Toon posts:

[BC3] FH/LaDot vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al sinds het freehosing tijdperk een particulier accountje.

Nu ben ik sinds gister mijn brief met de logingegevens\passwords kwijt en kan ik duz niet bij mijn mailbox.

weet iemand of het moglijk is om bij LaDot deze gegevens opnieuw aan te vragen en desnoods het password te resetten !?

Wil eerst ff wete of iemand hier ervaring mee heeft voor ik weer uren aan de tel. ga hangen met die gasten.

Alvast bedankt !

Verwijderd

>:)

Verwijderd

Je kunt natuurlijk ook effe mailen! :)

Verwijderd

zonder je klantnummer kun je niks met die hele helpdesk beginnen. maar ja dan weet je ook weer dat je bij een gratis domein reg bedrijfje zit (ben zelf ook al een keer zo stom geweest.)

Verwijderd

niet om die brief kwijt te raken maar om (mijn) domein daar te reggen.

maar ben net 18 geworden dus nu maar een kvk nummertje aanvragen :)

• Wietse
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-10-2025

Wietse

¯¯¯¯¯

Khad precies het zelfde prob. gewoon een mailtje gestuurd of ze de gegevens naar het adres konden sturen wat in de computer stond en binnnen een weekje had ik men inlog gevens terug

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Op vrijdag 25 mei 2001 19:55 schreef webspeaker het volgende:
zonder je klantnummer kun je niks met die hele helpdesk beginnen. maar ja dan weet je ook weer dat je bij een gratis domein reg bedrijfje zit
FH/LaDot is niet gratis voor particulieren!!

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• demonite
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-03 13:43

demonite

the way is up

ladot... dat is het bedrijf van die engerd van WOL!

die beursfraudeur, die spaarpottenverorberaar, die ellendeling! die zouden ze tegen de muur moeten zetten gvd!

hoe heet die trut.. NINA BRINK| :( bahbahbah

daar ga je toch zeker geen geld aan geven ? dan weet je zeker dat je het kwijt raakt!!

Verwijderd

Nina Brink RuleZ dat is pas snel geld verdienen :) De sukkels die ooit aandelen in een onstabiel opschepperig bedrijf zoals worldonline heeft gekocht die zijn pas STOM.

Dit is een klassiek bill gates voorbeeld, naai gewoon heel de wereld daar word je gewoon rijk van! :) Dus jongens bukken maar!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 26 mei 2001 10:25 schreef demonite het volgende:
ladot... dat is het bedrijf van die engerd van WOL!

die beursfraudeur, die spaarpottenverorberaar, die ellendeling! die zouden ze tegen de muur moeten zetten gvd!

hoe heet die trut.. NINA BRINK| :( bahbahbah

daar ga je toch zeker geen geld aan geven ? dan weet je zeker dat je het kwijt raakt!!
Heej ! ik hou niet zo van flame-baits...
Post dit lekker op scholieren.com ofzo!

now back ON TOPIC!

edit:
nederlands tiepen iz moeiluk!
Pagina: 1