Spam
Regelrechte flame op Jorritsma.
Computerleken
Regelrechte flame-topic op alle mensen die niet tweaken.
vernederlandsing
flame richting taalzuiveraars.
ouderen en PC''s
Flame richting ouderen.
kleine computercriminaliteit
Als ik al die columns zo eens doorkijk, zie ik echt maar 1 ding die echt opvalt. Ongenuanceerde kritiek op mensen die gewoon botweg niet beter weten. Ik vind dat dat gewoon stinkt naar onverdraagzaamheid. Mensen weten gewoon niet alles van vakgebieden en dan zijn er altijd doelgroepen te vinden die niet veel van tweaken weten. Om je daar nou druk over te maken? Met deze flame-columns nodig je iig geen mensen uit om hier te kijken en wat te leren.
Wat mij verder opvalt is dat alle column geschreven zijn door hetzelfde persoon. nu keek ik ff verder en zag zoiets staan als
Mijn vraag is nu, kan deze manier van columns stoppen en een andere manier worden gezocht? Of moet het team van columnisten wijzigen of verdwijnen.
Regelrechte flame op Jorritsma.
Computerleken
Regelrechte flame-topic op alle mensen die niet tweaken.
vernederlandsing
flame richting taalzuiveraars.
ouderen en PC''s
Flame richting ouderen.
kleine computercriminaliteit
Als ik al die columns zo eens doorkijk, zie ik echt maar 1 ding die echt opvalt. Ongenuanceerde kritiek op mensen die gewoon botweg niet beter weten. Ik vind dat dat gewoon stinkt naar onverdraagzaamheid. Mensen weten gewoon niet alles van vakgebieden en dan zijn er altijd doelgroepen te vinden die niet veel van tweaken weten. Om je daar nou druk over te maken? Met deze flame-columns nodig je iig geen mensen uit om hier te kijken en wat te leren.
Wat mij verder opvalt is dat alle column geschreven zijn door hetzelfde persoon. nu keek ik ff verder en zag zoiets staan als
Nu begrijp ik het concept columns blijkbaar niet helemaal, maar iedere keer een haatcolumn zien verschijnen met 100 meelopers "dat vind ik ook" is volgens mij de hoek die niet gekozen moet worden. Een column kan een stukkie geschiedenis zijn, toekomstvoorspellingen bevatten of een hedendaagse discussie los laten barsten. Deze columns roepen iig niet op tot een gezonde discussie.nou ik ben benieuwd....
Leeftijd: 16
School: Atheneum 5 (N&T + EC1 / EC2 / M&O)
Functies: Nieuwsposter, Columnist en Administrator.
Verwachting van mij een 16 jarige puber die soap verslaaft is en mij (23) iets gaat vertellen over wat ik zelf vroeger (toen de vissen nog moesten lopen omdat er geen water was ) heb ervaren.
Mijn vraag is nu, kan deze manier van columns stoppen en een andere manier worden gezocht? Of moet het team van columnisten wijzigen of verdwijnen.