Op zaterdag 31 maart 2001 03:51 schreef Femme het volgende:
Nou sorry hoor, maar alles wat ik deed was het fixen van de reacties (tabel recover) en het deleten van een in mijn ogen overbodige test posting.
[..]
ICQ stond niet aan, mail heb ik niet gekregen.
Ik denk dat je veel meer zou kunnen bereiken als je niet zo voorbarig, explosief en onredelijk zou oordelen.
Onredelijk als in ....? Geduldig netjes ideeen aankaarten en deze in de vergaarbak zien landen? regelrechte bugs melden en na maanden zeuren de bug gefixed zien worden "opdat het gezeik ophoudt"? Laat ik nu net mezelf als redelijk mens beschouwen (uitgezonderd deze topic dan). Hoe schop ik iemand zo hard mogelijk tegen het zere been.
ICQ staat niet aan, da''s altijd handig

. Mail stuur ik niet, aangezien je zelf zegt dat je er niet aan toekomt omdat je meelbox vol zit. Je kunt mij echt niet overtuigen dat het gebrek aan communicatie aan mijn kant zit. Ik post erg veel op GoT en zie echt nooit een reply van Femme. (als je een voorbeeld wilt hebben wil ik wel ff in een beerput gaan lopen pompen)
Maar goed, als Femme denkt het te kunnen uitpraten dan wil ik wel een mail sturen (die dan wel moet aankomen) of op een afgesproken tijd ICQén. Ik heb wel veel meer dingen op m''n lever die dan ook mooi meegenomen worden.
* Delerium begrijpt er werkelijk helemaal niets van.
Tnet draait uitsluitend op inbreng van andere mensen: Nieuwssubmits, reacties en goede moderaties en de enige constante die Tnet teruggeeft is demotivatie en ontmoediging.
Met de beste wil van de wereld begrijp ik niet waarom Femme niet zijn gezicht laat zien of iemand heeft die een papieren gezicht van Femme omhooghoudt.