[BC3] kwaliteit hosts?

Pagina: 1
Acties:
  • 193 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
localhost is m.i. best ok

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
Wij willen met een vereniging een webpage hebben inclusief domeinnaam. Nou heb ik een beetje rondgekeken en ben bijv. terechtgekomen bij www.nedstars.nl
Qua mogelijkheden bieden ze alles wat wij willen hebben, en de prijs is ook niet hoog (25 piek per maand). Nou vraag ik me af hoe ik beste te werk kan gaan nu? Voor zelfde geld gaan we met bedrijf in zee en zijn we flink genaaid omdat page niet te bereiken is ofzo (of heel langzaam). Een tracert geeft bijv. 14 hops, is dit een slecht teken? (2 hops zijn afkomstig van intern @home)
Zijn er ook sites waar op performance wordt getest? (dus niet een site als www.internetten.nl die gewoon een db maakt van alles hosters)

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

• BC3 Victim
Dat moet je dus echt niet doen, dat bedrijf wordt gerund door een 15-jarige, waarvan een contract dus niet rechtsgeldig is.

Kijk naar webhosters die aangesloten zijn bij SIDN, weet je tenminste dat je niet met 15-jarigen te maken hebt, die kunnen die 1600,- per jaar namelijk niet betalen. :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

nedstars is enorm onprofessioneel;
verder moet je ff zoeken op het forum:

bv:
[topic=136156]

en anders ff www.webhosters.nl ofzo, en dan persoonlijke ervaringen waar er minstens 2 of meer ervaringen staan (de 1e is volgens mij vaak van de hoster zelf)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:21
Dit is een standaard vraag. Gebruik svp de search :)

Verwijderd

Search, faq en www.webhosters.nl! :)

Verwijderd

www.niv.nl

Een vast de goedkoopste in Nederland
met goeie service.
Kijk eens op hun webiste

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 18:17 schreef romke het volgende:
www.niv.nl

Een vast de goedkoopste in Nederland
met goeie service.
Kijk eens op hun webiste
hebben we die spammer ook weer :( :r

Verwijderd

Op donderdag 24 mei 2001 00:02 schreef Volvo460 het volgende:
Dat moet je dus echt niet doen, dat bedrijf wordt gerund door een 15-jarige, waarvan een contract dus niet rechtsgeldig is.

Kijk naar webhosters die aangesloten zijn bij SIDN, weet je tenminste dat je niet met 15-jarigen te maken hebt, die kunnen die 1600,- per jaar namelijk niet betalen. :)
en 17 jaar ;) mag dat al wel volgens jou dan.. iemand die 15 is kan toch gewoon lid zijn, ik ben het ook en ben 17...

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 20:10 schreef turbop het volgende:

[..]

en 17 jaar ;) mag dat al wel volgens jou dan.. iemand die 15 is kan toch gewoon lid zijn, ik ben het ook en ben 17...
Belangrijkste is is en blijft dat de server(s) goed beheerd worden. Het lastige van een jonge koter is gewoon dat ie nog naar school moet en dat kan in bepaalde gevallen lastig zijn...

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 20:24 schreef sproggle het volgende:

[..]

Belangrijkste is is en blijft dat de server(s) goed beheerd worden. Het lastige van een jonge koter is gewoon dat ie nog naar school moet en dat kan in bepaalde gevallen lastig zijn...
ik heb nix dan slechte ervaringen met <18jarige met betrekking tot ongeveer alles van hosting tot webdesign. Het eerste wat ik gedaan had toen ik mijn (inmiddels 9) domeinnaampjes ging verhuzien naar een andere, checken bij de kvk wat voor personen er achter zaten. Iedere puber kan een ebdrijfje beginnen en denken dat ie vette hoster is omdat ie photoshop kan en redhat kan installeren (oehooeoe).

Verwijderd

Op zaterdag 26 mei 2001 09:56 schreef Kertje het volgende:

[..]

ik heb nix dan slechte ervaringen met <18jarige met betrekking tot ongeveer alles van hosting tot webdesign. Het eerste wat ik gedaan had toen ik mijn (inmiddels 9) domeinnaampjes ging verhuzien naar een andere, checken bij de kvk wat voor personen er achter zaten. Iedere puber kan een ebdrijfje beginnen en denken dat ie vette hoster is omdat ie photoshop kan en redhat kan installeren (oehooeoe).
En wat voor slechte ervaringen waren het dan? Niet te bereieken? Je werd niet als klant behandeld? Sites werke maar half? Noem eens wat

Verwijderd

Op zaterdag 26 mei 2001 10:20 schreef sproggle het volgende:

[..]

En wat voor slechte ervaringen waren het dan? Niet te bereieken? Je werd niet als klant behandeld? Sites werke maar half? Noem eens wat
- erg lax
- instelling van "het komt wel" (niet serieus overkomen)
- "liegen" over dingen (dingen die ze gemaakt hebben, of bedrijfsgrootte ed)
- erg slecht bereikbaar (mobiel alleen die bijna alleen na kantooruren aanstaat)
- niet om kunnen gaan met klanten (geirriteerd overkomen ed)
- zodra problemen zijn zich beroepen op dat ze minderjarig zijn (dit heb ik 2x gehad)

deze ervaringen heb ik vooral opgedaan bij bedrijf waar ik werk, is een redelijk groot internet services bureau waarvan ik de naam lekker nie ga noemen;). Ik werk er oa als sales consultant maar ben ook vaak in de weer met tijdelijke freelancers, die nogal is minderjarig waren (ja waren;))...

