Toon posts:

[BC3] Tom is beetje bijdehand..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yo,

ff jullie eerlijke meining over Tommy boy die hier rondhupelt, ok hij is erg goed in webdesign (wie zou dat nou niet zijn, als ie 24 uur per dag niks anders deed..) maar z''n manier van moderen bevalt me niet.. vooral het uitdelen van slotjes, dat bevalt me helemaal niet..

het gaat juist om wat Tommy boy voor argumenten heeft om een topic te sluiten.. hij sloot bijvoorbeeld mijn topic over madnerd''s icon (Win2k background) met de woorden ''pfff doe eens creatief''.. *G* ok Tom de nerd weet het allemaal wel, en er zullen hier ook een hoop rondlopen die het ook wel weten, maar om nou om die reden de topic te sluiten?

ik zou tegen Tommy boy willen zeggen, come on doe jij eens creatief en kom eens met betere argumenten, en ga vooral niet iets doms verzinnen en daarna de topic sluiten je hoeft niet altijd het laatste woord te hebben, want zo slim ben je niet.. (oeps, sorry dat kan jij natuurlijk niet, webdesignen en de internetnerd uithangen is het enige waar je goed in bent.. lol)

Ik lees graag meiningen over het moderen van Tom want dit slaat op nergens op :(!

GreetZ
Elly 8-)

• YoNiE
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-01 20:06

YoNiE

prei

ik geef je gedeeltelijk gelijk hij is soms wel erg bot

en wat helemaal irri is is dat modjes het laatste woord hebben :( vooral als ze nogal bijdehand zijn is het een hele handige manier voor ze om hun mening door te drukken... :(

maar goed het is 1 april happy happy joy joy :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 01 april 2001 17:03 schreef YoNiE het volgende:
ik geef je gedeeltelijk gelijk hij is soms wel erg bot

en wat helemaal irri is is dat modjes het laatste woord hebben :( vooral als ze nogal bijdehand zijn is het een hele handige manier voor ze om hun mening door te drukken... :(

maar goed het is 1 april happy happy joy joy :)
Indeed, maar ook op 1 april valt er niks te lachen met deze mafkees, hij is en blijf dezelfde betweter... *D

Verwijderd

Nee, tom had alle recht daartoe, als je het zo graag wou weten had je het ook aan direct aan mij moeten vragen. Uit het icq gesprek dat ik met jou had, concludeerde ik dat je al genoegen nam met het antwoord dat ik je had gegeven. Als je nou door had gevraagd, had ik je graag geholpen.
ennuh, TOM 0wn3z Y0 455 >:)
met dat "doe eens creatief" bedoelde tom vast dat je misschien zelf beter een concept kan bedenken ipv eentje na te doen :P, wellicht stelt de origionator dat niet op prijs en daar moet ik hem dan een klein beetje gelijk in geven.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Die vraag sloeg nergens op. Als je een animated-gif maakt die moet bewegen snap je hopelijk toch wel dat je dat frame voor frame kunt maken en die later in elkaar gooit of met een proggie als Imageready zoiets fixed?

Verder heb je al 3 waarschuwingen staan wegens usericon jatten, irritant zijn, flamen richting McVirusS en nog wat... tijd voor een ban.

• Palomar
  • Niet online
TOm zit wel hoog in je hoofd he? Je had laatst ook al wat topics over hem gestart.. hij heeft vast wel ICQ.. ICQ hem ff en je hebt hem helemaal voor je alleen :*:*:+:D

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Tom is inderdaag bot, hoewel we redelijk goed kunnen vinden heeft hij laatst toch discutabel een topic van mij gesloten, hoewel ik niet blij was geeft dit denk ik wel aan dat hij objectief bezig is.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Op zondag 01 april 2001 17:11 schreef rick_h het volgende:
TOm zit wel hoog in je hoofd he? Je had laatst ook al wat topics over hem gestart.. hij heeft vast wel ICQ.. ICQ hem ff en je hebt hem helemaal voor je alleen :*:*:+:D
Hij staat toch op ignore.
Pagina: 1