[BC3] Wat te doen bij slechte host

Pagina: 1
Acties:

• Weppel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-05 09:23
Ik heb nu een slechte host (qua snelheid vind mijn klant en ik), nu willen we daar ASAP weg, het is echt te traag, en de service is om van te :r
De rekening die ze hebben gestuurd is nog niet betaald. Kan ik het nu maken dat ik de maand hosting die ik er nu heb gezeten te betalen, en dan te vertrekken? We hebben al een nieuwe host op het oog nl.

Groeten,

Weppel

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:21
Nee, je moet uiteraard wel betalen. Mits je geen contract hebt voor een lange periode kun je daarna zo meteen weg. :)

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Hoe ziet je contract er uit? Heb je xx maanden overeenkomst, of niet?

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

• Weppel
yup, heb een rekening binnen gekregen voor 12 maanden.. dat is het probleem nou juist

• tiro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 06:44
normaal moet je dan gewoon de 12 maanden betalen.. of je moet even hun algemene voorwaarden doorspitten..

• Weppel
Het probleem is dat op webhosters.nl staat dat de servers in NEDERLAND staan.. aan de snelheid te zien (en een traceroute) is dat ze toch echt in amerika hosten..de traceroute gaat helemaal via washington!

• tiro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 06:44
dan moet je ze daar es op aanspreken, en als ze er niet op reageren consumentenbond even mailtje sturen.. even vragen wat je het beste kan doen...

• Weppel
Praten wil niet lukken (helpdesk is zeer onvriendelijk).
Dus gewoon 1 maand betalen, en dan weggaan.
Ik heb ook niets ondertekend qua contract ofzo.

Verwijderd

Ik wil het weleens weten hoe die host dan heet? Want ik vraag me af wie er factureerd in 1 jaar en dan zo slecht is bagger! :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op donderdag 24 mei 2001 12:29 schreef Weppel het volgende:
Praten wil niet lukken (helpdesk is zeer onvriendelijk).
Dus gewoon 1 maand betalen, en dan weggaan.
Ik heb ook niets ondertekend qua contract ofzo.
Dan gewoon wegwezen zou ik zeggen. Geen contract is geen rechtsgeldigheid toch.[

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-05 13:05
het feit dat jij daar host is al een afspraak opzich.. jij bent een mondelinge/schriftelijke overeenkomst met hun overeen gegaan. Dus ff goed alle algemene voorwaarden doorspitten.

Weten hun dat jij niet tevreden bent en weg wilt? En ook waarom? en dat hun servers ook niet in NL staan terwijl toch anders is beloofd

• Weppel
The Source: Nee ik heb ze het (nog) niet vertelt.. ben ik wel van plan, maar wil eerst even de nieuwe host hebben geregeld.

wazzup2k: Prohosting.. url mag je zelf verzinnen ;)

Verwijderd

Hmmmpf weer een CyberComm gedaagde :) Dan was je de laatste maanden lekker vaak down! Ai Ai en states verkeer is daar helemaal bagger door hun super BGP routes die ze helemaal aan zitten passen zodat de cisco die er staat het niet meer zo trekt :) Shit happens! >:)

• Weppel
Op vrijdag 25 mei 2001 08:59 schreef wazzup2k het volgende:
Hmmmpf weer een CyberComm gedaagde :) Dan was je de laatste maanden lekker vaak down! Ai Ai en states verkeer is daar helemaal bagger door hun super BGP routes die ze helemaal aan zitten passen zodat de cisco die er staat het niet meer zo trekt :) Shit happens! >:)
LOL
Pagina: 1