De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Bannen? Kan dat zomaar dan?
Ja, dat kan, maar dat doen we alleen als iemand het erg bont maakt. Er wordt over het algemeen eerst een waarschuwing gegeven, als diegene dan blijft kloten is het over en uit. Soms zetten we die persoon dan ff een paar dagen op slot, soms is het permanent. Dat is ook afhankelijk van de situatie.
Je IP-adres wordt veiligheidshalve gelogd, en is alleen zichtbaar voor Admins en Mods. Zij kunnen bij hardnekkig overtreden van de regels hiermee achterhalen bij welke provider diegen zat, en maatregelen treffen.
ik heb me absoluut niet zo misdadig gedragen dat ik gebanned hoef te worden:
rick jansen heeft me allen maar gebanned omdat ik in een topic zij dat ik warez(was geeneens een link) en xxx-plaatjes had gepost(zie je ook in het mooie meiden topic). dus ik zie geen reden dat ik geband ben.
IP-bannen is onzin, en dan ban je pacific_ocean ook.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Maar ja dan kun je ook meteen weer worden beschuldigd als clone
Overigens lijkt het me handiger (is vaker gevraagd namelijk) om zelf contact op te nemen met R.J. via icq/mail...
Professioneel Hyves-weigeraar
R.J. heeft z''n baantje opgegeven:)Op maandag 02 april 2001 18:25 schreef Webgoodie het volgende:
Misschien handig om je oude nick erbij te plaatsen...
Maar ja dan kun je ook meteen weer worden beschuldigd als clone
Overigens lijkt het me handiger (is vaker gevraagd namelijk) om zelf contact op te nemen met R.J. via icq/mail...
Richie86Op maandag 02 april 2001 18:26 schreef ecteinascidin het volgende:
Wie bent u?
* Delerium geeft Richie86 geen schijn van kans.
Een ban is niet voor niets
[topic=145429]
misschien
[topic=125779]
[topic=124469]
[topic=117722]
Dit is wat ik in 1 min vind
Red Alert 2 was wel echtOp maandag 02 april 2001 18:37 schreef ecteinascidin het volgende:
[topic=146205]
[topic=145429]
misschien
[topic=125779]
[topic=124469]
[topic=117722]
Dit is wat ik in 1 min vind
romz en emulatorors was ik newbie
de rest was een 1 tijd dat ik me echt verveelde
Ik heb wat gemist volgens mij...Op maandag 02 april 2001 18:27 schreef WouterTinus het volgende:
Alleen is Rick sinds kort geen GoT admin meer
Verwijderd
hij is alleen geen GoT admin meer...Op maandag 02 april 2001 18:45 schreef Webgoodie het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist volgens mij...
Jezus, wat ben jij een triest figuur zegOp maandag 02 april 2001 18:43 schreef onbekend het volgende:
[..]
Red Alert 2 was wel echt
romz en emulatorors was ik newbie
de rest was een 1 tijd dat ik me echt verveelde
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
dat warez 5 slechte van m''n 500 goeie posts:(Op maandag 02 april 2001 18:46 schreef Exirion het volgende:
[..]
Jezus, wat ben jij een triest figuur zegNewbie of niet, als je je zo belachelijk hebt gedragen dan moet je nu niet gaan zitten smeken om heropening van je nick. Ik zou me juist kapotschamen als ik jou was, en er niet voor zorgen dat iedereen nu ineens weer weet wie jij bent en hoe irritant je hebt gedaan. Pfff...
ikke heb 2250 postingen en geen enkele xx-foto of warez-req gedaan. Zo zijn er users die tegen de 8000 aanzitten en dat ook niet doen. Jij wel, en dat zelfs op een hoopje van maar 500 stuks.
* Delerium vroeg zich teveel af.
* Delerium vind het jammer dat de naam "onbekend" nu niet meer vrij is.
sorry, is al weg,Op maandag 02 april 2001 18:51 schreef ecteinascidin het volgende:
De woorden "jezus" maken je tot een lost-cause.
ikke heb 2250 postingen en geen enkele xx-foto of warez-req gedaan. Zo zijn er users die tegen de 8000 aanzitten en dat ook niet doen. Jij wel, en dat zelfs op een hoopje van maar 500 stuks.
* BC3 Victim vraagt zich af wie er moeilijk doet.
