Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Of ze zijn failliet? Ik hoop van niet... (Hey dat rijmt!)
en ik hoop dat ze nog lang blijven bestaan
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
ook de voor mij bekende regged (betaalde) namezero domeinen doen het niet.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Het ligt niet aan @home of welke ISP dan ook en dit topic hoort derhalve al in HWS en ik geloof dat er daar al een loopt
Hmja, ik zat te twijfelen over het forum, maar ik dacht dat dit meer een algemene vraag was (domein up/down categorie) vandaar dat ie hier staat.Op vrijdag 25 mei 2001 14:06 schreef johnny appleseed het volgende:
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=namezero&data%5Border%5D=relevance#hitstart]Hier meer info[/url].
Het ligt niet aan @home of welke ISP dan ook en dit topic hoort derhalve al in HWS en ik geloof dat er daar al een loopt
Ik heb btw. niks gevonden hierover in HWS...
OK, je hebt gelijkOp vrijdag 25 mei 2001 14:20 schreef johnny appleseed het volgende:
Tis hosting
[..]
Verwijderd
Verwijderd
hoop van welOp vrijdag 25 mei 2001 13:33 schreef AtHomer het volgende:
Of ze zijn failliet? Ik hoop van niet...
Verwijderd
kwootje uit de faqWat mag ik allemaal vragen op dit forum?
Veel, maar niet alles. Topics die vragen naar een gratis provider of betaalde provider worden gesloten.Ze zijn niet fijn en in deze FAQ wordt er al over gesproken.
Verder zijn topics als "[vul-hier-provider-in] down?" ook taboe, tevens heeft dit forum een zoekfunctie. Gebruik het eens en je zult zien dat er vele antwoorden komen op vragen die veel op de jouwe lijken.
Er was nog geen topic over voor zover ik kon vinden. Maar als er geen "down topics" mogen, hoe kan je dat dan met meerdere providers vergelijkenOp vrijdag 25 mei 2001 17:59 schreef 5chaap2k het volgende:
Is dit niet een beetje in strijd met de FAQ van dit forum ??
[..]
kwootje uit de faq
Ik kan wel wat mensen via ICQ ofzo vragen, maar de meesten in mijn lijst hebben ook @Home...
NameZero is weer up inmiddels
Verwijderd
Ik vind NameZero geen echte providerOp vrijdag 25 mei 2001 19:04 schreef AtHomer het volgende:
[..]
Er was nog geen topic over voor zover ik kon vinden. Maar als er geen "down topics" mogen, hoe kan je dat dan met meerdere providers vergelijken
Waarom moet je in godsnaam een topic starten hier als er een keer een server gereboot wordt of een router upgrade? Wordt lid van een mailing list ofsow..En iedere keer als er opnieuw iets down is dan heb je natuurlijk weinig aan de info die er de vorige keer over was... (Misschien een nieuw discussietopic)
Ooit van traceroute gehoord? Nee? Ok ik zal het eens kort uitleggen. (ik neem aan dat je windows gebruikt)Ik kan wel wat mensen via ICQ ofzo vragen, maar de meesten in mijn lijst hebben ook @Home...
Start > Uitvoeren > tracert www.namezero.com [enter]
Nu zie je allemaal regeltjes metvoorbij komen met wat tijden, nummertjes en hostnames. Ieder regeltje is een ''hop''. Wanneer je voorbij "bb1-pos1-2.amsix.nap.home.nl" zit je op het netwerk van AboveNet waarschijnlijk dus licht de storing niet meer bij @home maar bij Above Net tenzij je alweer op een ander netwerk bent overgehopt. Maar zo kun je precies volgen waar je verbinding spaakloopt.
CongratzNameZero is weer up inmiddels.
Dat tracert gedoetje leverde gisteren alleen maar timeouts op vanaf de 1e hop alOp vrijdag 25 mei 2001 20:39 schreef sproggle het volgende:
[..]
Ik vind NameZero geen echte provider
[..]
Waarom moet je in godsnaam een topic starten hier als er een keer een server gereboot wordt of een router upgrade? Wordt lid van een mailing list ofsow..
[..]
Ooit van traceroute gehoord? Nee? Ok ik zal het eens kort uitleggen. (ik neem aan dat je windows gebruikt)
Start > Uitvoeren > tracert www.namezero.com [enter]
Nu zie je allemaal regeltjes metvoorbij komen met wat tijden, nummertjes en hostnames. Ieder regeltje is een ''hop''. Wanneer je voorbij "bb1-pos1-2.amsix.nap.home.nl" zit je op het netwerk van AboveNet waarschijnlijk dus licht de storing niet meer bij @home maar bij Above Net tenzij je alweer op een ander netwerk bent overgehopt. Maar zo kun je precies volgen waar je verbinding spaakloopt.
[..]
Congratz
Met provider bedoelde ik de verbinding naar NameZero vanaf bepaalde internetproviders eigenlijk... Het is wel vreemd dat ik alleen maar timeouts had, dus vroeg ik me af of het aan @Home kon liggen en dus wilde ik met andere internetproviders vergelijken.
Maar ik kan me ook wel voorstellen dat dit forum daar niet de juiste plaats voor is