Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless.
Op zondag 11 februari 2001 17:07 schreef Paddo het volgende:
Ok ik heb dan wel een usericon maar normaal is het een GIFje dus moet ie bewegen. Maar dat doet ie niet:'(
Terwijl ie het bij andere wel doet:'(
En thuis hij doet het wel asl ik em in ACDsee view:?
Kan iemand me helpen:?
Oops laat maar zitten ik heb al gezien wat het is|:(
Mijn fout... oo het is weer zondag ochtend.. of was het al middag:P
|:(|:(
Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Web icon heb ik ingevuld http://home.wanadoo.nl/basdoorn/AMD-DDR.GIF maar dat verschijnt ook niet, wat doe ik fout???
ik weet niet wat je fout doet... maar ik zie ditOp zondag 20 mei 2001 10:06 schreef basdoorn het volgende:
Wie kan mij helpen, ik snap er echt helemaal niks van. Er verschijnt bij mij geen icoontje onder mijn naam. Als ik een plaatje via bladeren opgeef bij profile en vervolgens op verstuur klik, gebeurt er niets. Ik krijg weer een profile pagina, zonder plaatje. Het lijkt wel of uploaden niet werkt of zo.
Web icon heb ik ingevuld http://home.wanadoo.nl/basdoorn/AMD-DDR.GIF maar dat verschijnt ook niet, wat doe ik fout???
edit: huh? nu dit?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Edit: Dat is de goeie, maar waarom zie ik die niet? Of zie je je eigen icon nooit?
Heb je webicons aanstaan ?
Heb je uberhaubt icons aanstaan ?
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
ik heb namelijk een probleem met het uploaden van user icon, als ik dat probeer krijg ik namelijk code 60# (Het bestand dat je hebt opgegeven is geen plaatje (gif/jpg/png). Probeer het nog een keer met een correct bestand.)
terwijl het bestand gewoon M.jpg is, hoe kan ik dit oplossen?
ligt dit (as usual) weer aan mij, of is dur een algemeen probleem met het uploaden van usericons????
ik heb het btw net nog een keer geprobeerd met een ander jpg bestandje, doet ut ook niet...
ik heb usericons aanstaan en mijn webicon doet t ook maar zo af en toe
de url is marije.8m.com/m.jpg maar toen ik dat net wou linken kreeg ik een forbidden area blabla error en nu doet ie het wel
in ieder geval, DIT zijn mijn prefs, weenie.. volgens mij wel goed zo toch?
maar ik heb ook een probleem met het uploaden, neit alleen met webicon.
Vaag, maar ik krijg dus een forbidden message bij je host.
klopt, dat bedoelde ik met die "forbidden area blabla error"Op zondag 20 mei 2001 20:12 schreef ACM het volgende:
Direct linken zal niet lukken denk ik bij die host?
Vaag, maar ik krijg dus een forbidden message bij je host.
Uhm.. :D[kdurfhethaastnietnogeenkeertevragen] weet niemand wat ik aan dat upload probleem van mijn usericon kan doen?? of heeft er iemand hetzelfde probleem?? help?? [/kdurfhethaastnietnogeenkeertevragen]
Misschien kan je het proberen met een naam als: icon.jpg
Checken of ie 60x60 pixels, kleiner dan 10KB is en dan moet het toch echt lukken?
[/voordezekeerdanmaar]
dit is niet het probleem... zelfs met resize krijg ik een foutmelding
[edit2] owja, en hij is 1,1 kb en opgeslagen als jpg [/edit2]