* BC3 Victim vind het jammer dat de naam "onbekend" nu niet meer vrij is.
ik heb helemaal niet gezegt dat jij moeilijk doet.
Excuses als "ik verveelde me" en "ik heb nog 495 goede posts" bewaar je maar voor de kleuterschool.
heb ik ook gedaan, keurig aan de regeltjes gehouden in deze naam. maar ik kan niet van m''n richie86 afkomen;(Op maandag 02 april 2001 18:56 schreef IceStorm het volgende:
Er was wel degelijk reden om je te bannen. Als je nou slim was geweest had je gewoon een andere naam genomen, je aan de regels gehouden etc en was er niks aan de hand...
Ik ben toch malle pietje niet!
En dat moeten we natuurlijk niet hebbenOp maandag 02 april 2001 19:38 schreef onbekend het volgende:
IP ban kan niet, bannen ze pacific_ocean ook:D
Vrouwelijke tweaksters zijn zeldzaam.
Alle proemn in n drek
Nogal ja... 60 posts per dag! WowOp maandag 02 april 2001 19:42 schreef onbekend het volgende:
* El Jefe , ik bedoel onbekend vind dit zeer klote aangezien hij nogal goT verslaafd was(look to my pref''s):'(
Ach man.. Wat een onzin. 500 goeie posts?? Ha! Ik heb topics gezien waar je in 3 uur 20 nutteloze zinnetjes poste. En constant commentaar in lieve adjes waarbij je ''newbies wilde kicken en bannen''.. Blaat...Op maandag 02 april 2001 18:48 schreef onbekend het volgende:
[..]
dat warez 5 slechte van m''n 500 goeie posts:(
ergo: 500 goeie posts? -NOT-
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
1.houd je mond dicht want ik was uitgepraat over dit topic:(Op maandag 02 april 2001 22:03 schreef Burat het volgende:
[..]
Ach man.. Wat een onzin. 500 goeie posts?? Ha! Ik heb topics gezien waar je in 3 uur 20 nutteloze zinnetjes poste. En constant commentaar in lieve adjes waarbij je ''newbies wilde kicken en bannen''.. Blaat...
ergo: 500 goeie posts? -NOT-
2.ik heb nooit newbies willen bannen, dat ging over het aant. replys bij users inde boven balk en dat nep-tweakers die alleen maar voor de aant. topics posten dan maar weg moesten gaan:(
3.LEES TOPICS VAN MIJ NOU EENS GOED VOORDAT JE ME HELEMAAL ZWART MAAKT, NIET AARDIGE JONGEN:(
Dat je boos bent ok, maar ga dan niet de pot verwijten dat ie zwart ziet want op deze manier maak je wat mij betreft echt GEEN goede indruk.Op maandag 02 april 2001 22:07 schreef onbekend het volgende:
1.houd je bek dicht want ik was uitgepraat over dit topic:(
2.ik heb nooit newbies willen bannen, dat ging over het aant. replys bij users inde boven balk en dat nep-tweakers die alleen maar voor de aant. topics posten dan maar op moesten rotten:(
3.LEES TOPICS VAN MIJ NOU EENS GOED VOORDAT JE ME HELEMAAL ZWART MAAKT, LUL:(
Maak van jouw probleem niet mijn probleem
Meneer gaat dezelfde fout weer in?Op maandag 02 april 2001 22:07 schreef onbekend het volgende:
[..]
1.houd je bek dicht want ik was uitgepraat over dit topic:(
2.ik heb nooit newbies willen bannen, dat ging over het aant. replys bij users inde boven balk en dat nep-tweakers die alleen maar voor de aant. topics posten dan maar op moesten rotten:(
3.LEES TOPICS VAN MIJ NOU EENS GOED VOORDAT JE ME HELEMAAL ZWART MAAKT, LUL:(
En schreeuw niet zo, krijg ik last van mijn oren
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
zucht, goed dan ik zal m''n reply wel bijwerken...Op maandag 02 april 2001 22:09 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Dat je boos bent ok, maar ga dan niet de pot verwijten dat ie zwart ziet want op deze manier maak je wat mij betreft echt GEEN goede indruk.
Op maandag 02 april 2001 22:12 schreef onbekend het volgende:
zucht, goed dan ik zal m''n reply wel bijwerken...
