[BC3] Europeese Dedicated Servers

Pagina: 1
Acties:
  • 202 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Beste GoT-ters,

Ik ben al een tijdje op zoek naar ''n service provider in ''Nederland, Engeland, Duitsland, Belgie'' die "Dedicated Servers" aanbieden en een betaalmogelijkheid met plastic. (Krediet Kaart dus).

Kent iemand enige?

(www.dellhost.co.uk had ik zelf gevonden, en is een beetje te duur :()

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Fabian
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:35
Waarom met credit card ?
er zijn zoveel goede hier in nederland..

http://www.webhosters.nl

• BC3 Victim
Omdat ik niet degene ben die het gaat betalen...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:59

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Rackspace heeft een datacenter in Londen. Er staat alleen geen prijzen voor hosting in Londen op hun site (alleen voor US / San Antonio).

Exodus heeft datacenters over de hele wereld, maar die gasten zijn erg duur.

Je kunt ook gewoon in Nederland gaan hosten, maar dan zit je met hoge kosten voor non-peering traffic (als de webhost specifiek peering en non-peering traffic in rekening brengt).

• BC3 Victim
volgens mij heeft plushosting locaties in nederland, belgie en duitsland. engeland weet ik niet zeker

• BC3 Victim
Ik heb zeer slechte ervaringen met RackSpace, dus daarom wil ik daar niet nog een keer komen... En bij Exodus vind ik nergens waar je Dedicated Servers kan vinden...

En plushosting zal wel geen plastic accepteren.

Verwijderd

Op zondag 27 mei 2001 08:58 schreef Crizis het volgende:
volgens mij heeft plushosting locaties in nederland, belgie en duitsland. engeland weet ik niet zeker
PlusHosting hoorde ik toch heel veel slechte ervaringen over. Search gebruiken :)

Verwijderd

XO Communications heeft Datacentra in nederland, engeland en amerika. Duitsland dacht ik niet, maar dat kan ik maandag nog ff voor je checken als je wilt :)

Verwijderd

Op zondag 27 mei 2001 08:58 schreef Crizis het volgende:
1: plushosting zuigt
2: plushosting spamt
3: plushosting heeft NIX

Verwijderd

Op zondag 27 mei 2001 00:26 schreef Femme het volgende:

Je kunt ook gewoon in Nederland gaan hosten, maar dan zit je met hoge kosten voor non-peering traffic (als de webhost specifiek peering en non-peering traffic in rekening brengt).
Wat is dat precies? Dat peering en non-peering? Want ik ben wel benieuwd naar die extra kosten want ik zit er nog over te twijfelen om een 2de dedicated te nemen maar dan eentje in nederland.

• BC3 Victim
misschien even een stomme vraag he...ik hoor hier altijd mensen schelden op plushosting, waarom precies?? hebben jullie allemaal slechte ervaringen met hen?

Verwijderd

Op maandag 28 mei 2001 08:06 schreef Crizis het volgende:
misschien even een stomme vraag he...ik hoor hier altijd mensen schelden op plushosting, waarom precies?? hebben jullie allemaal slechte ervaringen met hen?
gebruik de search maar is, is genoeg in te vinden. zijn oplichters & spammers

• BC3 Victim
Maar niemand weet er een?

Verwijderd

Op maandag 28 mei 2001 13:14 schreef Nander het volgende:
Maar niemand weet er een?
Jawel, maar dan zou ik aan het spammen zijn. En da''s niet netjes.

Maar mocht je persé willen, mag je mij een mailtje sturen.
Pagina: 1