Toon posts:

[BC3] Nog steeds brakke banner

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik vorige week ookal melde ( [topic=141393] ) is er iets grondig mis met de banners op tweakers.net. Of in iedergeval als ik ze probeer te laden.

Toen vertelde iemand me dat dit niet aan tweakers zelf lag maar aan webads en dat geloof ik best. Het begint onderhand alleen erg te irriteren dus ook hoop dat iemand weet waneer dit opgelost wordt.

Veder lijken sommige mensen en absoluut geen last van te hebben, dus als er voor mij een manier is om het probleem te omzijlen. Graag!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-02 07:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Als er een banner fout is kan dat meestal wel gefixt worden door WebAds. Het is dan wel handig om te weten welke banner fout is.

Verwijderd

Topicstarter
het probleem is als volgt:

als ik een pagina van deze site laadt, springt het scherm na verloop van tijd naar: cannot find server met als url:
http://adserver.webads.nl/hserver/SITE=TWEAKERS etc.
of iets in die richting. Dit gebeurt altijd sinds een week gelden en is behoorlijk irritant.

Verwijderd

Gebeurt bij mij ook regelmatig. Je kan echter niet aangeven welke advertenties fout gaan, omdat je ze niet krijgt te zien..... Ik weet niet of webads hier iets aan heeft:

http://adserver.webads.nl/hserver/SITE=TWEAKERS/AREA=TWK_HOMEPAGE/POSITION=TOP/AAMSZ=468X60/ACC_RANDOM=984866840510

Het is zoals zojuist al gezegd, inderdaad erg irritant.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-02 07:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Aha, dat schijnt een kwestie te zijn van updaten naar nieuwste IE.

Verwijderd

Topicstarter
Ben nu upgedate naar nieuwste IE en dat helpt inderdaad in de zin dat ik niet meer een cannot find server bericht krijg.
Maar nog steeds doet de banner het niet. Er staat nu de plek van de banner "the page cannot be displayed". Niet dat dit ik nou heel erg vind ofzo :), maar netjes is het niet. En ik vraag me af of jullie inkomsten krijgen voor banners die niet verschijnen.
Pagina: 1