Dat is nu dus ff te laat he, hij is ook al een paar keer ge-quote. Volgende keer dus ff na denken wat je post.Op maandag 02 april 2001 22:12 schreef onbekend het volgende:
[..]
zucht, goed dan ik zal m''n reply wel bijwerken...
sorry, maar ik kon me echt niet meer inhouden na die reply van die(...)Op maandag 02 april 2001 22:16 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Dat is nu dus ff te laat he, hij is ook al een paar keer ge-quote. Volgende keer dus ff na denken wat je post.
Mijn advies: Houdt er over op en ga verder met je leven.
Ik krijg bijna medelijden met je. Wat ben jij triestOp maandag 02 april 2001 22:07 schreef onbekend het volgende:
[..]
1.houd je mond dicht want ik was uitgepraat over dit topic:(
2.ik heb nooit newbies willen bannen, dat ging over het aant. replys bij users inde boven balk en dat nep-tweakers die alleen maar voor de aant. topics posten dan maar weg moesten gaan:(
3.LEES TOPICS VAN MIJ NOU EENS GOED VOORDAT JE ME HELEMAAL ZWART MAAKT, NIET AARDIGE JONGEN:(
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
NEE!Op maandag 02 april 2001 22:21 schreef onbekend het volgende:
mag hier een slot op?
Ja dat zou je nu wel willen heOp maandag 02 april 2001 22:21 schreef onbekend het volgende:
mag hier een slot op?
ja, m''n hele avond is verpest:'(Op maandag 02 april 2001 22:22 schreef RickJansen het volgende:
[..]
Ja dat zou je nu wel willen he
eerst ban je me, dan neem je ontslag, en dan lach je me uit:'(:'(:'(Op maandag 02 april 2001 22:51 schreef RickJansen het volgende:
kan ik na dit topic wel gebruiken ja:(Op maandag 02 april 2001 22:53 schreef Exirion het volgende:
Als je belooft dat je daarna professionele hulp gaat zoeken
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Als je niet reageerd verdwijnt ie vanzelf in de kelders van Got. We kunnen hem maar 255 post open houdenOp maandag 02 april 2001 22:58 schreef onbekend het volgende:
is de del toets kapot ofzow?
dit ding komt niet zonder slotje in de kelder, er is altijd wel een grapjas/eikel die hem weer omhoog schopt:(Op maandag 02 april 2001 23:06 schreef PieterJ het volgende:
[..]
Als je niet reageerd verdwijnt ie vanzelf in de kelders van Got. We kunnen hem maar 255 post open houden
Je moet je niet zo aanstellen man, en gewoon normaal doen hier.Op maandag 02 april 2001 23:06 schreef onbekend het volgende:
die modjes doen het expres om mij te dwarsbomen:'(
Er zijn modjes die hier een waarschuwing voor gevenOp maandag 02 april 2001 23:08 schreef WouterTinus het volgende:
^
Doe ff normaal man, jij bent echt zielig!Op maandag 02 april 2001 23:10 schreef onbekend het volgende:
nog maar 100 X ofzow:D
''t was maar een geintje;)Op maandag 02 april 2001 23:11 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Doe ff normaal man, jij bent echt zielig!
Type moeilijk
heel erg moeilijk
4 fouten
Wat denk je zelf?Op maandag 02 april 2001 23:13 schreef onbekend het volgende:
word dit topic nog delete of niet:?
ik tweifel tussen ja of nee:POp maandag 02 april 2001 23:16 schreef Exirion het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Hehe, en ik ben stiekum nog een clone ookOp maandag 02 april 2001 23:11 schreef PieterJ het volgende:
[..]
Er zijn modjes die hier een waarschuwing voor geven
(zo... nog 1 en ik heb een ban
www.cr*cks.am
Professioneel Hyves-weigeraar
kweet er ook een paar, maar die vertel ik niet:POp maandag 02 april 2001 23:18 schreef WouterTinus het volgende:
[..]
Hehe, en ik ben stiekum nog een clone ook
(zo... nog 1 en ik heb een ban)
www.cr*cks.am
"Kan de server niet vinden of DNS-fout
Internet Explorer"
:P:P
je kunt je ondertitle weghalen wat rick jansen is geen mod meer>:)Op maandag 02 april 2001 23:20 schreef jelmervos het volgende:
[..]
