Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
ik schop hem nog maar even naar H&W, misschien dat ze het daar weten 
in P&W iig niet
in P&W iig niet
Jij bent ook aardig bezig andersOp zondag 27 mei 2001 19:06 schreef joska het volgende:
Het bezige baasje is weer bezig.
ik zoeken
en ik bedoel echt sambar
hopelijk kan iemand mij hier helpen....iig bedankt
en ik bedoel echt sambar
hopelijk kan iemand mij hier helpen....iig bedankt
op de Sambar site staat een hele boel en anders moet je je even op de mailinglist abboneren.
Hij bedoeld Sambar Server, een HTTP Daemon. Ik heb het een 3-4 jaar geleden gebruikt, en heb het toen geprobeerd aan de gang te krijgen met PHP 3 RC1 (geloof ik, was een RC in ieders geval). Na wat heen en weer gemail met de maker zou je moeten wachten totdat Sambar ISAPI (meen ik dat het heette?) modules ondersteunde. Kan je nix op sambar''s site vinden d''r over (www.sambar.com voor everybody
)?
Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2
isapi klopt
maar zoals er op de sambar site staat
maar dat van php nog niet
hoe install je zeg maar php?
maar zoals er op de sambar site staat
dat ik die *.ini file moet aanpassen dat snap ik nog wel...PHP from www.php.net is a server side scripting package that has an ISAPI interface as of the 4.0 release. After downloading and installing the PHP 4 ISAPI package, the following ISAPI direct execute mapping should be added:
[isapi]
*.php = d:\php\php4isapi.dll
Note: The above assumes that PHP4 was installed in D:\php. In addition, the php.ini configuration file and php4ts.dll DLL be placed in the system directory.
maar dat van php nog niet
hoe install je zeg maar php?
wat ik net gequote heb staat op de sambar site...meer niet
als alles op de sambar site zie of ik het boven het hoofd of hoefte ik het hier niet te posten
als alles op de sambar site zie of ik het boven het hoofd of hoefte ik het hier niet te posten
Dat is ook het enige wat je eraan hoeft te doen..
gewoon PHP4.0.4pl1 of 4.0.5 installeren (neem de volledige versie, niet de CGI versie! ) en in mappings.ini bij ISAPI het pad naar je PHP api dll opgeven:
Kun je veel nuttigs uithalen.
Wil je redelijk stabiel werken met PHP en Sambar zou ik je aanraden om versie 4.4 te nemen en nog niet de 5.0 versies te gebruiken ervoor.
Verder kun je (omdat je de isapi-php gebruikt ) niet van alle functies gebruik maken die je wel met een GCI-php en Apache combi hebt.
Ondanks dat werkt het wel verrekte lekker
gewoon PHP4.0.4pl1 of 4.0.5 installeren (neem de volledige versie, niet de CGI versie! ) en in mappings.ini bij ISAPI het pad naar je PHP api dll opgeven:
Check anders ook het mailinglist archief op http://www.sambar.ch/arch/index.html ...[isapi]
*.php *.php3 *.brm *.dsp = C:\php\sapi\php4isapi.dll
Kun je veel nuttigs uithalen.
Wil je redelijk stabiel werken met PHP en Sambar zou ik je aanraden om versie 4.4 te nemen en nog niet de 5.0 versies te gebruiken ervoor.
Verder kun je (omdat je de isapi-php gebruikt ) niet van alle functies gebruik maken die je wel met een GCI-php en Apache combi hebt.
Ondanks dat werkt het wel verrekte lekker
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Het werkt al mensen
een vriend is ff langs gekomen en heeft het opgelost
(zoals backslash beschreed indd)
maar het hoeft niet echt stabiel te zijn, tis alleen om m`n page te testen met de bijbehorende scripts (scheelt veel upload tijd)
(zoals backslash beschreed indd)
maar het hoeft niet echt stabiel te zijn, tis alleen om m`n page te testen met de bijbehorende scripts (scheelt veel upload tijd)
Pagina: 1