Ik zet een topic op omdat ik graag wil dat mijn bot getest word, word ik gelijk afgezeken en word het topic dicht gegooid, waar slaat dat nou op??
[topic=153575]
[topic=153575]
Verwijderd
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Verwijderd
Bij jouw ook al?!Op zondag 01 april 2001 22:22 schreef ronaz het volgende:
die hier uitgeprint boven mijn monitor hangt
Verwijderd
Have a wheelie good weekend!
Verwijderd
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Verwijderd
FlauwOp maandag 02 april 2001 01:15 schreef Wirf het volgende:
ok, dit is waarschijnlijk helemaal offtopic, maar er zijn toch mensen die er in geintresseerd zijn, dus volgt hier het recept voor een icqbot:
nodig:
1 computer
1 linux installatie
1 internet verbinding
1 pond tijd
1. neem 1 deel licq (verkrijgbaar bij de betere www.licq.org)
2. compile, install (vergeet vooral de autoreply plugin niet!)
3. nu kun je met simpele bash scriptjes, c++ progsels of iets anders je eigen icqbot gaan bouwen.
veel plezier!
Verwijderd
Thanks! Dat wou ik dus weten.Op maandag 02 april 2001 01:15 schreef Wirf het volgende:
ok, dit is waarschijnlijk helemaal offtopic, maar er zijn toch mensen die er in geintresseerd zijn, dus volgt hier het recept voor een icqbot:
nodig:
1 computer
1 linux installatie
1 internet verbinding
1 pond tijd
1. neem 1 deel licq (verkrijgbaar bij de betere www.licq.org)
2. compile, install (vergeet vooral de autoreply plugin niet!)
3. nu kun je met simpele bash scriptjes, c++ progsels of iets anders je eigen icqbot gaan bouwen.
veel plezier!
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Zoiets kun je toch ook gewoon testen met mensen op je icq lijst.Op zondag 01 april 2001 21:10 schreef X-Tweaker het volgende:
Ik zet een topic op omdat ik graag wil dat mijn bot getest word, word ik gelijk afgezeken en word het topic dicht gegooid, waar slaat dat nou op??
[topic=153575]
Absoluut niet voor rede vatbaar. Ik geef het op.Op maandag 02 april 2001 01:07 schreef HlpDsK het volgende:
je kunt überhaupt geen rechten ontlenen aan topics en posts op GoT.
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Have a wheelie good weekend!
nee, ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord...Op maandag 02 april 2001 12:31 schreef SuB het volgende:
bestaat er eigenlijk ook zoiets voor windows?
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq