Toon posts:

[BC3] Icestorm lees ff

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dude, je closed m''n topic over b&w level 4, dan zeg je dat ik daar ergens anders moet kijken maar ik kan daar weer niet reageren... |:(

Wat iemand daar zegt (dat ik dus al die spells moet bewaren), dat lukt me aardig, maar ik kan niet m''n beestje helpen met dat dorp en m''n dorp veilig stellen tegelijk... En als ik weer een topic open ga je hem toch weer sluiten, vraag me soms af wat ik hier doe met al die slotjes regens...

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Er wordt heel de tijd gezegd dat je je vraag in een reeds bestaand topic moet zetten.. Anders komen er 10000 topics over B&W.

Verwijderd

B&W???

Barend en Witteman?
Burgemeester en Wethouders?
Bier en Wijven?

....:P....

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op maandag 02 april 2001 19:15 schreef Buzzman het volgende:
Er wordt heel de tijd gezegd dat je je vraag in een reeds bestaand topic moet zetten.. Anders komen er 10000 topics over B&W.
Jij doet je ondertitel eer aan ;).

Dat ik jou topic geclosed heb is ''logisch''. Er was al een topic over level 4 geopend en er waren al MEER dan genoeg topics over B&W. Ik heb je een link naar dat andere topic gegeven omdat daar iig de oplossing voor je probleem stond (voor zover ik kon zien).
Als je nog meer vragen hebt/had nodig ik je van harte uit in een van de andere topics (er zijn ''level-topics'' genoeg..).

Ik vindt het echt niet erg dat je (of iemand anders) topics opent maar ik heb er de afgelopen paar dagen 22 (!!) gesloten en dat is echt niet omdat ik zo ontzettend streng ben :D. Er zijn op dit moment echter meer dan genoeg topics over dit onderwerp dus je kunt echt al je vragen kwijt.

Hoop ik meteen dat ik de ''slotjesregen'' heb verklaard.

Voor eventueel verder commentaar ben ik ook bereikbaar via email of icq ;)

Ennuh Elanaz, B&W = Black & White. Spel waar menigeen al een TIJD naar uitkijkt ;).