[BC3] [doc] voor Floris: slotje op casebadge aangeboden

Pagina: 1
Acties:

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:39

Milmoor

Footsteps and pictures.

Topicstarter
Voor Floris_Diemel

Sorry, ik heb hier geen ICQ, en jij hebt geen email-adres in je profiel. Daarom maar via het forum...

Van mij mag hij dicht, ik heb er geen belang bij, maar: in het verleden stonden er in DOC regelmatig vragen over ondermeer AMD-casebadges. Blijkbaar is men op dit forum in dat soort dingen geinteresseerd. Ook heb ik op meerdere forums regelmatig oproepen met als centraal thema "wie heeft er een badge X voor mij" zien voorbijkomen, zonder slotje (zoek maar eens op casebadge in de verschillende forums). Als je mag vragen lijkt me dat je ook mag aanbieden. Nu heb ik een aantal casebadges liggen waar ik best van af wil. Vandaar mijn berichtje. Ik vraag er geen geld voor, erger nog, het kost mij moeite en postzegels.

Snif, mijn eerste slotje :'(

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

• McVirusS
  • Laatst online: 16-01 10:51
Paar dingen:
? floris@tweakers.net
? [url="/listtopics.php/26"]Stoute Usertjes (Meldpunt Forummisbruik)[/url]
? welke thread?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Er zit een groot verschil tussen actief spullen aanbieden (ook al is het gratis) en gewoon reageren op een vraag van iemand.

Voel je nu niet meteen aangevallen...je hebt er geen waarschuwing voor, dus niks aan de hand :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Milmoor
  • Laatst online: 21:39

Milmoor

Footsteps and pictures.

Topicstarter
Floris:
Ok, kan ik accepteren. Hoewel ik stiekem vindt dat dan ook de vraag niet gesteld mag worden.
Yes, het slotje is binnen, natuurlijk gelijk geprotesteerd, nu alleen nog een waarschuwing en een ip-ban...
(ik wordt nog wel eens een standaard forumgebruiker ;)).

McVirusS:
ad 1: aha, dank, vreemd dat Floris dit niet in zijn profiel heeft.
ad 2: uh, die snap ik niet? Had ik deze thread daar moeten starten, of is mijn "foute topic" daar gemeld?
ad 3: deze

edit: kleine textuele aanpassing

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.