De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
C) Waarom zou iemand jou gratis webspace aanbieden?
f500,- per MB per jaar..
Als je interesse hebt geef het me maar door.
ps, voor alles wat ILLEGAAL is betaal je f10.000,- per bestand per jaar voor.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Op het C!T forum loopt ie ook altijd onzin te posten rond z''n page met warez.
en er zijn zat mensen die niet eens gebruik maken van al hun ruimte!
ik gaf een maat van mij eerst ook 50 mb van de 100 op xoom en hij gaf mij daarna een keer een map op een jolt account!
dus waarom niet? maar urls van bedrijven is ook goed! als het maar nix kost geen reclame en een beetje snel is!
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Oh, dat is mooi! Toevallig is Microsoft.com van mij. Je mag daar je warez wel op zetten.Op woensdag 23 mei 2001 16:15 schreef theteek het volgende:
dus waarom niet? maar urls van bedrijven is ook goed! als het maar nix kost geen reclame en een beetje snel is!