[BC3] ASP + IIS 3

Pagina: 1
Acties:

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Topicstarter
Hallo, ik draai IIS 3 op een NT4 server bak.

nu wil ik graag ASP pagina''s op mijn server, moet ik daar e.e.a. plugin of software voor installeeren? Trekt dat veel recources? waar kan ik die software halen? zijn er ook shareware versies van?

alvast badankt.

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

waarom installeer je niet gewoon gelijk iis4 (zit in servicepack zoveel). ben je gelijk van al dat gezeur af.

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:37

Exterazzo

Qeasy

Op dinsdag 29 mei 2001 18:44 schreef Matistuta het volgende:
waarom installeer je niet gewoon gelijk iis4 (zit in servicepack zoveel). ben je gelijk van al dat gezeur af.
hmmz nope zit nie in een service pack. Maar in een Option Pack. Gewoon overheen installeren. Voor IIS3 is geen asp support (voor zover ik weet, ook naar gezocht). Maar op de optionpack zit IIS4.
Deze ondersteunt trouwens geen Gopher meer!

Audentia

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Topicstarter
Op dinsdag 29 mei 2001 19:36 schreef Exterazzo het volgende:

[..]

hmmz nope zit nie in een service pack. Maar in een Option Pack. Gewoon overheen installeren. Voor IIS3 is geen asp support (voor zover ik weet, ook naar gezocht). Maar op de optionpack zit IIS4.
Deze ondersteunt trouwens geen Gopher meer!
ik gebruik ook geen gopher...

maaruh, >IIS4 onderstuent gewoon ASP zonder iets in te stellen?

das mooi :)

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.