De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Exodus heeft datacenters over de hele wereld, maar die gasten zijn erg duur.
Je kunt ook gewoon in Nederland gaan hosten, maar dan zit je met hoge kosten voor non-peering traffic (als de webhost specifiek peering en non-peering traffic in rekening brengt).
En plushosting zal wel geen plastic accepteren.
Verwijderd
PlusHosting hoorde ik toch heel veel slechte ervaringen over. Search gebruikenOp zondag 27 mei 2001 08:58 schreef Crizis het volgende:
volgens mij heeft plushosting locaties in nederland, belgie en duitsland. engeland weet ik niet zeker
Verwijderd
Verwijderd
1: plushosting zuigtOp zondag 27 mei 2001 08:58 schreef Crizis het volgende:
volgens mij heeft plushosting locaties in nederland, belgie en duitsland. engeland weet ik niet zeker
2: plushosting spamt
3: plushosting heeft NIX
Verwijderd
Wat is dat precies? Dat peering en non-peering? Want ik ben wel benieuwd naar die extra kosten want ik zit er nog over te twijfelen om een 2de dedicated te nemen maar dan eentje in nederland.Op zondag 27 mei 2001 00:26 schreef Femme het volgende:
Je kunt ook gewoon in Nederland gaan hosten, maar dan zit je met hoge kosten voor non-peering traffic (als de webhost specifiek peering en non-peering traffic in rekening brengt).
Verwijderd
gebruik de search maar is, is genoeg in te vinden. zijn oplichters & spammersOp maandag 28 mei 2001 08:06 schreef Crizis het volgende:
misschien even een stomme vraag he...ik hoor hier altijd mensen schelden op plushosting, waarom precies?? hebben jullie allemaal slechte ervaringen met hen?
Verwijderd
Jawel, maar dan zou ik aan het spammen zijn. En da''s niet netjes.Op maandag 28 mei 2001 13:14 schreef Nander het volgende:
Maar niemand weet er een?
Maar mocht je persé willen, mag je mij een mailtje sturen.