<ZUCHT> ..
De huidige apache configuratie weigert PNG''s uit te poepen..
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Vreemd het is toch open source? Dan is er vast wel iemand die het gaat oplossen.
Verwijderd
Gewoon een kwestie van --with-gd in de PHP config line zetten.. alleen heeft Rick het volgens mij druk met Arshia
Arjen en Jorma kunnen ook zelf best een fatsoenlijke (tijdelijke) oplossing bedenken. Maarja.. op Rick afschuiven is makkelijker en als er dan een oplossing aangedragen wordt waarvoor je zelf iets moet doen dan negeer je die gewoon. 
Misschien dat Onno naast een zoekmachine ook maar een e-mail database van GoTters moet gaan bijhouden.
Misschien dat Onno naast een zoekmachine ook maar een e-mail database van GoTters moet gaan bijhouden.
Waarom de huidige PHP build geen PNG''s wilt uitpoepen is mij nog geheel onduidelijk. Uit een testbestandje bleek dat er geen PNG support in de GD build zou zitten, maar dit is toch echt wel zo (GD compiled niet zonder die bepaalde headers, libs). Maar ik blijf natuurlijk proberen (zonder hulp van niet nader te noemen forum ontwikkelaars
).
Met een ietsiepietsie php kennis is dat zo gelukt. Verander in het gewenste bestand (testinstallatie, dat wel) eens imagecreatefrompng naar imagecreatefromjpeg , dat kan helpen.
[edit] En de eventuele ImageJPEG naar ImagePNG
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
Poep, als PNG niet werkt dan werkt jpeg al helemaal niet.Op vrijdag 30 maart 2001 21:36 schreef Bart Coppens het volgende:
Met een ietsiepietsie php kennis is dat zo gelukt. Verander in het gewenste bestand (testinstallatie, dat wel) eens imagecreatefrompng naar imagecreatefromjpeg , dat kan helpen.
Tevens ben ik het er ook niet mee eens dat het bedrijf dat de forumsoftware levert niet ineens de source aan moet passen omdat de klant het niet voor elkaar krijgt aan de systeemeisen te voldoen (want zo moet je het toch zien).
Verwijderd
Volgensmij is het meestal omgekeerd: T.net moet hun systemen aanpassen om dat het forum zo enorm brak in elkaar zit.Op vrijdag 30 maart 2001 21:58 schreef Hans het volgende:
[..]
Poep, als PNG niet werkt dan werkt jpeg al helemaal niet.
Tevens ben ik het er ook niet mee eens dat het bedrijf dat de forumsoftware levert niet ineens de source aan moet passen omdat de klant het niet voor elkaar krijgt aan de systeemeisen te voldoen (want zo moet je het toch zien).
kben er langer dan die andere hoorOp vrijdag 30 maart 2001 16:22 schreef Jotti het volgende:
Welke Arshia? Er zijn er sinds kort 2
en dan te bedenken dat ik bijna tweeling was geweest
hadden jullie nu 3 van mij
\o/
T.net moet gewoon meer db servers inzetten.Op vrijdag 30 maart 2001 22:18 schreef [BoerQ] het volgende:
[..]
Volgensmij is het meestal omgekeerd: T.net moet hun systemen aanpassen om dat het forum zo enorm brak in elkaar zit.
Verwijderd
<no flame intended>
Lekker professioneel en goed onderbouwd, Hans.
Ik had je na die draad over de komma in URL iets hoger ingeschat.
</no flame intended>
Lekker professioneel en goed onderbouwd, Hans.
Ik had je na die draad over de komma in URL iets hoger ingeschat.
</no flame intended>
Pagina: 1