[BC3] Raketnet!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hallo,
ik gebruik voor een site als hosting Raketnet(www.raketnet.nl) maar wanneer ik daar grotere files opzet..dus bijv. een zelf gemaakt mp3tje(is legaal!) dan gaat het uploaden rond 13kbs(ik heb Chello..)maar wanneer ik dat filetje op site zet om te laten downloaden gaat dat echt heel langzaam..(zo rond de 2/3 kbs) is er een manier om dat filetje wel wat sneller te laten downoaden?zo ja,hoe dan?

Groeten,
Wikkes

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mijn ervaringen met Raketnet zijn erg slecht. Ze zijn inderdaad erg traag, daar is niks aan te doen...

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• BC3 Victim
je mot eens inloggen op de root van hun FTP staat vol met warez!!, mijn flash intro''s willen zelfs niet meer werken omdat de server te slow is ofzo, gelukkig heb ik nu mijn eigen (Patzer):7

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

The site www.raketnet.nl is running Microsoft-IIS/4.0 on NT4/Windows 98

Zal wel een pub zijn geworden ;)

• BC3 Victim
Raketnet zuigt. (no flame intended)
Waarom zijn we er lid van? Omdat ze misschien wel eens naar de beurs gaan en we dan 3 tientjes verdienen.
Voor de snelheid hoef je het iig niet te doen.
Datum van laatste verwerking optietelling: 17-05-2001
Aantal opties dat je verdiend hebt: 693
Zit je boven of onder het gemiddelde: 11,1 maal gemiddeld >:) >:)

Verwijderd

zet dat mp3tje maar op mp3.com of anders outloud.nl gaat veel sneller!!
Pagina: 1