Toon posts:

[BC3] Feest bij W. ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oke...volgens mij is er een groot probleem gaande bij 1 van de grotere hostingboeren in NL. Ongeveer 20 minuten is hun complete netwerk van de aardbodem verdwenen ....eens kijken hoelang dit gaat duren...

:z

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op maandag 28 mei 2001 23:06 schreef Bzrk-Rec het volgende:
Oke...volgens mij is er een groot probleem gaande bij 1 van de grotere hostingboeren in NL. Ongeveer 20 minuten is hun complete netwerk van de aardbodem verdwenen ....eens kijken hoelang dit gaat duren...

:z
Versatel is ook lekker vandaag

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

:) Tja ik zeg niets. Ik wil eigenlijk niets zeggen, maar kan het ook weer laten.... Owh wat is dit moeilijk. WHOEHAHA zit je met je 175 piek per maand in dat stikhok en nu ken je er niet eens bij..... Mijn spijt voor de mensen die ik nu heb geraakt. Maar ik kon het niet laten zulke dingen doen mij echt verbazen dat je zo lang down kan zijn. :( Maakt mij af en toe zelfs bang... Voor anderen dan :)

Verwijderd

Topicstarter
Tja...dat is echt barf ja....ik ken dat...ik heb er zelf ook een kastje draaien.....ze zitten hier een paar straten verderop (ik woon namelijk vlakbij dat industrieterrein..)

En dan denk je ..och we stappen even in de auto en rijden er naartoe....hehehehehee

Verwijderd

Topicstarter
Maar volgens mij zijn ze er nu weer....ik hang de vlag weer uit :)

• BC3 Victim
20 minuutjes valt toch best mee?

Het kan de beste gebeuren.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op dinsdag 29 mei 2001 02:54 schreef sportfreak het volgende:
20 minuutjes valt toch best mee?
20 minuten = 20 minuten te veel
Het kan de beste gebeuren.
De slechtste ook >:)

• BC3 Victim
Op dinsdag 29 mei 2001 08:15 schreef TwwT_Unexplained het volgende:

20 minuten = 20 minuten te veel

De slechtste ook >:)
Mee eens. Maar hier op GoT wordt WideXS altijd meteen afgekraakt. En ja het is idd slecht dat ze 20minuten down zijn. En dat hun hok zo warm is is ook slecht. Maar als het bij 20minuten per maand blijft dan is dat niet slecht... Dat betekent een UPTIME van 99.95%

Verwijderd

Topicstarter
Tja......dinsdagmiddag 14:00 uur...

en daar gaan we weer....weer het hele zooitje ofline daar....

Even Widexs bellen.....

Ze hebben nu een DOS attack ....gisteravond dus ook..het kan nu alleen nog wat langer duren...

Maargoed, dit niet om W. af te kraken..voor de rest heb ik geen problemen met die lui..

Verwijderd

Yup, vuurwerk sucks nu ook big time!

Ik ping widexs nu gemiddeld op 34ms
Ik ping vuurwerk nu op gemiddeld 249ms
En ik ping mijn host in amerika nu op gemiddeld 129ms

Ben blij dat mijn sites niet bij vuurwerk staan...

Verwijderd

Op dinsdag 29 mei 2001 13:57 schreef sportfreak het volgende:

[..]

Mee eens. Maar hier op GoT wordt WideXS altijd meteen afgekraakt. En ja het is idd slecht dat ze 20minuten down zijn. En dat hun hok zo warm is is ook slecht. Maar als het bij 20minuten per maand blijft dan is dat niet slecht... Dat betekent een UPTIME van 99.95%
uptime alleen maakt een host niet goed.
Pagina: 1