Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[This message has been edited by Ephenosiz (edited 29-08-2000).]
Verwijderd
Verwijderd
<P>edit; en 400mb diskspace, cgi en al die shit... }><P>[This message has been edited by kevin (edited 30-08-2000).]
Verwijderd
<BR>Tim, meen je dit? Ik krijg die melding niet ...<BR>A CGI ERROR HAS OCCURRED<BR>========================<BR>Error Message : Disk quota exceeded<BR>
[This message has been edited by pussher (edited 30-08-2000).]
Verwijderd
]<P>En GEEN setup-kosten.
<P>- Jurri@n, dat doen ze toch nog steeds ? En bij bevelander ?<P>[This message has been edited by FlameHeaD (edited 30-08-2000).]
Verwijderd
<P>Eggdropbots? wtf, are they saying?<BR>2 background processen toegestaan !<BR>( ook eggdrop bots ! ) <BR>Het draaien van een bouncer als 3e bg. process is toegestaan!<BR>
Verwijderd
WheheheheheheOp woensdag 30 augustus 2000 20:43 schreef Timpie2000 het volgende:
Virtuele kippen..<BR>En met die background processen kan je ze mooi braden [afbeelding]
enne, niet weten wat een eggdrop is? shame....
Verwijderd
Verwijderd
ik kan hem je wel aanbevelen, goede service, super snel, en erg goedkoop!
Co-Locate rocks...
Het gebeurt ook wel eens dat de server uitvalt, maar sinds ik op een raq4 sta (raq3 waren toen opeens allemaal gehackt) heb ik eigenlijk helemaal geen problemen.
En ik betaal maar 500,- per jaar en dat is voor prof. hosting met 50 MB momenteel, 5 domeinenregistraties en ik heb CGI, ASP, FPX, PHP maar helaas geen MySQL
Nikon D7000
Dus eigenlijk nix mis met http://www.f2s.comOp maandag 09 april 2001 16:33 schreef GraasGast het volgende:
f2s is gratis, heeft php en mysql, is (meestal) snel, en heeft niet van die fokking reclamepopups
Nikon D7000
is wel redelijk snel.. ligt alleen soms even plat. En dat kan natuurlijk niet...Op maandag 09 april 2001 16:40 schreef veryip het volgende:
[..]
Dus eigenlijk nix mis met http://www.f2s.comVolgens mij gaat ''t daar dan best wel druk worden
en dan is de vraag; hoelang blijft ''t snel ( en gratis )
nu bijv. (17:08) doet mn site op f2s het niet.. ik doe verder weinig aan mn site en heb hem al tijden niet meer gezien, maar toevallig als ik hem ff opvraag ligt ie plat..
en ik heb ook nog een andere site gehost bij www.arvidwebproductions.nl , bevalt me goed, is snel en ligt voor zover ik weet nooit plat.
En die is weer onderdeel van www.ztnet.com eigenlijk alleen voor emulation sites maar via via kreeg ik account, check sig voor de site, servers zijn sterk verbeterd de laatste tijd, en de prijs, tja die is er niet, maar geld alleen voor moi
die is dus down :D:DOp maandag 09 april 2001 17:10 schreef woutf het volgende:
* WoutF host bij www.emulationworld.com
En die is weer onderdeel van www.ztnet.com eigenlijk alleen voor emulation sites maar via via kreeg ik account, check sig voor de site, servers zijn sterk verbeterd de laatste tijd, en de prijs, tja die is er niet, maar geld alleen voor moi
Verwijderd
uhm, hier niet hoorOp maandag 09 april 2001 17:13 schreef rick_h het volgende:
[..]
die is dus down :D:D
|{ brrr }] |
Verwijderd
topic loopt al sinds vorig jaar en toen bestond dit ander forum nog niet ...Op maandag 09 april 2001 18:56 schreef woutf het volgende:
deze => Hosting & Webserver Soft/Hardware
zolang ze geen reclame maken en de amateurtjes vooral bij geocities enzo blijvenOp maandag 09 april 2001 16:40 schreef veryip het volgende:
[..]
Dus eigenlijk nix mis met http://www.f2s.comVolgens mij gaat ''t daar dan best wel druk worden
en dan is de vraag; hoelang blijft ''t snel ( en gratis )
PHP, MySQL, Perl, SSH, sFTP, onbeperkt POP3, eigen DNS-configuratie, etc etc
Maar goed, niet iedereen heeft die luxe. En dus zeg ik: Vuurwerk. Ze zijn best prijzig, maar de service is prima, de (online) helpdesk en support zijn goed, en ik heb het nog nooit meegemaakt dat Vuurwerk uit de lucht was.
Het enige brakke vind ik dat ze niet Apache gebruiken, maar een of andere wazige webserver waarvoor het nodig is in elke directory een index en index.cache te zetten. Ook includes (.shtml) werken een stuk omslachtiger. Maar goed, als je een beetje Unix-ervaring hebt dan is dat ook geen probleem.
Verwijderd
Ik heb eens een hele dag zitten zoeken naar de goedkoopste webhost die wel de belangrijke dingen heeft. Ik heb bij hun een premium pakket (100mb, 25-pop-e-mail, cgi, php, ssi) en een MySQL database (staat nog niet op hun site maar dat kan je speciaal aanvragen) voor nog niet eens 200 piek per jaar. Verder hebben ze trouwens hele goede service. Ik krijg altijd antwoord binnen 24 uur (e-mail)
Verwijderd
Beter leg je het gewoon uit.Op maandag 09 april 2001 13:02 schreef booze het volgende:
[..]
Whehehehehehe
enne, niet weten wat een eggdrop is? shame....
Een eggdrop is een IRC client die fungeert als bot... beetje crappy omschreven dus laten we het maar houden op een BOT.
Weet nu ook meteen dat je eggy mag draaien op GrafiX....da''s mooi dan ga ik dat meteen doen
Gratis, 10Mbit, "fair use ongelimiteerde bandbreedte" (100gig is niet echt een probleem)
is ook leuk[acm@vulcanus acm]$ quota
Disk quotas for user acm (uid 505): none
Maar is dan ook een eigen machine, binnen het ITS-netwerk
Verwijderd
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
ik zit bij www.coruscant.nl maar zou ik niet doen. Hoewel ze echt wel veel te bieden hebben voor een lage prijs komt er weinig van terecht!
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Verwijderd
één doosje @ AMSterdam Internet eXchange
Binnenkort een kabinet @ Level(3)
Verwijderd
het stamt al uit november 2000 en wordt steeds weer uit de sloot gehaald
Verwijderd
koel. wist niet dat je zonder routers bakjes op de ams-ix en rot-ix kon aansluiten?Op vrijdag 13 april 2001 12:51 schreef TwwT_Unexplained het volgende:
één doosje @ ROTterdam Internet eXchange
één doosje @ AMSterdam Internet eXchange
Binnenkort een kabinet @ Level(3)
Verwijderd
Zit ik ook.Op vrijdag 13 april 2001 10:47 schreef party42 het volgende:
hmmm
ik zit bij www.coruscant.nl maar zou ik niet doen. Hoewel ze echt wel veel te bieden hebben voor een lage prijs komt er weinig van terecht!
Maar ik ga d''r weg.
.