Oke...volgens mij is er een groot probleem gaande bij 1 van de grotere hostingboeren in NL. Ongeveer 20 minuten is hun complete netwerk van de aardbodem verdwenen ....eens kijken hoelang dit gaat duren...
Versatel is ook lekker vandaagOp maandag 28 mei 2001 23:06 schreef Bzrk-Rec het volgende:
Oke...volgens mij is er een groot probleem gaande bij 1 van de grotere hostingboeren in NL. Ongeveer 20 minuten is hun complete netwerk van de aardbodem verdwenen ....eens kijken hoelang dit gaat duren...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Tja...dat is echt barf ja....ik ken dat...ik heb er zelf ook een kastje draaien.....ze zitten hier een paar straten verderop (ik woon namelijk vlakbij dat industrieterrein..)
En dan denk je ..och we stappen even in de auto en rijden er naartoe....hehehehehee
En dan denk je ..och we stappen even in de auto en rijden er naartoe....hehehehehee
20 minuutjes valt toch best mee?
Het kan de beste gebeuren.
Het kan de beste gebeuren.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
20 minuten = 20 minuten te veelOp dinsdag 29 mei 2001 02:54 schreef sportfreak het volgende:
20 minuutjes valt toch best mee?
De slechtste ookHet kan de beste gebeuren.
Mee eens. Maar hier op GoT wordt WideXS altijd meteen afgekraakt. En ja het is idd slecht dat ze 20minuten down zijn. En dat hun hok zo warm is is ook slecht. Maar als het bij 20minuten per maand blijft dan is dat niet slecht... Dat betekent een UPTIME van 99.95%Op dinsdag 29 mei 2001 08:15 schreef TwwT_Unexplained het volgende:
20 minuten = 20 minuten te veel
De slechtste ook
Tja......dinsdagmiddag 14:00 uur...
en daar gaan we weer....weer het hele zooitje ofline daar....
Even Widexs bellen.....
Ze hebben nu een DOS attack ....gisteravond dus ook..het kan nu alleen nog wat langer duren...
Maargoed, dit niet om W. af te kraken..voor de rest heb ik geen problemen met die lui..
en daar gaan we weer....weer het hele zooitje ofline daar....
Even Widexs bellen.....
Ze hebben nu een DOS attack ....gisteravond dus ook..het kan nu alleen nog wat langer duren...
Maargoed, dit niet om W. af te kraken..voor de rest heb ik geen problemen met die lui..
Verwijderd
Yup, vuurwerk sucks nu ook big time!
Ik ping widexs nu gemiddeld op 34ms
Ik ping vuurwerk nu op gemiddeld 249ms
En ik ping mijn host in amerika nu op gemiddeld 129ms
Ben blij dat mijn sites niet bij vuurwerk staan...
Ik ping widexs nu gemiddeld op 34ms
Ik ping vuurwerk nu op gemiddeld 249ms
En ik ping mijn host in amerika nu op gemiddeld 129ms
Ben blij dat mijn sites niet bij vuurwerk staan...
Verwijderd
uptime alleen maakt een host niet goed.Op dinsdag 29 mei 2001 13:57 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Mee eens. Maar hier op GoT wordt WideXS altijd meteen afgekraakt. En ja het is idd slecht dat ze 20minuten down zijn. En dat hun hok zo warm is is ook slecht. Maar als het bij 20minuten per maand blijft dan is dat niet slecht... Dat betekent een UPTIME van 99.95%
Pagina: 1