Virussen? Scan ze hier!
Euh, jullie werken toch samen? Loop ff naar hem toe zou ik zeggen en dan zie je het... of bel hem ff, voor mijn part mail en ICQ enzo. Weetikveul verders.Op zondag 01 april 2001 16:30 schreef RickJansen het volgende:
Arjen? Leeft die nog?
Virussen? Scan ze hier!
Als je _iedereen_ daar mee wilt hebben moet je HlpDsk vragen om dat te doenOp zondag 01 april 2001 16:33 schreef [eNeRGy] het volgende:
Van mij mag de bug blijven.. dan neem ik even de [code] tag op in mijn signature... dan wordt iedereen gewoon gedwongen om Netscape niet meer te gebruiken
Hehe, jammer, ik heb Signatures uitstaanOp zondag 01 april 2001 16:33 schreef [eNeRGy] het volgende:
Van mij mag de bug blijven.. dan neem ik even de [code] tag op in mijn signature... dan wordt iedereen gewoon gedwongen om Netscape niet meer te gebruiken
Da''s de Netscape-versie speciaal voor Topnix zekerOp zondag 01 april 2001 16:34 schreef Chaos het volgende:
Bij Arjen werkt het wel op de een of andere manier wel onder Netscape en dus wordt er niets aan gedaan. Dat ding heeft waarschijnlijk zoveel brakke HTML gezien dat hij immuun is geworden voor mislukte [code]-progsels.
Virussen? Scan ze hier!
Das waar, die post gewoon in elk topic.. of het nou er iets mee te maken heeft of nietOp zondag 01 april 2001 16:35 schreef oVRoM het volgende:
[..]
Als je _iedereen_ daar mee wilt hebben moet je HlpDsk vragen om dat te doen
Hij is lekker... gaat het verder nog goed met jullie?Op zondag 01 april 2001 16:30 schreef RickJansen het volgende:
Arjen? Leeft die nog?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Laatste waarschuwing wegens flamen.Op zondag 01 april 2001 16:30 schreef RickJansen het volgende:
Arjen? Leeft die nog?
Hoe voelt dat nou om als een soort Admin/MOD op te mogen treden?Op zondag 01 april 2001 17:02 schreef Revolution het volgende:
[..]
Laatste waarschuwing wegens flamen.
LekkerOp zondag 01 april 2001 17:03 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou om als een soort Admin/MOD op te mogen treden?
Wedervraag: hoe voelt het nu om te slijmen?Op zondag 01 april 2001 17:03 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Virussen? Scan ze hier!
* EquiNox ziet geen flameOp zondag 01 april 2001 17:02 schreef Revolution het volgende:
[..]
Laatste waarschuwing wegens flamen.
Verwijderd
HEERLIJK, lekker mensen ergens van beschuldigen maar je er zelf ook schuldig aan maken. Ik voel me net GOD!Op zondag 01 april 2001 17:03 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Laatste waarschuwing wegens irritant zijn...Op zondag 01 april 2001 17:04 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Wedervraag: hoe voelt het nu om te slijmen?
Verwijderd
* Oef, dat is een gevoelig punt bij sommigen hier. Ondanks dat Netschaap al jaaaaren achter de feiten aanloopt is het _niet_ van MS en dus automatisch goed volgens sommigen.Op zondag 01 april 2001 17:07 schreef raptorix het volgende:
Wie gebruikt er nou gebrekkige browsersoftware
Valt weinig te slijmen!Op zondag 01 april 2001 17:04 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Wedervraag: hoe voelt het nu om te slijmen?
Dat dacht ik ook ja..Op zondag 01 april 2001 16:31 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Euh, jullie werken toch samen?
Lopen? Hij woont aan de andere kant van het land.Loop ff naar hem toe zou ik zeggen en dan zie je het... of bel hem ff, voor mijn part mail en ICQ enzo. Weetikveul verders.
Bellen? Meneer is (selectief lijkt wel) nooit bereikbaar.
Mail? Reageert ie niet op.
ICQ? Hij''s nooit meer online.
Neuh die samenwerking is ver te zoeken...
Die hebben tevaak ditOp zondag 01 april 2001 20:22 schreef Tom het volgende:
hee er zijn nog geen Onno''s/Wildhagen''s/Chaossen die erop reageren?
* Steven vindt het ook een rare situatie... Misschien moet er is "TOP-admin" overleg komen?? In het torentje van Femme
Lekker, niet echt goed voor zo''n populaire site als deze!Op zondag 01 april 2001 18:26 schreef RickJansen het volgende:
Neuh die samenwerking is ver te zoeken...
Joepie, ik post 4 uur niks in deze thread en ze missen me nu al. :P:P:POp zondag 01 april 2001 20:22 schreef Tom het volgende:
hee er zijn nog geen Onno''s/Wildhagen''s/Chaossen die erop reageren?
hier was ie een half uur geleden nog bezig...
En die regex werkt dus nog steeds niet...Op zondag 01 april 2001 20:56 schreef [eNeRGy] het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/36579/3
hier was ie een half uur geleden nog bezig...
"Selectief reageren en negeren, de autobiografie"
Auteur: A. Schol
Volgende week:
"Ken en herken je pappenheimers"
Auteur: R. Jansen
[edit: elke keer als ik mijn post edit, kwakt topix wat extra spaties en newlines in mijn textarea...HEEL irritant]
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Op zondag 01 april 2001 21:01 schreef Jotti het volgende:
Morgen te koop in de boekhandel:
Volgende week:
"Ken en herken je pappenheimers"
Auteur: R. Jansen
[edit: elke keer als ik mijn post edit, kwakt topix wat extra spaties en newlines in mijn textarea...HEEL irritant]
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Hij is goed idd. Maar zo langzamerhand kun je er van maken:Op zondag 01 april 2001 21:01 schreef Jotti het volgende:
Morgen te koop in de boekhandel:
"Keihard negeren en serviceverwaarlozing, de autobiografie"
Auteur: A. -feedback heb ik niet nodig- Schol
Magoed, even back on track.
Even uitgaand van het volgende: als de browserstats een beetje uitgeplozen kunnen worden, zou je kunnen stellen dat ong. 10% nog (misschien iets minder) met NS naar GoT en T.net komt.
10% van het aantal pageviews is nog altijd een behoorlijk groot aantal.
Ik weet niet welke versie Navigator Arjen gebruikt om te checken, maar ik kom het op meerdere PC''s tegen onder 4.7, 4.74, en 4.76.
En laat bij ons (250+ man) nou net een nieuwe Citrix omgeving uitgerold zijn met als standaardbrowser Netscape (vanwege een aantal applicaties die alleen daarmee veilig lopen, omdat IE5.5 op dat punt zwaar lekt).
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Ik bedoel:

Let ook op de php: en tekst van de regel daarvoor die doorelkaar heen lopen, en op het niet oppakken van de stylesheet na het php blok.
(grotere fontsize)
Bij de quotes heb je er geen last van, dus het KAN wel!
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device