Ik draai een webserver met FreeBSD/Apache/PHP4. Hoe kan ik bijvoorbeeld file.php oproepen zonder .php erachter te hoeven typen? Dat gebruiken ze hier op GoT ook!
Je kunt bij apache opgeven welke volgorde van bestandsextenties worden gecontroleerd. Dus dat eerst wordt gekeken naar .php, daarna naar .html etc.
Dat bedoel je toch?
Dat bedoel je toch?
Nee Pisvlek goed lezen...Op zondag 27 mei 2001 13:15 schreef dennisdotcom het volgende:
Je kunt bij apache opgeven welke volgorde van bestandsextenties worden gecontroleerd. Dus dat eerst wordt gekeken naar .php, daarna naar .html etc.
Dat bedoel je toch?
bv www.doemaarwat.nl/index en niet www.doemaarwat.nl/index.php
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
nou nou.... moet dit?Op zondag 27 mei 2001 13:22 schreef TheProphet het volgende:
[..]
Nee Pisvlek goed lezen...
*insert signature here
Verwijderd
Ik heb dit ook al eens geprobeerd maar het probleem is: hij gaat dan bestanden met dir''s verwarren dur krijg je heeltijd error 500. Ik heb het met apache geprobeerd. mischien lukt het wel met andere webservers maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
PS iets vriendelijker mag ook wel, pisvlek!
Schelden doe je maar op schoolieren.com ofzo en anders is er wel een site te vinden als www.scheldelkaarmaarverrot.nl ofzo
PS iets vriendelijker mag ook wel, pisvlek!
Schelden doe je maar op schoolieren.com ofzo en anders is er wel een site te vinden als www.scheldelkaarmaarverrot.nl ofzo
ff normaal doen aubOp zondag 27 mei 2001 13:22 schreef TheProphet het volgende:
[..]
Nou, WideXS doet het standaard ook, maar ik kan nix in hun httpd.conf vinden... En hier op got gebeurt het ook dus het kan niet zo moeilek zijn!
Waar gebeurt het hier dan? Ik zie bovenaan toch echt .php staan. Of bedoel je die slashes erachter?
Maar dat .php kun je ook weghalen, en dan werkt het nog! Maarre... ik heb het al gezien... het werkt standaard ook al! ghehe
dat noem je nou MultiviewsOp zondag 27 mei 2001 14:10 schreef D-Smoove het volgende:
Maar dat .php kun je ook weghalen, en dan werkt het nog! Maarre... ik heb het al gezien... het werkt standaard ook al! ghehe
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
Het staat in de codedatabase van ACM bij P&W. Kijk daar even. Sorry dat ik niet eerder reageerde maar dat kun sonera lag er een uur uit
Verwijderd
[code library] Hier is ie dan de echt ! ;)Op zondag 27 mei 2001 15:08 schreef dennisdotcom het volgende:
Het staat in de codedatabase van ACM bij P&W. Kijk daar even. Sorry dat ik niet eerder reageerde maar dat kun sonera lag er een uur uit
<edit>
Je kunt ook overdrijven, he!
</edit>
Jaja we weten het wel. Als ik nu iets zeg staat dat zodirect weer in je sig. dus....Op zondag 27 mei 2001 15:18 schreef joska het volgende:
Wie is zo vriendelijk geweest om dat in de codebase te zetten?
Verwijderd
Moet je even een .htaccess aanmaken met daarinOp zondag 27 mei 2001 14:02 schreef D-Smoove het volgende:
Nou, WideXS doet het standaard ook, maar ik kan nix in hun httpd.conf vinden...
code:
1
| Options +MultiViews |
En hier op got gebeurt het ook dus het kan niet zo moeilek zijn!
Nee precies, forumpje schrijven als dit doe ik altijd even als ik het patiencen zat ben
Verwijderd
Terror voor een nicht die alleen maar op zoek is naar gratis shit zo blijkt uit f2s en ubb shit etc... Kan jij aardig uit de hoek komen hee!Op zondag 27 mei 2001 13:22 schreef TheProphet het volgende:
[..]
bv www.doemaarwat.nl/index en niet www.doemaarwat.nl/index.php
Pagina: 1