[BC3] Tnet is zo brak als wat

Pagina: 1
Acties:

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Nog niet opgevallen dat er geen reacties bjkomen? Dat komt omdat deze worden OPGEGETEN :(.

Heb net een kwartier werk kapot zien gaan :(.

* Delerium verliest motivatie in rap tempo.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

het is al weer gefixt.

• Delerium
  • Niet online
txs nu mijn vertrouwen nog. :(

• Delerium
  • Niet online
GODFVER.....

Welke vogel flikkert de reacties weg als ik deze aan het editten ben......:( Is de reactie GJHG*^&^&&% weer opgegeten.

* Delerium kapt met oinmiddelijke ingang met posten (voor de komende 2 weken) :(

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Dat was ik (het was een testposting).

• Delerium
  • Niet online
"test", binnen 10 seconden omgebouwd tot "test, hier volgt een goede posting, even geduld aub".

Als ik voortaan altijd copy paste moet onthouden voor een posting (hier op GoT kan de terugknop de posting nog redden) dan vind ik alles wel leuk.

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Daar heb je back / alt-< voor.

• Delerium
  • Niet online
Als je een popup-scherm hebt? Gevorderde newbies als ik zien een popupscherm komen en gaan met info.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Semi crosspost:

Kom op rustig aan, denk je dat wij het zo leuk vinden als we er achter komen dat iets helemaal niet werkt zoals het zou moeten? Natuurlijk is het ruk dat je al je typ-werk opnieuw zou moeten doen, dat kan ik alleen maar beamen, ik heb wel in de zeer brakke afgelopen weken geleerd dat ik voor ik post even de hele tekst "ctrl-c" dan ben ik het iig niet kwijt. Het is geen mooie oplossing, maar het werkt wel.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Mijn CTRL-, C- en V-toets zijn net zo versleten als mijn F5-toets.

• Delerium
  • Niet online
Ja, ctrl C en V. dag.

Postingen worden nu door zowel machines en Femme opgevroten. Ik weet dat het per ongeluk is gegaan en gewoon domme pech is. Ben er alleen wel mee aan.

Verwijderd

Opgevroten is toch wel erg fout hoor :D

• Delerium
  • Niet online
* Delerium maakt van 2 weken maar onbepaalde tijd. :(

"sorry" is ook zo verdomde moeilijk woord.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op vrijdag 30 maart 2001 17:59 schreef ecteinascidin het volgende:
"test", binnen 10 seconden omgebouwd tot "test, hier volgt een goede posting, even geduld aub".
Ik kan me voorstellen dat hij die edit niet heeft gezien, dan is het dus een lullige samenloop van omstandigheden dat je opsting is verwijderd, maar het mag ook duidelijk zijn dat dit niet expres is gedaan. Een post in een thread waar alleen "test" staat zou ik namelijk ook trashen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Nounounou, niet zo opgefokt...

• Delerium
  • Niet online
Opgefokt.... misschien wel. Nu ben ik ''gewoon'' teleurgesteld.

Ik heb best veel energie gestopt in Tnet (reacties/modereren en aktief TMF) en had altijd een beetje naar gevoel: echt het gevoel niet serieus genomen te worden. Maakt an sich niet veel uit, want waarom zou iemand?

En opeens wordt je reactie getrashed. Niet de volle reactie, maar de fundering. Voor het eerst zie je wel een snelle respons (6 maanden steeds gefrustreerder vragen hielp niet) en dan vraag ik me een hoop af. Waarom nu wel snel respons? Waarom geen sorry oid? Waarom was het probleem er uberhaupt (was gvd al 1 yyr niet gereageerd, gaat er dan geen bel bij iemand rinkelen)?

Ik krijg het gevoel niet gerespecteerd te worden en ook het idee dat mijn energie verspilde moeite is. En daar kan ik me wel zo ontzettend kwaad over maken. :(

Ik ben weliswaar verslaafd aan TNet, maar trek voortaan mijn eigen plan. Zolang het gewoon een pure amateuristische site blijf met een fossiel als progert hoef ik niet meer te doen dan dat ik zelf leuk vind (inspanningen van FLoris en Daniel ten spijt). TMF is voor mij verleden tijd iig, cookie donder ik misschien nog wel weg. Ik kan mijn energie wel beter besteden, vooral voor mensen die er wel wat mee kunnen doen (en dan nog alleen in dingen die ik leuk vind).

