Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg
Het was gewoon 100% spam, en daar staat minimaal een waarschuwing op.
Ik denk dat alle virussen gebanned moeten worden!! 
O ja, dat slotje lijkt mij volledig onterecht!
Leuke site namelijk daar op www.cens*ur.nl
Ze hebben een interessante service waar de gemiddelde tweaker van zal smullen
O ja, dat slotje lijkt mij volledig onterecht!
Leuke site namelijk daar op www.cens*ur.nl
mcvirus: effe losstaand van dit topic (heb het niet gelezen) moet je ook niet elk url als spam beschouwen he.
''k Opper vaak genoeg leuke url''s van het bedrijf waar ik werk als ik denk dat anderen er mogelijk wat aan hebben.
''k Opper vaak genoeg leuke url''s van het bedrijf waar ik werk als ik denk dat anderen er mogelijk wat aan hebben.
Doe ik ook helemaal niet, maar in dit geval was het gewoon 100% spam.Op dinsdag 10 april 2001 11:31 schreef poohbeer het volgende:
mcvirus: effe losstaand van dit topic (heb het niet gelezen) moet je ook niet elk url als spam beschouwen he.
Dat mag ook, het zou lekker een zooitje worden als je geen URL''s meer mocht plaatsen zeg.''k Opper vaak genoeg leuke url''s van het bedrijf waar ik werk als ik denk dat anderen er mogelijk wat aan hebben.
Ik nietOp dinsdag 10 april 2001 11:27 schreef broes_willems het volgende:
Ik denk dat alle virussen gebanned moeten worden!!
Why the fuck haal je een oude LA topic omhoog? Deze kwestie is wat mij betreft afgesloten.O ja, dat slotje lijkt mij volledig onterecht!
Werk je soms voor dat bedrijf? Het was gewoon spam klaar.Leuke site namelijk daar op www.cens*ur.nl
Pagina: 1