[BC3] Hosting provider failliet, domeinnaam kwijt??

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Sinds enige tijd is mijn hostingprovider failliet en mijn domeinnaam stond op zijn naam geregistreerd. de naam staat nog steeds vermeld als zijnde in gebruik.

Betekend dit dat ik de naam kwijt ben of kan ik hem op de een of andere manier nog terug krijgen?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik ben bang dat je het moet hebben van de goodwill van je provider, en anders wachten tot ie verloopt. Je kunt zien wanneer ie geregistreerd is via de whois, tel daar 2 jaar bij op.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op dinsdag 29 mei 2001 23:23 schreef irule het volgende:
Sinds enige tijd is mijn hostingprovider failliet en mijn domeinnaam stond op zijn naam geregistreerd. de naam staat nog steeds vermeld als zijnde in gebruik.

Betekend dit dat ik de naam kwijt ben of kan ik hem op de een of andere manier nog terug krijgen?
Jouw domein ?? Als ie op naam van de provider staat is hij niet van jou, maar mag je hem gebruiken.

Terugkrijgen kun je vergeten iig, je hebt er namelijk geen recht op (behalve als het een trademark oid is). Het is ook afhankelijk van de policy van de betreffende TLD

Igmar

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

12host ofzo zeker:)
sorry hoor, maar laat dit een les zijn voor iedereen, om niet met van die louche, bijna failliete bedrijfjes in zee te gaan...:D