"Kan de server niet vinden of DNS-fout
Internet Explorer"
:P:P
hoe laat is het dan? kheb nergens een klok:DOp maandag 02 april 2001 23:21 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Moet jij niet naar bed?
Prachtige Ron Brandsteder imitatieOp maandag 02 april 2001 18:26 schreef ecteinascidin het volgende:
Wie bent u?
"Wie Bent U ?"
Schitterend !
En dat zal jij bepalenOp maandag 02 april 2001 23:22 schreef onbekend het volgende:
ik weet iets! we maken hier een onzin-topic van, dat wordt ie vanzelf gedelete:P
[..]
je kunt je ondertitle weghalen wat rick jansen is geen mod meer>:)
Maar waarom mag ik heb niet laten staan ook al is RickJansen geen Admin op GoT meer?
Dan vertellen wij wel dat het nu tijd is dat jij naar bed gaat.Op maandag 02 april 2001 23:23 schreef onbekend het volgende:
[..]
hoe laat is het dan? kheb nergens een klok:D
neeeheee, moet morgen naar school:'(Op maandag 02 april 2001 23:24 schreef PieterJ het volgende:
[..]
Dan vertellen wij wel dat het nu tijd is dat jij naar bed gaat.
wie is "wij">:)Op maandag 02 april 2001 23:24 schreef PieterJ het volgende:
[..]
Dan vertellen wij wel dat het nu tijd is dat jij naar bed gaat.
Tsja..Op maandag 02 april 2001 22:07 schreef onbekend het volgende:
1.houd je bek dicht want ik was uitgepraat over dit topic
2.ik heb nooit newbies willen bannen, dat ging over het aant. replys bij users inde boven balk en dat nep-tweakers die alleen maar voor de aant. topics posten dan maar op moesten rotten
3.LEES TOPICS VAN MIJ NOU EENS GOED VOORDAT JE ME HELEMAAL ZWART MAAKT, LUL
Ik zal nog een keer een samenvatting geven van wat anderen als reactie op jouw blaat gaven:
... op deze manier maak je wat mij betreft echt GEEN goede indruk.
Meneer gaat dezelfde fout weer in?
Ik krijg bijna medelijden met je. Wat ben jij triest
Met andere woorden: ik sta niet alleen, ik ben alleen de enige die het zegt. En om even inhoudelijk ergens op in te gaan:
Haha! Omdat JIJ uitgepraat bent, mag niemand er wat over zeggen?? Wat is dat voor vreemds? Ten eerste bevind jij je nou niet bepaald in een prettige positie. Wie ben jij dan om anderen de mond te snoeren met als reden dat jij, die onderdanig komt smeken om clementie, uitgepraat bent..?1.houd je bek dicht want ik was uitgepraat over dit topic
Ja, en ik refereer dus aan de toen veelvuldig geuite zin "nep-tweakers bannen en kicken en blaat". En of ''newbie'' nou misplaatst is in dit verband of niet, ik wilde er alleen maar mee zeggen dat kennelijk het niveau van jouw posts zodanig is dat je weggeschopt wordt, en dat ik het dus op z''n minst raar vind dat je veelvuldig het gedrag van anderen aankaart.2.ik heb nooit newbies willen bannen, dat ging over het aant. replys bij users inde boven balk en dat nep-tweakers die alleen maar voor de aant. topics posten dan maar op moesten rotten
Want:
Ik HEB die topics van jou gelezen, toen al. Niet allemaal, maar een aardige steekproef. Overigens niet alleen de topics, maar juist ook posts in topics van anderen. En regelmatig trof ik spuit-elf-posts, newbie-posts, onzin-posts en nutteloze posts aan. Wat mij ook tamelijk irriteerde is het veelvuldig in een topic posten. Niet 2, maar eerder 20 keer.3.LEES TOPICS VAN MIJ NOU EENS GOED VOORDAT JE ME HELEMAAL ZWART MAAKT, LUL
Tenslotte wil ik nog een persoon aanhalen:
Ik ken jou helemaal niet, dus ik zeg hiermee niets over jouw persoon - mocht je dit denken. Dus mij hoef je ook niet meer als ''lul'' enzo uit te schelden. Das namelijk -5 dom.Je hebt 48posts/dag, lijkt me niet dat die allemaal van superieure kwaliteit zijn en ik heb geen zin om het na te lezen.
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP