[BC3] wie heeft en voor mij ruimte ??

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik heb een uitgebreide site met veel pagina''s!
maar nu hjeb ik heel mijn site op sonera acaount maar de wallpaper pagina''s of een fortune city.
maar nu heeft fortune city mijn twilight page geblokt!
als ik hem twilight noem kan ik hem wel uploaden maar staat hij er niet en doet hij het ook niet!
terwijl het alleen maar twilight covers zijn! dat is toch niet fout!?

dus nu zoek ik een andere goede server voor mijn wallpaper pagina''s en 1 twilight cover page.

het liefst sonera of chello want die zijn snel en betrouwbaar en geen irritante reclame!

wie kan wat ruimte afstaan!?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-05 13:05
n0t a chanz #!$%

[topic=183574]

Verwijderd

A) Leer topictitels maken, OMFG, waar heb jij gezeten? In alibabba land ofzo?
B) http://www.freewebspace.net
C) Waarom zou iemand jou gratis webspace aanbieden?

Verwijderd

[OffTopic: eigenlijk ben ik niet eens verbaasd, gezien je userID

• BC3 Victim
Ik heb wel ruimte voor je..

f500,- per MB per jaar.. *D

Als je interesse hebt geef het me maar door.

ps, voor alles wat ILLEGAAL is betaal je f10.000,- per bestand per jaar voor.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Pietb
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Heh, zit je nu ook al hier theTeek?

Op het C!T forum loopt ie ook altijd onzin te posten rond z''n page met warez. |:(

• BC3 Victim
dit is toch geen onzin joh!

en er zijn zat mensen die niet eens gebruik maken van al hun ruimte!

ik gaf een maat van mij eerst ook 50 mb van de 100 op xoom en hij gaf mij daarna een keer een map op een jolt account!

dus waarom niet? maar urls van bedrijven is ook goed! als het maar nix kost geen reclame en een beetje snel is!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Je gelooft toch echt niet dat iemand jouw gratis plaats geeft en zo zelf risico loopt om een boete te krijgen.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• BC3 Victim
Op woensdag 23 mei 2001 16:15 schreef theteek het volgende:

dus waarom niet? maar urls van bedrijven is ook goed! als het maar nix kost geen reclame en een beetje snel is!
Oh, dat is mooi! Toevallig is Microsoft.com van mij. Je mag daar je warez wel op zetten. |:(

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 20:51
Zucht lees de FAQ en vind vele gratis providers......btw......GoT is niet de plaats om te vragen of iemand je webspace wilt geven voor een illegale site.
Pagina: 1