Waar kan ik zonder creditcard mijn eigen *net domein registreren zodat het volledig eigendom van mij is?
Matistuta: #@$^#%#$%$#!%#$%!#$%!@$ NEE DAT IS GRATIS EN BEN JE NIET ZELF BAAS OVER JE DOMEIN :(:(:(:(:(Op zondag 10 december 2000 22:13 schreef Bulldog het volgende:
Waar kan ik zonder creditcard mijn eigen *net domein registreren zodat het volledig eigendom van mij is?
namedemo/namezero = domeinvervuiling :(
Verwijderd
Waar niet ? Zou maar gewoon een NL regdienst nemen. Kost misschien een tientje pj meer, maar geen gedoe met CC enzo. Kijk eens op i-name.nl / registratie.net of anders op domein.pagina.nl, staan er vast nog wel een paar.
Maar zonder creditcard kan het volgens mij niet....
www.silverpoint.nl
.com/.net/.org domeinnaam: 100,-/jr. (25,- eenmalig)
.com/.net/.org domeinnaam: 100,-/jr. (25,- eenmalig)
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
Ik heb de mijne bij freehosting geregged. Staat ook op mijn naam. Gratis, dus erg goedkoop:), en snel!
Maar dan komt je er en nooit meer weg en over de service en bereikbaarheid zullen we maar niet beginnen.Op donderdag 14 december 2000 13:19 schreef Duderuud het volgende:
Ik heb de mijne bij freehosting geregged. Staat ook op mijn naam. Gratis, dus erg goedkoop:), en snel!
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
Mischien ff handig als je ff neerzet waar je dat doet, dan help je nog iemand ookOp vrijdag 15 december 2000 15:12 schreef LeonX het volgende:
Ik registreer mijn domeinen (com/net/org) voor F55,- per jaar. Zonder credit card.
Verwijderd
op www.2Fast.nl kun je voor $30 dollar een .net/.com /.org domein aanvragen.
Gewoon nederlands bedrijf dus krijgt je rekening in guldens/euro''s tegen de huidige dollar koers.
Gewoon nederlands bedrijf dus krijgt je rekening in guldens/euro''s tegen de huidige dollar koers.
Fout, je kan heel goed per check betalen hoor......ging perfect in mijn geval. Een heleboel hostingbedrijven (allemaal zo''n beetje) bieden domeinparkeren aan, dan kan je een domein registreren en in DNS laten zetten. Domein komt dan in de meeste gevallen gewoon op jouw naam te staan, zelf raad ik WideXS aan omdat je dan je eigen DNS kan aanpassen.Op maandag 11 december 2000 09:40 schreef Config het volgende:
Maar zonder creditcard kan het volgens mij niet....
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
alsjeblieft zegOp donderdag 14 december 2000 13:19 schreef Duderuud het volgende:
geen freehosting
ik haat dat bedrijf sinds ze onverwacht eerder dan ik wicher.nl hebben geregd
15 $ /jaar bij www.directnic.com werk prima!
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Zonder creditcard was toch de vraag??!Op vrijdag 13 april 2001 14:05 schreef freddifish het volgende:
15 $ /jaar bij www.directnic.com werk prima!
als ik die prijzen zo zie kan je gewoon beter een creditcard nemen..
dat is denk ik goedkoper.
$12 bij http://www.joker.com (wel cc nodig dus)
dat is denk ik goedkoper.
$12 bij http://www.joker.com (wel cc nodig dus)
www.hoster4all.nl Fl.40,- per jaar..
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
oef, dit is dus je laatste postOp zaterdag 14 april 2001 18:05 schreef MadVolvo het volgende:
Ok dat is 1 ban voor meneer MadVolvo.Op zaterdag 14 april 2001 18:05 schreef MadVolvo het volgende:
Tja, vind pier een toffe kerel wegens het steeds weer omhoog halen van oude draadjes:r:(
Pagina: 1