De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
en dit weet je niet?
ja, kan wel (sorry Joska...
voor NT is Internet Anywhere eMail Server een goede, niet goedkoop, maar dan moet je met linux gaan werken als je het goed en goedkoop/gratis wilt!
en nee, ik houd niet van voetbal... :)
Verwijderd
666.666.666 is zowiezo een niet bestaand ip-adres (want 32 bits in 4 groepjes van 8 bits, dus [0-255].[0-255].[0-255].[0-255], waar dan weer een heleboel uitzonderingen op zijn, maar het voert te te ver om dat hier/nu te gaan uitleggen.Op zondag 27 mei 2001 16:33 schreef DJ_PP het volgende:
Is het niet maybe mogelijk om een mail (stmp) server onder win2k (server of professional) zonder domein naam (dns server) dus gewoon bv adres@666.666.666
te laten lopen en welke raden jullie dan aan?
Maar het kan, gewoon SMTP draaien en mail adresseren als user@w.x.y.z, of -beter- user@[w.x.y.z].
Welke je moet gebruiken weet ik niet, ik draai sendmail op Linux, van NT heb ik niet zoveel verstand...
umzz... dat moet zijn: ''van mailservers op NT heb ik... etc.'' ben MCSE
Nee dat wist ik nog niet zkerOp zondag 27 mei 2001 17:35 schreef Willem2 het volgende:
Hobbies en interesses: Networking, linux, webdesign, webhosting
en dit weet je niet?
ja, kan wel (sorry Joska...). je kunt natuurlijk ook een gratis dyndns domeinnaampje aanvragen, werkt wat makkelijker voor de meeste mensen
voor NT is Internet Anywhere eMail Server een goede, niet goedkoop, maar dan moet je met linux gaan werken als je het goed en goedkoop/gratis wilt!
Verwijderd