De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Gewoon goed doen wat er in de manual staat (AddType in apache config enzo).
Dit onderwerp is trouwens een paar dagen geleden ook al voorbij gekomen.
Dit onderwerp is trouwens een paar dagen geleden ook al voorbij gekomen.
Ik zal het weer opnieuw gaan proberen.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Je moet wel de module laten laden in de Apache httpd.conf (''apache/conf/httpd.conf'').
Anders laad ie idd de source op het beeld.
Anders laad ie idd de source op het beeld.
Verwijderd
Dat is toch logisch 
Als ik jou een emmer geef en niet zeg wat je ermee moet doen weet jij toch ook niet wat je er mee moet doen
Gewoon even de handleiding lezen, ok?
Als ik jou een emmer geef en niet zeg wat je ermee moet doen weet jij toch ook niet wat je er mee moet doen
"Als je niks te zeggen hebt reageer dan niet..." -Pizzaman || "Als je niks te zeggen hebt reageer dan niet!!!" -Fietspomp >>Je haalt me de woorden uit de mond >> "Als je geen zinnig antwoord kan geven geef dan geen antwoord!" -RobbinOp dinsdag 29 mei 2001 20:15 schreef robbinh het volgende:
Dat is toch logisch
Als ik jou een emmer geef en niet zeg wat je ermee moet doen weet jij toch ook niet wat je er mee moet doenGewoon even de handleiding lezen, ok?
Je ondertitel zegt genoeg over jou nivo.....
Verwijderd
Maar hij heeft wel gelijk... RTFM & UTFSOp dinsdag 29 mei 2001 23:55 schreef RedRoon het volgende:
[..]
"Als je niks te zeggen hebt reageer dan niet..." -Pizzaman || "Als je niks te zeggen hebt reageer dan niet!!!" -Fietspomp >>Je haalt me de woorden uit de mond >> "Als je geen zinnig antwoord kan geven geef dan geen antwoord!" -Robbin
Je ondertitel zegt genoeg over jou nivo.....
Pagina: 1