[BC3] Spielerij: hulpvragen _na_ de release

Pagina: 1
Acties:

• TheBrain
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Alhoewel het rippen van games een fenomeen is waar we niet bepaald ons kop voor in het zand hoeven te steken is het een goede zaak dat posts over rips en iso''s gesloten worden.

Via deze weg wil ik voorstellen om dit ook te doen met vragen in de categorie "ik zit vast in level.........." voor games die nog niet officieel in Nederland te verkrijgen zijn (Black&White lijkt me een prima voorbeeld).

Het is namelijk knap irritant dat mensen de iso downen en vervolgens vastlopen en gaan miepen dat ze het niet snappen en het is in mijn ogen een logisch vervolg op het sluiten van algemene warez topics.

Verwijderd

Mja. Maar je _kunt_ ook importeren. Of je pa is toevallig net terug van zakenreis, en heeft een presentje bij.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Op zondag 01 april 2001 12:05 schreef HlpDsK het volgende:
Mja. Maar je _kunt_ ook importeren. Of je pa is toevallig net terug van zakenreis, en heeft een presentje bij.
Hmmm... doe mij ook zo''n pa.. :) Maar idd, veel spellen zijn al omline te bestellen lang voordat ze hier uitkomen. En dat is helemaal niet illegaal. Wel een stuk goedkoper.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Het sluiten van topics omdat ze over een spel gaan dat niet volop verkrijgbaar is in Nederland omdat iemand niet uit een level komt vindt ik persoonlijk wat ver gaan.
Vragen hoe er aan te komen zijn natuurlijk een heel ander verhaal.

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op zondag 01 april 2001 12:05 schreef HlpDsK het volgende:
Tja als je zo redeneert zou je eigenlijk die topics over ''mijn kat heeft de cd opgegeten, en nu moet ik een no-cd patch hebben voor de backup'' eigenlijk niet dicht mogen gooien... Want het _kan_ waar zijn...

Begrijp me goed, ik ben het niet eens met de topic starter, maar deze redenatie spoort ook niet helemaal :)

• IceStorm

IceStorm

Op zondag 01 april 2001 16:30 schreef oVRoM het volgende:
Tja als je zo redeneert zou je eigenlijk die topics over ''mijn kat heeft de cd opgegeten, en nu moet ik een no-cd patch hebben voor de backup'' eigenlijk niet dicht mogen gooien... Want het _kan_ waar zijn...

Begrijp me goed, ik ben het niet eens met de topic starter, maar deze redenatie spoort ook niet helemaal :)
Ja ok, ook jij hebt gelijk maar ja.. in grijze gebieden kun je zoveel kanten op :)..

• mvds

mvds

Totally awesome!

[..]

Nou, dan weet je dat het bullshit is, want katten lusten helemaal geen CD''s. :)

Verwijderd

[..]

Games importen is niet illegaal. Software aanpassen wel.

• IceStorm

IceStorm

* IceStorm telt hier even tot 10 na net het zoveelste B&W topic gesloten te hebben...

1... 2... 3... 4... 5... 6... 7... 8... 9... 10...

Phew dat lucht op ;)

edit:
HlpDsK, wtf doe je NU al hier?? Dont you need ANY sleep?

Verwijderd

Jah .. ''t is maar een spelleke. |:( :)

Trouwens .. de echte g4m3rz zijn brugjes aan het bouwen 8-):D

• mvds

mvds

Totally awesome!

Een spel OK, maar wat denk je van de hype die er was toen 3DMark 2001 uitkwam. Niet normaal man. Het is maar een benchmark. En iedereen maar zeuren... Die gast zegt dat ie 9000 haalt en mijn pc heeft maar 2000. Wat is er mis? |:(

• IceStorm

IceStorm

Nou ja, ik heb iig ''besloten'' om technische problemen niet te behandelen als er duidelijk sprake is van rips/iso''s. Gameplay problemen vindt ik best ;).

• TheBrain
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hehe Icestorm zit er bovenop.

Kijk alles leuk en aardig van dat importeren, maar aangezien B&W pas afgelopen weekend in de winkels lag in de States is het, ook gezien eventuele verzendtijd van bijvoorbeeld een Electronics Boutique, vrij onmogelijk dat iemand de game al heeft.

Maar toch bedankt voor de toelichtingen. Het ging mij om jullie perspectief op de zaak.

Verwijderd

Ga er maar van uit dat ''t een ISO is .. maar daar heb ik geen problemen mee. Hoe iemand er aan komt is toch niet van belang? Kijk bv. eens hoeveel topics er lopen over WinXP.

Maar als iemand dan vraagt "waar haal je die dan" .. kijk .. dan wordt het een heel ander verhaal.

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 02 april 2001 09:01 schreef HlpDsK het volgende:
Ga er maar van uit dat ''t een ISO is .. maar daar heb ik geen problemen mee. Hoe iemand er aan komt is toch niet van belang? Kijk bv. eens hoeveel topics er lopen over WinXP.

Maar als iemand dan vraagt "waar haal je die dan" .. kijk .. dan wordt het een heel ander verhaal.
HlpDsK, ik ga er ook vanuit dat het allemaal rips/iso''s zijn :).. Voor die dingen vindt ik het vragen om technisch advies ("Mijn textures zijn verrot/Mijn geluid werkt niet") te ver gaan... Das gewoon risico van het ''vak'' ;).. Gameplay dingen ("Hoe versla ik de eindbaas/Waar vindt ik dat mannetje") zijn me een zorg en die mogen wat mij betreft ook gewoon open blijven... (en dan NIET voor elke level 4 topics mensen! ;)).
Pagina: 1