De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Mensen luister eens naar de topic starter! Hij wil er zelf 1 maken!!Op vrijdag 25 mei 2001 19:07 schreef StephanL het volgende:
Weet iemand hoe ik een SMTP server kan maken?
Het moet onder windows.
Als ik jouw was zou ik een programmeer taal pakken als C++ of java. Lekker OOP''en, dit heeft als voordeel dat het makkelijk schaalbaar/te onderhouden/overzichtelijk en goed te modelleren is.
Verder zou ik me ook eens verdiepen in de source codes van Sendmail en voor je eigen eens precies uitzoeken hoe email stromen precies lopen.
Verwijderd
At your service: http://www.freesoft.org/CIE/RFC/821/Op vrijdag 25 mei 2001 20:33 schreef Aceton het volgende:
Even zoeken naar de RFC voor SMTP, daar staat de info in over commando''s die je zeker moet ondersteunen + aanvullende info
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Betalen voor SendMail?Op vrijdag 25 mei 2001 22:25 schreef StephanL het volgende:
Ik gebruik nu sendmail, ik dacht dat ik ergens gelezen had dat je daarvoor moest betalen,maar zag net dat het open source was en dus gratis dus dat is helemaal geweldig.
Maar programmeren in Java schijnt toch makkelijk te zijn, dus moet ik dat toch gaan proberen om zo te basis een beetje te leren
En het is gratis toch java?
Verwijderd
Dus als je die hebt en je kan in een programmeer taal programmeren dan kan je aan de slag