Toon posts:

[BC3] Mensen, hoe hosting jullie zonder KvK nummer.

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik wil dus een Domeinnaam gaan registreren en de site laten hosten.
Nu vraag ik me af: "Hoe doen jullie dit zonder Kamer van Koophandel nummer"???

Verwijderd

.com domein kan wel zonder kvk als ik het goed heb. Misschien kan je een .nl domain krijgen door een dealtje met een bedrijf te sluiten :)

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-12 18:36

Metzie

Nyaano !

Er zijn bedrijfjes ala freehosting die dat voor particulieren regelen.
www.subhosting.nl is er zo eemtje

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Verwijderd

Topicstarter
Het betreft dus een .nl domein.

Maar veel hier zijn particulieren, hebben die hun domain dan op het KvK nummer van het hostingsbedrijf gehost?

Verwijderd

yepz..... zou heel goed kunnen, alleen als je bijvoorbeeld bij freehosting (nu La Dot ofzo volgens mij) je domainnaam neemt is die volgens mij wel eigendom van freehosting.

Verwijderd

Topicstarter
Ja idd.

Maar ik vroeg me af hoe de mensen dat hier gedaan hebben?

IS het niet gevaarlijk, dat als je een super domain hebt dat ze dat dan afpakken?

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:16
Ik heb het domein van me vriendin gewoon op naam van de zaak geregd.
In theorie is tie dus niet van haar.
Kan ook niet anders moet ze idd KvK hebben.

• The Source
  • Laatst online: 19:49
Tja... zoiets is ook heel gevaarlijk. Als je een leuk domeintje regged en het staat niet eens op je naam (en KvK) dan ben je dus nergens zeker van.

Gezien het feit dat .nl domeinen ook helemaal niet bedoeld zijn voor consumenten zonder KvK vindt ik het wel goed. Regels zijn ergens voor.

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-12 14:50

PanMan

Spun!

Hoewel het officiel dus niet mag, doen veel hosters het toch, en heb je ook een contract met de hoster waarin staat dat hij het domein overdraagt zodra je dat wilt. Dan is het dus voor hem ook niet mogelijk het domein te ''stelen'', zonder z''n eigen contract te breken.
Greetz,
PanMan. (Deels particuliere domeinen).

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

• The Source
Ja, een contract waarbij een partij zich niet aan de afspraak kan houden is niet rechtsgeldig. Zodra iemand anders aanspraak maakt op een bepaald domein wat een hoster voor jou op zijn KvK heeft gezet dan ben je dat kwijt. Contract of niet, dikke vette pech.

Dus een contract is helemaal niet rechtsgeldig.

Verwijderd

http://www.argeweb.nl zet je domein op jou naam maar met hun kvk nummer

Verwijderd

ik zelf heb meerdere .nl domeinnamen en heb geen kvk, bedrijf waar ik bij zit werkt voor particuliere hosting met een enorm contract, maar daarin staat wel dat je alle recht hebt op het domein enzo...

tis niet een van de goedkoopste, maar als je interesse hebt wil ik je wel het adres geven, mail maar: kertjuh@yahoo.com

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 01:11 schreef The Source het volgende:
Ja, een contract waarbij een partij zich niet aan de afspraak kan houden is niet rechtsgeldig. Zodra iemand anders aanspraak maakt op een bepaald domein wat een hoster voor jou op zijn KvK heeft gezet dan ben je dat kwijt. Contract of niet, dikke vette pech.

Dus een contract is helemaal niet rechtsgeldig.
een contract is wel rechtsgeldig, je meot gewoon zorgen dat in het contract zoiets staat dat wanneer iemand andeers aanspraak maakt je het domeinnaam kunt verliezen ofzo.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
http://www.pdnl.nl registreerd ook domeinnamen voor je...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• The Source
Niet rechtsgeldig of niet water dicht zodat je er als particulier niet van op aan kunt. What''s the difference.

Het mag niet dus je hebt geen poot om op te staan. Maar er zijn idd bedrijven die het doen, dus als je er een nodig hebt, geen KvK hebt en je kunt leven met een, naar mijn mening, waardeloos contract, ga ervoor zou ik zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
OK bedankt voor de info:

Willen jullie hier eens naar kijken:
http://www.hostingworx.net

Dit lijkt me wel iets, met mysql en php4.
En dan het advanced abo.

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 10:18 schreef MrK het volgende:
OK bedankt voor de info:

Willen jullie hier eens naar kijken:
http://www.hostingworx.net

Dit lijkt me wel iets, met mysql en php4.
En dan het advanced abo.
Hmm is niets. Te vaak down.

Verwijderd

Topicstarter
Oei, wat bevelen jullie dan aan?
prijs/kwaliteit.

En geen spam aub.

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik daar wel een domain registreren, en dan ergens anders hosten?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Laat ook maar...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Gebruik die search nou eens en het overzicht op webhosters.nl dan kom je al HEEL ver.

• The Source
Op woensdag 23 mei 2001 10:41 schreef Rats het volgende:
Gebruik die search nou eens en het overzicht op webhosters.nl dan kom je al HEEL ver.
En als je dan iets leuks hebt gevonden dan gebruik je deze om meningen op GoT te zoeken. Veel hosters zijn hier al langs gekomen.
Pagina: 1