[BC3] Compaq Banner && Mozilla

Pagina: 1
Acties:

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
1: Waarom gebruikt de banner (van compaq) op de frontpage Java ? Netscape loopt hier gelijk op vast. Poging om tweakers.net ''netscape onvriendelijk'' te maken ?

2: Ik heb zowel de release van mozilla 0.8 als de release van 0.8.1 via de "news submit" aangemeld. Beide zijn niet geplaast. Dit terwijl de beta-release van IE6 wel geplaatst wordt. Wordt mozilla bewust genegeerd ?

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:01

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Op vrijdag 30 maart 2001 00:54 schreef little_soundman het volgende:
1: Waarom gebruikt de banner (van compaq) op de frontpage Java ? Netscape loopt hier gelijk op vast. Poging om tweakers.net ''netscape onvriendelijk'' te maken ?
met de ads heeft t.net weinig te maken, deze worden van webads gedownload, en hier heeft t.net weinig mee te maken.
2: Ik heb zowel de release van mozilla 0.8 als de release van 0.8.1 via de "news submit" aangemeld. Beide zijn niet geplaast. Dit terwijl de beta-release van IE6 wel geplaatst wordt. Wordt mozilla bewust genegeerd ?
nee, mozilla wordt niet bewust genegeert, maar om eerlijk te zijn hoeft niet elke 0.0.1 update te worden gemeld, verder hangt het van de nieuwsposter af of hij het plaatst of niet, en nee, niet elke update is even interesant voor elke nieuwsposter.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op vrijdag 30 maart 2001 01:40 schreef Kees het volgende:

nee, mozilla wordt niet bewust genegeert, maar om eerlijk te zijn hoeft niet elke 0.0.1 update te worden gemeld, verder hangt het van de nieuwsposter af of hij het plaatst of niet, en nee, niet elke update is even interesant voor elke nieuwsposter.
Mooi, dan kunnen alle Nvidia drivers en linux kernelversies er ook uitb\.

Of bedoel je dat niet?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op vrijdag 30 maart 2001 01:40 schreef Kees het volgende:

Nee, mozilla wordt niet bewust genegeert, maar om eerlijk te zijn hoeft niet elke 0.0.1 update te worden gemeld, verder hangt het van de nieuwsposter af of hij het plaatst of niet, en nee, niet elke update is even interesant voor elke nieuwsposter.
0.8 was een major Release van Mozilla. Als die geplaats was, had 0.8.1 eventueel voor weglaten in aanmerking gekomen.

Alle AC releases (Dat zijn pre''s van beta''s) van de Linux kernel komen er ook op. (Ik ben overigens een grote Linux fan, dus erg is het niet) Een beetje beleid zou dus zeker geen kwaad kunnen.