* Delerium denkt aan emmers en druppels.

• RvdH
  • Laatst online: 04-02-2025

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Dat is jammer. Weer een van de goeie bezoekers minder ;( (en dit is echt niet sarcastisch bedoelt, mocht iemand dat denken).

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

Echt niet om te stoken hoor, maar hebben jullie hier geen crewforum voor?

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Verwijderd

mochten mods geloof ik niet in.

blijft vervelend. ecsteadin: kom op, mail femme of zo en handel het verder zo af. Het is niet expres gebeurt en het is ook nog amateuristisch, maar is dat het waard om maar niet meer te komen?

denk er over na.

• Delerium
  • Niet online
Of ik terugkom hangt geheel van mijn eigen humeur af. Weggaan lukt me toch niet (tweakotine :P), maar mezelf weer in de kijkert plaatsen op Tnet ... ik zie wel, als de boel draait dan kijk ik wel hoe het schikt.

Echter slecht nieuws voor GoT, ik loop 8000 postingen achter op HlpDsK, hiero is nog wel een aardige race te behalen. :)

[edit], als ik de tact van Rick in aanmerking neem, dan bedank ik hem iig heel erg voor zijn begrip en reactie.
[edit2]
blijft vervelend. ecsteadin: kom op, mail femme of zo en handel het verder zo af
Ik zou graag melen en hang dus al 3 uur aan de ICQ (en online is íe zeker weten). Maar Mr Communicatie-medium-man is zo onbereikbaar als een chinees in tokyo met een spraakgebrek. Mijn inspanningen worden beloond met een "Ignore" op de ICQ en da''s precies de reden dat ik nu over de rooie ben gegaan.

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Nou sorry hoor, maar alles wat ik deed was het fixen van de reacties (tabel recover) en het deleten van een in mijn ogen overbodige test posting.
Ik zou graag melen en hang dus al 3 uur aan de ICQ (en online is íe zeker weten). Maar Mr Communicatie-medium-man is zo onbereikbaar als een chinees in tokyo met een spraakgebrek. Mijn inspanningen worden beloond met een "Ignore" op de ICQ en da''s precies de reden dat ik nu over de rooie ben gegaan.
ICQ stond niet aan, mail heb ik niet gekregen.

Ik denk dat je veel meer zou kunnen bereiken als je niet zo voorbarig, explosief en onredelijk zou oordelen.

Verwijderd

ecteinascidin: niet reageren als een ontzettende Otis. :D daar heeft niemand wat aan.

• Delerium
  • Niet online
Op zaterdag 31 maart 2001 03:51 schreef Femme het volgende:
Nou sorry hoor, maar alles wat ik deed was het fixen van de reacties (tabel recover) en het deleten van een in mijn ogen overbodige test posting.
[..]

Ik denk dat je veel meer zou kunnen bereiken als je niet zo voorbarig, explosief en onredelijk zou oordelen.
Onredelijk als in ....? Geduldig netjes ideeen aankaarten en deze in de vergaarbak zien landen? regelrechte bugs melden en na maanden zeuren de bug gefixed zien worden "opdat het gezeik ophoudt"? Laat ik nu net mezelf als redelijk mens beschouwen (uitgezonderd deze topic dan). Hoe schop ik iemand zo hard mogelijk tegen het zere been.

ICQ staat niet aan, da''s altijd handig |:(. Mail stuur ik niet, aangezien je zelf zegt dat je er niet aan toekomt omdat je meelbox vol zit. Je kunt mij echt niet overtuigen dat het gebrek aan communicatie aan mijn kant zit. Ik post erg veel op GoT en zie echt nooit een reply van Femme. (als je een voorbeeld wilt hebben wil ik wel ff in een beerput gaan lopen pompen)

Maar goed, als Femme denkt het te kunnen uitpraten dan wil ik wel een mail sturen (die dan wel moet aankomen) of op een afgesproken tijd ICQén. Ik heb wel veel meer dingen op m''n lever die dan ook mooi meegenomen worden.