Vooral dat ze zich beroepen op hun minderjarig zijn wanneer ze ergens nie meer uitkomen vind ik het grootste probleem, bovendien is het gewoon zo dat het merendeel an de minderjarige (niet iedereen uiteraard), het woord verantwoordelijkheid nog niet kent. Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar en wat ouder iemand, die wat meer verantwoordelijkheid durft te nemen. en bij 18+ is dat sowieso al het geval.

maja, tis gewoon zo dat de laatste jaren elke wanabee directeur dit kan worden, hoe oud of wat voor opleiding dan ook... vind eigenlijk dat ze OF moeten afschaffen dat je als minderjarige een bedrijf kan beginnen, of dat je automatisch als je een bedrifj begint ook alle verantwoordelijkheid krijgt en niet dat je kan leunen op je minderjarigheid als het mis gaat.

Verwijderd

een goede host is vrij moeilijk te vinden ..
want in het begin ben je de "koning"

want je moet dokken..

maar na een aantal maanden heb je een keer een vraag of wat dan ook en dan is er opeens geen tijd of een probleem en ga zo maar door..

allemaal vrij lastig ook met verschillende sites bij verschillende bedrijven is af te raden..

en goedkoop is vaak ( niet altijd ) duurkoop

15 piek per maand is leuk..
maar vaak is 50 piek per maand GOED

nu hebben we onze server bij 2fast staan
we zijn begonnen bij de heeg.. daar weg en naar 2fast gegaan en nu bij 2fast een eigen server die hun voor ons onderhouden en soms als ze nie slapen is het zelfs mogelijk dat ze wat midden in de nacht doen :)

das toch wel pretig..

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Wij hosten al onze klanten bij vuurwerk, het is niet heel goedkoop maar je weet wel dat er in ieder geval zorg wordt besteed aan de kwaliteit, enige minpuntje vind ik dat de mail een beetje onstabiel is maar dat zou ook door chello kunnen komen.

• joostdiepenmaat
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09-2022
www.byte.nl goede service, zeer goedkoop, zeer veel functionaliteit, en zeer betrouwbaar

Verwijderd

Raptorix:

Dat kan inderdaad zijn ze zijn nog vaak aan het kloten met de routeringen. Ik heb heel vaak dat ineens de nameservers niet meer gevonden kan worden en heel tweakers ook onbereikbaar is. Dat vind ik voor een hoster van formaat vuurwerk best wel een kwalijke zaak! Maar ik kan wel begrijpen dat je al je klanten bij een grote sterke partij neerzet. :) Goede zet meestal.

Verwijderd

Op zaterdag 26 mei 2001 12:02 schreef deepman het volgende:
www.byte.nl goede service, zeer goedkoop, zeer veel functionaliteit, en zeer betrouwbaar
Spammerd :) zeker je eigen bedrijfje :)

root@main:/home/eroticalinks.nl/public_html/amp# traceroute www.byte.nl
traceroute to www.byte.nl (212.204.205.31), 30 hops max, 40 byte packets
1 core.router.TrueServer.nl (213.239.128.1) 2 ms 0 ms 0 ms
2 ams-ix.widexs.net (193.148.15.118) 1 ms 1 ms 1 ms
3 so4-0.hfd1.widexs.net (212.204.214.161) 7 ms 2 ms 7 ms
4 ns1.byte.nl (212.204.205.31) 1 ms 1 ms 2 ms
root@main:/home/eroticalinks.nl/public_html/amp#

Weer een WideXS kloon :) niet dat dat erg is maar zo erg vervelend als ze nog gaan spammen ook!

• BC3 Victim
[..]
checken bij de kvk wat voor personen er achter zaten.
Ik ben zelf dus 12, en heb me eigen webdesign bedrijf, als je het als minderjarige een beetje goed aanpakt, zet je het bedrijf op de naam van je ouders Net als Ben woldring (Ja de belben ja.)

Aangezien ik liever eerlijk ben dan dat ik geld verdien bel ik al mijn klanten eerst persoonlijk op om ze te vertellen wie ik ben en hou oud ik ben. Je krijgt er uiteindelijk toch wel problemen mee als je je pa voor jouw bedrijf op laat draven.

Verwijderd

Op zondag 27 mei 2001 09:59 schreef de_foxboy het volgende:

[..]

Ik ben zelf dus 12, en heb me eigen webdesign bedrijf, als je het als minderjarige een beetje goed aanpakt, zet je het bedrijf op de naam van je ouders Net als Ben woldring (Ja de belben ja.)

Aangezien ik liever eerlijk ben dan dat ik geld verdien bel ik al mijn klanten eerst persoonlijk op om ze te vertellen wie ik ben en hou oud ik ben. Je krijgt er uiteindelijk toch wel problemen mee als je je pa voor jouw bedrijf op laat draven.
niks persoonlijks, je kan misschien wel heel goed webdesignen, maar ik zou, puur alleen om je leeftijd niet met je in zee gaan. 12 jaar is helemaal jong:)

maargoed, als je va nte voren je klanten verteld hoe oud je bent, das opzich wel positief. dat bedrijf op je ouders naam staat, kan opzic hwel, maar die moeten dan ook tekenen bij elk contract, sowieso, anders is het niet rechtsgeldig.
Pagina: 1