Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Bestaan er dan andere OS''en als Windows??
Euhm.. euhm.. Het is toch een normale single quote...?
Snapt niet-windows dat niet dan??
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Ik denk dat ALLEEN Windows het begrijpt...Op maandag 02 april 2001 21:54 schreef Burat het volgende:
Op dinsdag 03 april 2001 17:46 schreef Steven_NL het volgende:
Ik denk dat ALLEEN Windows het begrijpt...
What''s the difference..?Op maandag 02 april 2001 21:54 schreef Burat het volgende:
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
het probleem is juist dat windows er een niet-normale single quote van maakt.Op maandag 02 april 2001 21:54 schreef Burat het volgende:
het is trouwens al gefixed zie ik.
als ze nu ff in dat nieuwspostscriptje die windows-only kwootjes eruit vissen en vervangen door echte crossplatform (
wil iemand nu eens duidelijk zeggen wat er net verkeerd is (die quotes die fucked up zijn blijkbaar) welke os''en hier last van hebben, waardoor het komt en wat de oplossing is? Want ik kan niet echt meer volgen
Als schrijver van de gewraakte titel zal ik proberen opheldering te verschaffen
.
Als je in windows aanhalings tekens maakt kan je niet alleen de standaard '' gebruiken, maar ook twee andere. Namelijk deze ? en deze ?. Die had ik dus gebruikt (zijn mooier), maar ze blijken dus niet echt cross-platform compatible te zijn. Vandaar alle verwarrring.
Als je in windows aanhalings tekens maakt kan je niet alleen de standaard '' gebruiken, maar ook twee andere. Namelijk deze ? en deze ?. Die had ik dus gebruikt (zijn mooier), maar ze blijken dus niet echt cross-platform compatible te zijn. Vandaar alle verwarrring.
yup dat zijn windows-only kwootjes (met dit lettertype zie ik ze niet eens) stomme windows gebruikers ookOp dinsdag 03 april 2001 20:42 schreef hielko het volgende:
Als schrijver van de gewraakte titel zal ik proberen opheldering te verschaffen.
thx hielko en arrgh: kijk een beetje uit wie je stom noemt pls! 
edit-> insert smiley
edit-> insert smiley
Pagina: 1