* Delerium begrijpt er werkelijk helemaal niets van.

Tnet draait uitsluitend op inbreng van andere mensen: Nieuwssubmits, reacties en goede moderaties en de enige constante die Tnet teruggeeft is demotivatie en ontmoediging.
Met de beste wil van de wereld begrijp ik niet waarom Femme niet zijn gezicht laat zien of iemand heeft die een papieren gezicht van Femme omhooghoudt.

Verwijderd

Hmmm, Femme is altijd onbereikbaar :)
Volgens mij alleen via de telefoon te bereiken.

Ik vind het niet zo gek als er per ongeluk iets met test weggegooid wordt, ik denk dat je gewoon een beetje gefrustreerd bent geraakt van alle #55''s de afgelopen weken.

Het lijkt nu echt supersnel te gaan, het zal de komende week wel weer drukker worden omdat een hoop mensen GoT gewoon helemaal mijden.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Het lijkt nu echt supersnel te gaan, het zal de komende week wel weer drukker worden
omdat een hoop mensen GoT gewoon helemaal mijden.
Euh... grapjas, de enige reden dat het bij JOU misschien sneller is, is dat de meeste mensen nu doodgegooid worden met #55''s :( :(

Virussen? Scan ze hier!

• Delerium
  • Niet online
Overigens, ik spui mijn gal juist op dingen die tussen de downtimes gebeuren. Die downtimes zijn overmacht, al dat andere gedoe is gewoon onmacht. Ik zeur alleen op dingen die niets met downtimes te maken hebben (in principe) maar waarom de downtimes dan als excuus aangegrepen worden is gewoon grof

* Delerium vermoedt dat de downtimes met opzet worden gecreeert en als laatst bruikbare excuus moeten gelden.

Verwijderd

Serieus? Het is echt akelig snel hier, op Fok is het zelfs zo erg dat het lijkt of een pagina al geladen is voor ik op een url klik.

Op GoT en tweakers laad echt alles supersnel (behalve de Fp van GoT). Ik heb hier wel snel chello liggen, misschien dat het daar aan ligt.

• PieterJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-02 14:08
Op zaterdag 31 maart 2001 12:47 schreef ecteinascidin het volgende:

* PieterJ vermoedt dat de downtimes met opzet worden gecreeert en als laatst bruikbare excuus moeten gelden.
Is dit niet een beetje paranoide :?

Verwijderd

Communicatie <> T.net admins |:(

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zaterdag 31 maart 2001 12:51 schreef PieterJ het volgende:

[..]

Nou, dat zou ik niet te snel zeggen joh. Immers, er staat een enorm goed serverpark daar (laten we eerlijk zijn en elkaar geen mietje noemen), maar desondanks presteert vooral GoT diep onder de maat, en wat je redelijkerwijs zou mogen verwachten.

Trek je conclusie...

Virussen? Scan ze hier!

• Delerium
  • Niet online
Op zaterdag 31 maart 2001 12:51 schreef PieterJ het volgende:

[..]

Nee, aangezien IMO downtimes geen excuus zijn, maar deze wel worden aangevoert.

Sinterklaas, kun je je offtopic niet in Spanje doen.?

Verwijderd

Downtimes zijn geen excuus, en ZEKER geen overmacht. ALs je een 24/7 site hebt en je materiaal waar die op draait dondert elke dag onderuit dan koop je nieuw. Een server opnieuw installeren, ala, soms moet dat, maar ook nadat dat gebeurd is is het huilen. Net was de database WEER offline, resulterend in een gecachte page van 20 maart. Mja..

Verwijderd

Op zaterdag 31 maart 2001 12:53 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Nou, dat zou ik niet te snel zeggen joh. Immers, er staat een enorm goed serverpark daar (laten we eerlijk zijn en elkaar geen mietje noemen), maar desondanks presteert vooral GoT diep onder de maat, en wat je redelijkerwijs zou mogen verwachten.
Ik vind MySQL niet echt een database waar je een 24/7 veelbezochte site mee gaat bouwen. ZEKER niet als die database over 2 machines is verdeeld en je geen transacties hebt.

