet ben ik bang... :)

• witchdoc
Op woensdag 04 april 2001 10:06 schreef obsidian het volgende:
poohbeer: moeten we eerst even kijken zie er voldoende verstand heft van non-windows OS-en. Ik niet ben ik bang... :)
Om een forum/thread over teddybeertjes te kunnen modden moet je teddybeertjes ook niet tot op de naad kennen he. Wel moet je er intresse in hebben en bereid zijn er een hoop threads te lezen.
Zelfde met non-windows-OS''en.

• Exirion
  • Laatst online: 17:24

Exirion

Gadgetfetisjist

Ja, laten we het eens over teddybeertjes modding gaan hebben... :z :z :z

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 04 april 2001 10:12 schreef poohbeer het volgende:

[..]

Om een forum/thread over teddybeertjes te kunnen modden moet je teddybeertjes ook niet tot op de naad kennen he. Wel moet je er intresse in hebben en bereid zijn er een hoop threads te lezen.
Zelfde met non-windows-OS''en.
Neuh, niet tot op de naad. Maar het is toch wel makkelijk als je kennis hebt op dat gebied. En interesse is idd ook wel handig. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 04 april 2001 08:40 schreef wildhagen het volgende in Stoute Usertjes:
Zoals gewoonlijk probeert HlpDsk weer een thread te vernaggelen door hem totaal offtopic te gaan gooien.

[topic=154821]

Mag onderhand wel een waarschuwing krijgen, hij maakt er een gewoonte van.
Dank je wel wildhagen *D.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op woensdag 04 april 2001 11:02 schreef TPC het volgende:

[..]

TPC, wat je met die laatste quote wil bereiken is me geheel onduidelijk, maar je staat nu op #1 van de wannabe mod-parade.

• IceStorm

IceStorm

Op woensdag 04 april 2001 11:02 schreef TPC het volgende:

[..]

Wat wil je hiermee bereiken in deze draad? Ben je zelf te bang je bek open te trekken als je het ergens niet mee eens bent? Of heeft zo''n topic invloed op de vraag wie er mod/admin wordt?
Ik volg hem niet.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 04 april 2001 11:14 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Wat wil je hiermee bereiken in deze draad? Ben je zelf te bang je bek open te trekken als je het ergens niet mee eens bent? Of heeft zo''n topic invloed op de vraag wie er mod/admin wordt?
Ik volg hem niet.
Nou eistom. Als ik bang was om m''n bek open te trekken, zou ik teneerste niet met deze topic gestart zijn.

En ja, de topic heeft invloed wie er wel of niet mod/admin wordt. En weetje wie, degene die bevriend is met een ander adje of modje.

En je hoeft tegen mij niet zo tekeer te gaan hoor snotaap.
Als het aan mij had gelegen was deze topic allang onderaan de lijst gezakt. Maar omdat een paar Tweakers zo tof wilden doen om toch nog off-topic te gaan om zo te laten zien dat mijn stem niet geldt hier, vraag ik jou nu: wie is er nou kinderachtig bezig?

• mvds

mvds

Totally awesome!

TPC, mag ik jou vriendelijk verzoeken om wat rustiger te doen? Hier schiet je namelijk helemaal niets mee op. En het off-topic gedeelte van deze thread dient zeker wel een doel. Anders had ie allang dicht gezeten.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 04 april 2001 11:23 schreef TPC het volgende:

[..]

Nou eistom. Als ik bang was om m''n bek open te trekken, zou ik teneerste niet met deze topic gestart zijn.

En ja, de topic heeft invloed wie er wel of niet mod/admin wordt. En weetje wie, degene die bevriend is met een ander adje of modje.

