Ik zag deze opmerking voorbij flitsen in SG:
Dit neem ik dus echt niet en ik wil hier een klacht ''tegen in dienen'' zo ver als het kan.
Je kan nu zeggen ''het is maar een geintje''.. nou dat vind ik ECHT niet.
Ik vind dit een persoonlijke bedreiging aan het adres van mijn verloofde en ik vind het een buitensporige foute opmerking.
En ik doe mijn best om heel netjes te zijn nu en niet de gozer opelijk te flamen ofzo want dan ben ik net zo fout als hem .
Ik hoop dat jullie ook van mening zijn dat dit soort opmerkingen echt van het formaat ''Rode kaart'' zijn.
Mijn vriendin en verloofde is Duits en ik vind dit een BIJZONDER foute opmerking.Op donderdag 29 maart 2001 23:16 schreef Maiar het volgende:
Niets op tegen hoor..wel moeten alle duitsers dood..
Dit neem ik dus echt niet en ik wil hier een klacht ''tegen in dienen'' zo ver als het kan.
Je kan nu zeggen ''het is maar een geintje''.. nou dat vind ik ECHT niet.
Ik vind dit een persoonlijke bedreiging aan het adres van mijn verloofde en ik vind het een buitensporige foute opmerking.
En ik doe mijn best om heel netjes te zijn nu en niet de gozer opelijk te flamen ofzo want dan ben ik net zo fout als hem .
Ik hoop dat jullie ook van mening zijn dat dit soort opmerkingen echt van het formaat ''Rode kaart'' zijn.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)