Maar ja wie ben ik...

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-01 13:06
Ben ik nou de enige waar GoT perfect loopt?? En dan bedoel ik onderandere het laatste uur, maar ook gisteren!!!

Wat mij betreft complimenten -- Alleen het aantal posts is errug laag :?

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Alleen het aantal posts is errug laag :s
Daaruit kun je dus al afleiden dat het bij de meeste mensen voor geen ene meter (of iig brak) werkt...

Heb nu vanochtend toch al zeker een stuk of 30-40 #55''s gehad :(

Virussen? Scan ze hier!

• Cookie
  • Laatst online: 04-07-2025
Op zaterdag 31 maart 2001 12:44 schreef Otis het volgende:
ecteinascidin: niet reageren als een ontzettende Otis. :D daar heeft niemand wat aan.
LOL: +4 Inzichtinzichzelf-vol :D.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Verwijderd

Op zaterdag 31 maart 2001 12:53 schreef ecteinascidin het volgende:

[..]

Nee, aangezien IMO downtimes geen excuus zijn, maar deze wel worden aangevoert.

Sinterklaas, kun je je offtopic niet in Spanje doen.?
Je bent wel een beetje overdreven kwaad vind ik hoor, zullen wel de #55 frustraties zijn.
Naar mijn mening is gewoon de boel hier niet zo heel efficient geprogd, als je zoveel servers hebt staan en je code optimaliseerd gaat het allemaal veel beter.

Ik heb het idee dat er een beetje teveel aandacht aan nieuwe dingen (bv. shopping cart in pricewatch) wordt besteed terwijl het hard nodig is de code te optimaliseren.

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-01 13:06
Op zaterdag 31 maart 2001 13:09 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Daaruit kun je dus al afleiden dat het bij de meeste mensen voor geen ene meter (of iig brak) werkt...

Heb nu vanochtend toch al zeker een stuk of 30-40 #55''s gehad :(
Maar even 2thepoint, dus jullie hebben nogsteeds (vanaf 12:30) database errors op t.net en GoT???

Bij mij gaan beide gewoon bloedje snel (= meer dan 50KB/sec) zonder errors!?!?

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Maar even 2thepoint, dus jullie hebben nogsteeds (vanaf 12:30) database errors op t.net
en GoT???
Het laatste half uur niet meer gelukkig, maar tot 13:15 kreeg ik zeer regelmatig nog #55''s ja. En nee, die zijn local cache, want die heb ik geleegd.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Op zaterdag 31 maart 2001 12:59 schreef Otis het volgende:

[..]

Ik vind MySQL niet echt een database waar je een 24/7 veelbezochte site mee gaat bouwen. ZEKER niet als die database over 2 machines is verdeeld en je geen transacties hebt.

Maar ja wie ben ik...
Daar zijn anderen het niet helemaal mee eens ;)...

Verwijderd

Mja, ik kan niet anders zeggen dan dat ''todo'' reut net zo nietszeggend is als de features die in SQLserver2002 zitten. Die is er nl. niet, dus heb je er nu geen reet aan. De ''load'' zoals die er nu is, lijkt me gewoon te profilen, dus kun je die gewoon oplossen. En 2 databases gebruiken met replicatie en GEEN transactions is vragen om moeilijkheden. Dat MySQL beweert dat te kunnen vind ik fijn voor ze, de realiteit vertelt echter andere dingen.

• Delerium
  • Niet online
Ik begrijp werkelijk niet waarom deze topic een andere richting is opgegaan. Erg vind ik het niet, maar alles waar ik op reageer heeft niets met de downtimes te maken en wens downtimes niet tegen te komen als argument tegen mijn gedoe.

Ik zal vanavond iig een poging doen om Femme te bereiken, rond 24:00 op ICQ. (nu Femme nog)

Verwijderd

Op zaterdag 31 maart 2001 03:51 schreef Femme het volgende:
[..]

Femme, no offense, maar is het nou zo moeilijk om zelf dan maar even ecsteadinin (of zoiets :)) te icq''en? hij zat er kennelijk behoorlijk mee.
Pagina: 1