En je hoeft tegen mij niet zo tekeer te gaan hoor snotaap.
Als het aan mij had gelegen was deze topic allang onderaan de lijst gezakt. Maar omdat een paar Tweakers zo tof wilden doen om toch nog off-topic te gaan om zo te laten zien dat mijn stem niet geldt hier, vraag ik jou nu: wie is er nou kinderachtig bezig?
Wie bepaalt er in Den Haag wie er allemaal minister of staatsecretaris mag worden? Is waarschijnlijk ook niet echt zuivere koffie? Daar ligt ik meer van wakker over het mod en admin beleid op GoT. Get a life, en zeik niet zo. Grow up :D

Ik zie trouwens net dat er aardig wat slotjes zijn gezet op topics van jou. Misschien moet je wat meer aan de kwaliteit van je topics gaan doen, ipv je frustraties af te reageren in een nieuwe topic? >:)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Oh, ja dat kan best van die slotjes.
De helft van de gesloten topics komt door deze topic.
En de andere helft komt doordat ik de search eerst niet gebruikte.

• IceStorm

IceStorm

TPC, je ondertitel is goed.. gedraag je daar ook naar aub.
En ik hoop niet dat het de bedoeling is dat ik me nu beledigt voel oid want dan moet ik je teleurstellen :).

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 04 april 2001 11:39 schreef TPC het volgende:
Ehhh... waar heb je het over kerel?

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

TPC doet er goed aan gewoon in te binden en zich niet zo te lopen ergeren aan deze topic. Wegpromoveren is namelijk ook een mogelijkheid.

Deze draad blijft open omdat er ook andere users zijn die deze vraag willen beantwoord zien. Als jij denkt alleenrecht te hebben etc kan je beter op een ander forum rondkijken.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 04 april 2001 11:39 schreef TPC het volgende:
OK, dus vanaf nu gebruik jij elke keer de Search voordat je een nieuwe topic post. Verder zorg je er gewoon voor dat anderen geen reden hebben om je af te zeiken of een slotje te geven. Moet lukken toch? :)

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

ff over Non-windows-operatings systems , kan jullie nieuwe collega Kees dat niet doen ?

Just asking :)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• dusty
  • Laatst online: 25-11-2025

dusty

Celebrate Life!

Op dinsdag 03 april 2001 11:31 schreef Llewella het volgende:
Wordt hoog tijd dat Lotte er dan bij wordt gevoegd ;)

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

• BC3 Victim
Tegen beter weten in reageer ik nog maar een keertje:

Een admin maken we echt niet zomaar aan, dat is iemand die al een tijdje modereert en waarvan we weten (of iig denken) dat ze wat meer verantwoordelijkheid aankunnen, dat ze genoeg tijd hebben. En bovenal dat ze redelijk veel tijd hebben.

Een Global Mod maken we in principe niet aan, dan blijven er dus moderators over, deze maken we wel aan. We kijken wie het is, hoe deze persoon post, wat voor indruk we van de persoon hebben, wat deze persoon voor ideeen heeft over en voor het forum en daarnaast naar nog een aantal aspecten, uiteindelijk blijven er van alle mensen die zich aanmelden niet zo heel veel over...

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is hoe en wat, het is echt geen vriendjespolitiek zoals jullie het hier omschrijven, ik heb niemand die ik aardig vind voorrang gegeven boven iemand waarvan ik denk dat die het goed zou kunnen. Integendeel, van de mensen die ik goed ken, weet ik ook de beperkingen veel beter waardoor deze mensen minder snel kans maken op een mod-plekje.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Oscar the Grouch
  • Laatst online: 11:16

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Op donderdag 05 april 2001 09:46 schreef Floris_Diemel het volgende:
...dat ze genoeg tijd hebben. En bovenal dat ze redelijk veel tijd hebben...
Zware eisen! :P

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• BC3 Victim
Whehe, ik was dit aan het tikken en tegelijk in gesprek met mrBig (van Fok) en ook nog mijn mail aan het lezen, foutje :P

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op donderdag 05 april 2001 10:06 schreef Floris_Diemel het volgende:
Whehe, ik was dit aan het tikken en tegelijk in gesprek met mrBig (van Fok) en ook nog mijn mail aan het lezen, foutje :P
Hummmm... dus jij hebt niet zoveel tijd Floris als je alles tegelijk moet doen? Nou, schuif jouw baantje maar naar mij dan! :+
Pagina: 1