[BC3] Tijdslot op nieuwspostingen.

Pagina: 1
Acties:

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:55

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Om die reden mod ik dat soort posts niet op waarde, meestal 0: gemod, of omlaag als ''ie hoger is gepost.

Ik vind het iig geen stijl op in een weken/maanden oude topic te reageren.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Zoals een monumentaal pand wordt geconserveerd, zo zouden alle reacties eigenlijk ook bevroren moeten worden.

Is het mogelijk om reacties na 2 weken (of 1 maand) vast te zetten (op slot)?

Zo heel af en toe wordt er nog in oude topics gereageerd, ik zag net in het Duron-overklokproject van Juli iemand een vraag stellen die in GoT-hardware algemeen gesteld had moeten worden (maar dan was íe ook direct weggeflamed).

Reacties geven op oude topics is topicvervuiling omdat de reactie veel meer kennis heeft. Ook is misbruik zó eenvoudig, want een +4 posting plaatsen en vervolgens modderen met je tweede account en niemand zal het ooit doorhebben.

* Delerium zou graag een slotje zien op nieuws :)

[edit], wie wilde deze url?

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Deze topic gooi ik gewoon net zo vaak omhoog tot er een oplossing op tafel ligt.

deze posting slaat nergens op. Kan er niets gebeuren?

[edit], en ja hoor, hier dus 1 die zich nu compleet belachelijk maakt.

• tabaqui
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:46
Schop, ben het kompleet met ecteinascidin
eens

Maak van jouw probleem niet mijn probleem

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Tja, ik denk dat als je kijkt naar de gemiddelde inhoud van dit soort verlate reacties het idd beter is om het reageren op artikelen ouder dan bijv. 3 weken (reviews en columns blijven soms vrij lang in de belangstelling) geheel onmogelijk te maken.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Lijkt mij ook helemaal geen verkeerd plan.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Voor!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Nog zo eentje.

http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=269312.

mmmm, Femme vindt het een goed idee? :)

Verwijderd

Tijdslot lijkt me zeer logisch om toe te passen kort nadat er niet meer direct naar gelinkt wordt vanaf de frontpage.

Misschien is zoiets ook een idee:
tot 24 uur na plaatsen kan tot +4 worden gereageerd (als het karmamandje vol genoeg is)
tot 48 uur dag niet hoger dan +3
tot 3 dagen niet hoger dan +1
tot 4 dagen niet hoger dan +0
daarna niet hoger dan -1 (dus posters in oude treads krijgen meteen -1 aan de broek)

Eventueel een tijdslot is dat in wezen niet meer nodig, tenzij iemand ook nog de moeite neemt om allerlij accounts te gebruiken om van -1 een +4 oid te maken. Uiteraard valt zoiets dan mooi vroeg of laat door de mand.

:) :)

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Gewoon een tijdslot is simpeler en duidelijker.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Vind ik ook, als het echt een relevante opmerking is kan je het altijd plaatsen op got in betreffende forum lijkt me

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Sjah alleen ik denk toch dat reageren op Reviews dus langer blijft bestaan... Dus een slot van 2 weken op nieuws en 4 weken ofzow op een review.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Is het slot in aanbouw? Ik kijk steeds vaker in de modQ voor nadruppelaars (misschien een nieuwe tag make?).

Ik heb er hiero weer eentje. Spammert |:(
http://www2.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=276910.

Wanneer wordt het tijdslot opgelevert?

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-02 10:19

4POX

Everybody is wired

Ik vind het een goed plan.. Maar dan moet het software update gedeelte vrij blijven van zo slot systeem.. maar daar kunnen mensen altijd nog hun ervaring ik kwijt over een bepaalde driver of update

AKA Rinkel weblog

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-02 10:19

4POX

Everybody is wired

http://www2.tweakers.net/meuktracker.dsp

Meuktracker ook wel genoemt :) 8-)

AKA Rinkel weblog

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Dan is het beter om het tijdslot alleen voor nieuwspostings te laten gelden.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
En reviews alsjeblieft. Ik kom met regelmaat reply''s tegen op oude reviews, pas nog eentje op het celeron 300a overlokl-verhaaltje van Reinder. (Die reply heb ik maar verwijderd aangezien er toch geen discussie meer uit volgt).

Het probleem is ook een beetje dat mensen eenvoudigweg een post op +4 inzetten en als dat dan lukt, jah dan hebben ze een berg karma erbij...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Die meuktracker zal me worst wezen, dat zou na een maand of zo wel op slot kunnen gan. Reviews 2 maanden en columns (niveau columns schiet trouwens omlaag ;() na een maandje.

Om 1 of andere reden pakken nieuwtjes altijd de gekke nadruppelaars, dus als dat na 2 weken op slot gaat dan hoor je volgens mij niemand klagen.

Misbruik? zolang niemand op het idee komt om een +4 met een tweede account uit de modQ te pleuren valt het volgens mij wel mee. Tot ''ie tijd screen ik de modQ, zo moeilijk is het niet.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
http://www2.tweakers.net/reviews/171/9

Ahhh neeeee!

Check nieuwe reacites :'(

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Hiero weer eentje
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=284948

blijf leuk om nadruppelaars te zien. :)

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Lachen man
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=285538

Komen straks alle compuserve-floppies bij Femme terecht :P.

:)

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Iets zegt me dat * KeX een punt wil maken. ;)

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Hmm.. heb ook ff zitten checken, is idd veel te makkelijk om in een ouwe nieuwsposting ff iets onbenulligs te posten en het vervolgens snel omhoog te modderren zodat niemand het ooit ziet..

|:(

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Cookie
  • Laatst online: 04-07-2025
Op donderdag 22 maart 2001 09:55 schreef Burat het volgende:
Hmm.. heb ook ff zitten checken, is idd veel te makkelijk om in een ouwe nieuwsposting ff iets onbenulligs te posten en het vervolgens snel omhoog te modderren zodat niemand het ooit ziet..

|:(
Aha, dus dat was jouw "test"? Ik dacht alweer zo''n profiteur ontdekt te hebben. Goed dat ik dit lees. Hadden bijna een lynchparty georganiseerd 8-).

http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=285878

[topic=148035]

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:55

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Op donderdag 22 maart 2001 10:28 schreef testcase het volgende:

[..]

Aha, dus dat was jouw "test"? Ik dacht alweer zo''n profiteur ontdekt te hebben. Goed dat ik dit lees. Hadden bijna een lynchparty georganiseerd 8-).

http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=285878

[topic=148035]
Yep was ik. Ik had ''m zelf al 2 punten omlaag gemodereerd (mbv een vriend).

Om ''m nou op 0 te zetten is overigens ook weer de andere kant.. :P

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik wilde jullie deze niet onthouden: :D

http://www.tweakers.net/nieuws/11528?

hehehe >:)

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Ik heb/had geen tijd om alle reply/items door te lezen. Maar ik las ook dat Femme zei dat op sommige toppix nog lang door gewerkt werd.

Als je er al een tijdslot opzet kun je dat dan niet op zeg maar "5 dagen niet meer op gereageerd" zetten?

Dan loop je ook niet de kans om een bloeiende discussie die laat opgang kwam te verstoren. en ook de maanden later topix zijn veilig voor karma-jagers.

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Pagina: 1